تجلیل به رزمندگان از جماعت زنان

آقا من می خواهم تبریک به هر دو Manasa رائو و دکتر Sagarika aarp florida برای خود ایده درخشان از کمک به زنان در

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

آقا

من می خواهم تبریک به هر دو Manasa رائو و دکتر Sagarika aarp florida برای خود ایده درخشان از کمک به زنان در این دوران سخت با قاعدگی بهداشت کیت. من همچنین می خواهم برای تبریک 'SOM' برای انتشار یک صفحه کامل مقاله (این 'ناجی' از جماعت زنان: دو جوان Mysureans توزیع 14,000 قاعدگی بهداشت کیت در 'SOM' مورخ 24 مه سال 2020) در قاعدگی که هنوز هم فکر به عنوان تابو در قرن 20.

این مقاله یک چشم بازکن برای بسیاری از مردم مثل من که نمی دانم مشکل زنان از طریق جدا از همه دیگر خود را فداکارانه عمل می کند. این انده بدانید که زنان به نوبه خود نسبت به خشک کود گاو و پوسته نارگیل در طول دوره های خود را.

من می خواهم به اصرار دولت و یا بخش مربوط به موضوع رایگان بهداشتی پد به فقیر حداقل. همچنین دولت در ادامه به 'Swachh بهارات Abhiyan' می توانید نصب خاص dustbins در اماکن عمومی به عنوان پیشنهاد شده توسط سازمان غیر دولتی 'Reachout هند است.'

همچنین ما می بینیم که پزشکی مغازه های بسته بندی نوار بهداشتی در کاغذ و یا سیاه و سفید پوشش به عنوان اگر با استفاده از نوار بهداشتی جرم است. آن زمان ما این عمل را متوقف و در آغوش قاعدگی به عنوان روند طبیعی از زندگی یک زن است.

ما در یک جامعه که در آن مردم شکستن نارگیل در جاده ها در بهانه از سحر و جادو سیاه و زنان فقیر با استفاده از پوسته نارگیل در طول دوره! آنچه یک طنز! امیدوارم که این تابو در اطراف قاعدگی می تواند در نهایت برخی از روز !

– Arun Mysuru, 24.5.2020

شما همچنین می توانید پست الکترونیکی خود را برای ما نظرات و داستان به [email protected]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن