Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41: متعهد به حل و فصل بن بست روشن MLA Ramdas دوباره

میسور/Mysuru: Krishnaraja MLA S. A. Ramdas دوباره روشن شد که او در تلاش خود را برای حذف B-خراب طبقه بندی از ار

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

میسور/Mysuru: Krishnaraja MLA S. A. Ramdas دوباره روشن شد که او در تلاش خود را برای حذف B-خراب طبقه بندی از اراضی تحت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli نظرسنجی شماره 41 و به نجات آمده از بیش از 25 ، 000 صاحبان املاک است که در حال عذاب دیرینه موضوع است.

"صاحبان اموال از سیذارتا طرح Alanahalli, J. C. نگر, K. C. طرح و مالیات بر درآمد طرح خواهد بود آسوده به خواص آنها حذف خواهد شد از 'B-خراب' (دولت زمین) طبقه بندی و ترتیب دولت تصویب خواهد شد به زودی و مثبت تا پایان این ماه" MLA گفت: دیروز در صحبت با خبرنگاران در Pathrakarthara Bhavan.

بیش از 205.09 هکتار از بررسی شماره 4 105 هکتار از K. C. طرح و 44.20 هکتار از J. C. طرح (354.29 هکتار) خواهد بود آزاد از B-خراب طبقه بندی و تحویل داده خواهد شد به MUDA رایگان از هزینه MLA و گفت: این طرح ها دولت طرح بندی و طبقه بندی آنها به عنوان دولت زمین شد و یک حرکت اشتباه, او گفت:.

در واکنش به کنگره اتهام MLA استناد Ramdas گفت: "هیچ جا من اعلام کرد که سفارش شده است به تصویب رسید. پس از دو سال با وجود سابق سانتی متر Siddharamaiah عبور کابینه سفارش هیچ چیز منتقل شده بود و هیچ تلاش هایی برای حل و فصل بن بست. در حال حاضر همه چیز در حال حرکت در مسیر درست است و من فقط گفت که" Ramdas گفت: در واکنش به کنگره سخنگوی M. Lakshman بیانیه آمده است که او (Ramdas) پخش شد یک دسته از دروغ.

"من متعهد هستم در مورد این مسئله و من خواهد شد ارائه کمک به رای دهندگان را ساخته اند که من یک MLA. هیچ ارتباط بین MUDA پوسته و B-خراب طبقه بندی," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن