KSOU می شود منحصر به فرد حقوق بیش از آموزش از راه دور

وزارت امور خارجه کابینه تصمیم مهم برای افزایش Mysuru مبتنی بر باز کردن چشم انداز دانشگاهدانشگاه میسور برای جلو

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399
  • وزارت امور خارجه کابینه تصمیم مهم برای افزایش Mysuru مبتنی بر باز کردن چشم انداز دانشگاه
  • دانشگاه میسور برای جلوگیری از فاصله دوره های آموزشی از سال تحصیلی آینده

بنگلور/Mysuru: در عمده تصمیم گیری در سیاست های کارناتاکا دولت دیروز حل و فصل به Mysuru مبتنی بر کارناتاکا دولت باز دانشگاه (KSOU) به عنوان تنها و منحصر به فرد در ارائه آموزش فاصله میان دولت-اجرای دانشگاه است.

این KSOU همواره مدعی حقوق منحصر به فرد برای ارائه دوره های زیر باز و آموزش از راه دور (ODL) حالت و دولت به عنوان تنها دانشگاه. آن را تا به حال حتی با نزدیک شدن به کمیسیون مالی دانشگاه (UGC) به دنبال reining در متعارف دانشگاه ها به ارائه دوره های مکاتبه علاوه بر این فراتر از صلاحیت سرزمینی.

KSOU نیز مطرح شده این موضوع را با وزارت آموزش عالی و به دنبال حقوق منحصر به فرد برای ارائه ODL برنامه ها با توجه به هدف از استقرار آن است. این KSOU را متهم کرده بود که از دانشگاه های دیگر از نقض خود را در سرزمینی حوزه های قضایی برای ارائه ODL دوره فراتر از قلمرو خود را با متقابل کد بندی مشاغل ملی availed برای اجرای دوره های مکاتبات.

دیگر دانشگاه ها به ارائه آموزش از راه دور است که باعث بزرگ از دست دادن مالی به KSOU که راه اندازی شده است به طور انحصاری برای این منظور است. در حال حاضر با کابینه گرفتن یک تصمیم در این زمینه KSOU می شود تنها آموزش از راه دور دانشگاه. دولت از همه دولت های دیگر-اجرای دانشگاه ها برای جلوگیری از آموزش از راه دور دوره های ارائه شده توسط آنها را اعلام کرد قانون و امور پارلمانی وزیر J. C. Madhuswamy پس از جلسه هیئت دولت در روز گذشته ،

وابستگی در برزخ

در گذشته KSOU عنوان شد در برزخ در طول سال های 2015 تا 2018. این UGC تا به حال ده به رسمیت شناخته شده و در دوره های مختلف از این دانشگاه در سال 2012-2013 و KSOU خود را د-به رسمیت شناخته شده در سال 2015 و پس از آن پیدا شد نقض چندین هنجارهای UGC و آموزش از راه دور شدند.

این دانشگاه تا به حال نقض هنجارهای مربوط به صلاحیت سرزمینی با ایجاد مطالعه مراکز در سراسر هند و همچنین دروس ارائه شده نقض تمام قوانین و مقررات. UGC صادر کرده است نشان می دهد علت توجه کنید اما پس از آن مسئولان دانشگاه نیست خود را ترمیم سیار راه. این UGC شد و در نهایت مجبور به د-تشخیص KSOU در سال 2015. بعد از یک مدت طولانی کشیده و بی امان دادگاه نبرد و بسیاری از مداخلات KSOU و دولت UGC کوتاه آمد و دوباره به رسمیت شناخته شده دانشگاه آزاد در سال 2018 است.

Lakhs از دانش آموزان قرار داده شد و به سختی شدید با توجه به د-به رسمیت شناختن. بعد KSOU واصل پلیس شکایت علیه آن دو نفر قبلی معاون روسای امور مالی افسر ثبت و ثبت (ارزیابی) در ارتباط با بی نظمی های مختلف که منجر به UGC derecognising دانشگاه. پروب جریان است.

آمدیم با تصمیم: KSOU VC

صحبت به 'ستاره میسور' صبح امروز KSOU معاونت پروفسور S. Vidyashankar گفت که او با استقبال از تصمیم دولت که گرفته شد در جهت منافع KSOU.

او گفت که KSOU است تمام زیرساخت کارکنان آموزشی و غیر آموزشی کارکنان درسی و آزمون انجام و امکانات آموزش از راه دور. در این سناریو اگر به طور منظم به دانشگاه ها اعطا مجوز به ارائه آموزش از راه دور دوره های آن را نه تنها از دست دادن مالی به KSOU اما همچنین منجر به رقابت ناسالم.

"وجود دارد اختصاصی دانشگاه فنی و پزشکی و کشاورزی و دامپزشکی علوم باغبانی کانادا زبان سانسکریت موسیقی و فولکلور, آموزش و پرورش. به همین ترتیب آن مربوط است به منحصر به فرد دانشگاه آموزش از راه دور و KSOU راه اندازی شد صرفا برای این منظور," او اضافه شده است.

UoM VC واکنش نشان می دهد

دانشگاه میسور (UoM) معاونت پروفسور G. Hemantha کومار که در حال راه اندازی اداره آموزش از راه دور در دانشگاه برای ارائه آموزش از طریق مکاتبات و آموزش از راه دور برنامه های در واکنش به تصمیم کابینه گفت که UoM متعهد به تصمیم دولت.

"میسور دانشگاه را تکمیل فاصله دوره های یادگیری در حال حاضر آغاز شده توسط آن با پذیرش دانش آموزان در سال گذشته است. طبق تصمیم دولت وجود خواهد داشت هیچ تازه پذیرش برای دوره آموزش راه دور از سال تحصیلی آینده. ما توجه داشته باشید از دولت منظور هنگامی که ما آن را دریافت و عمل درآمده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن