Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41: همه موانع پاک خواهد شد با پایان ماه

خبر خوب برای ساکنان این MUDA پوسته که دچار ذهنی و مالی در پنج سال گذشته میسور/Mysuru: دولت تلاش های دولت برای

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

خبر خوب برای ساکنان این MUDA پوسته که دچار ذهنی و مالی در پنج سال گذشته

میسور/Mysuru: دولت تلاش های دولت برای پایان دادن به Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 زمین ردیف شده است که در طولانی را برای مدت پنج سال تنظیم شده است برای دیدن منطقی پایان در روزهای آینده و بیش از 25 ، 000 صاحبان اموال از سیذارتا طرح Alanahalli, J. C. نگر, K. C. طرح و مالیات بر درآمد طرح خواهد بود آسوده به خواص آنها حذف خواهد شد از 'B-خراب' (دولت زمین) طبقه بندی.

"این declassification از CITB (شهر بهبود اعتماد هیئت مدیره) و MUDA (Mysuru توسعه شهری سازمان) پوسته آینده تحت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli سنجی شماره 41 از B-خراب است به احتمال زیاد به رخ می دهد در پایان این ماه و اعلام رسمی خواهد بود ساخته شده در Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar و درآمد وزیر R. آشوکا. تمام موانع برای احسان مسئله زمین پاکسازی شده اند و حتی هیچ مورد انتظار در دادگاه قانون" گفت: Krishnaraja MLA S. A. Ramdas زیر که مربوط به حوزه های این سرزمین قرار می گیرند.

پرداختن به یک کنفرانس مطبوعاتی در Pathrakarthara Bhavan صبح امروز همراه با رئیس جمهور Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 Kshemabhivruddhi Sangha و BJP ملی عضو شورای B. P. Manjunath, Ramdas گفت که همه موانع شده اند پاک وزیر B. S. Yediyurappa به کارگردانی Mysuru منطقه وزیر و وزیر درآمد به حل و فصل این مسئله یک بار برای همه و نجات ساکنان از دردسر بیشتر.

354.29 هکتار در سوال

بیش از 205.09 هکتار از بررسی شماره 4 105 هکتار از K. C. طرح و 44.20 هکتار از J. C. طرح (354.29 هکتار) خواهد بود آزاد از B-خراب طبقه بندی و تحویل داده خواهد شد به MUDA رایگان از هزینه MLA گفت.

به عنوان یک نتیجه از مردم مبارزه, رئیس دفتر وزیر (H. D. Kumaraswamy) رجوع شود به نامه خود را ندارد. سانتی متر/52430/REP-4EM/2018 مورخ سپتامبر. 17, 2018, حال کارگردانی MUDA کمیسر به اقدام بیشتر در رابطه قبلی Siddharamaiah دولت تصمیم دولت در این زمینه است. "اگر کنگره دولت به ریاست Siddharamaiah نیز به تصویب کابینه قطعنامه به رها کردن B-خراب طبقه بندی وجود برخی موانع حقوقی," Ramdas گفت.

اصلی دبیر نامه

در 30.1.2020 اصلی دبیر عواید نوشت: به Mysuru معاون کمیسر (DC) به دنبال جزئیات انتظار فرآیندهای باغبانی در دادگاه دعوا ب-خراب طبقه بندی. "در این نامه نوشته شده بود با یک نیت برای پایان دادن به طولانی-ایستاده ردیف. پاسخ به نامه و پس از حصول اطمینان از حقایق و بررسی اسناد و مدارک Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar بر اساس گزارش Tahsildar نوشته است پشت در 6.3.2020 که هیچ مورد انتظار است با توجه به طرح در دادگاه عالی کارناتاکا" MLA گفت: انتشار اسناد به عنوان مدرک به اظهارات خود را.

Ramdas ادامه داد و گفت: هر چند کابینت رهبری Siddharamaiah و Kumaraswamy گذشت سفارشات برای حذف B-خراب طبقه بندی وجود دارد هیچ پیگیری انجام شده در سطح رسمی. "پس از اخذ تاییدیه دولت به قدرت رسید من همراه با شهروندان در زمان بهره فعال و خستگی ناپذیر به دنبال این موضوع با دولت مدافع عمومی و درآمد بخش اصلی کار و در حال حاضر طولانی-انتظار مشکل به دست آورده کشش و دیدن است منطقی پایان" Ramdas گفت.

برای کمک به ساکنان

این Mysuru دولت های منطقه در مارس 2015 به حال طبقه بندی زمین در آینده تحت گفت: بررسی اعداد به عنوان 'B-خراب' زیر که MUDA و MCC متوقف صدور اسناد زمین مانند Khatha انتقال ساختمان طرح تصویب CR و.... سایت ها و دیگر خواص فرود آمد در CITB (در حال حاضر MUDA) توسعه طرح بندی.

این سرزمین را در دست گرفتند CITB 70 سال به عقب به شکل پوسته بدون از بین بردن این سرزمین از 'B-خراب' طبقه بندی. در حال حاضر دولت باید اصلاح سوابق با در نظر گرفتن نیاز به تصمیم گیری. این انفعال مقامات باعث شده بسیاری از مشکلات برای ساکنان و صاحبان املاک در این طرح به عنوان آنها نمی تواند انجام هر گونه معاملات املاک.

این مقام بی تفاوتی و سهل انگاری ساخته شده است که بیش از 25 ، 000 صاحبان املاک در این MUDA پوسته ذهنی رنج می برند و از نظر مالی در پنج سال گذشته به عنوان B-خراب طبقه بندی خودداری آنها از انجام هر نوع معاملات املاک را فروش سایت های ساخت و ساز خانه ها و یا گرفتن وام های بانکی و غیره.

Corporators شخص ساده و Chayadevi و سابق Corporator Prasanna حاضر بودند با MLA Ramdas در کنفرانس مطبوعاتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن