Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41 ردیف – کنگره ایستاده خواهد شد آزرده ساکنان: KPCC سخنگوی

میسور/Mysuru: روز پس از سابق Krishnaraja MLA M. K. Somashekar این ادعا که آنچه درآمد وزیر R. آشوکا به تازگی ار

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

میسور/Mysuru: روز پس از سابق Krishnaraja MLA M. K. Somashekar این ادعا که آنچه درآمد وزیر R. آشوکا به تازگی ارائه شده بود تنها یک 'دولت نامه" و نه یک مقام رسمی دولت نظم " به Mysuru معاون کمیسر مورد Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41 موضوع KPCC سخنگوی M. Lakshman دوباره raked تا همان موضوع و ادعا کرد که هیچ چیز تا به حال نقل مکان کرد و در این راستا و BJP رهبران بودند دروغ گفتن به مردم است.

درآمد وزیر R. آشوکا به تازگی ارائه شده دولت به منظور Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar در ترک کردن 354.29½ هکتار از زمین های تحت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41 که بر روی زمین MUDA (که قبلا CITB) تشکیل شده Siddartha نگر, J. C. نگر و K. C. نگر از B-خراب طبقه بندی (دولت زمین).

پرداختن مطبوعات در کنگره در شهرستان دیروز Lakshman متهم درآمد وزیر R. آشوکا و نشسته MLA S. A. Ramdas و دیگر BJP رهبران گمراه کننده عمومی با ارائه تنها یک "دولت حرف' و 'دولت نظم" (GO) در مورد ترک کردن زمین گفت: از B-خراب طبقه بندی.

در مارس 2015, زمین در آینده تحت گفت: بررسی تعداد آنها طبقه بندی شده به عنوان 'B-خراب" را که MUDA و MCC متوقف صدور اسناد زمین مانند Khata انتقال ساختمان طرح تصویب CR و.... سایت ها و دیگر خواص فرود آمد در CITB (در حال حاضر MUDA) توسعه طرح بندی.

دولت به رهبری و سپس وزیر Siddharamaiah در مارس 3, 2018, تا به حال تصمیم به ترک کردن مجموع 354.29½ هکتار (از جمله 205.091/2 هکتار از Siddarthanagar, 105 هکتار از KC طرح و 44.20 هکتار از JC نگر طرح) آینده تحت بررسی دو شماره از "B-خراب' طبقه بندی.

"پس از یک تغییر در دولت, رئیس دفتر وزیر (CMO) دوران حکومت H. D. Kumaraswamy ر. ک آن نامه ندارد. سانتی متر/52430/REP-4EM/2018 مورخ سپتامبر. 17, 2018, کارگردانی MUDA کمیسر به اقدام بیشتر در رابطه قبلی Siddharamaiah دولت دولت تصمیم بر ترک کردن زمین از 'B-خراب' طبقه بندی. پس از این هیچ چیز منتقل شده است. بی جی پی رهبران فریب مردم" Lakshman ادعا.

"این است که تنها یک دولت نامه (مورخ 14 ژوئیه سال 2020) نوشته شده توسط وزیر (C. Balaram) از درآمد بخش (تخصیص زمین-1) بیان کرد که در مجموع 354.29½ هکتار از زمین های تحت Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41 مانده است از B-خراب طبقه بندی و توسعه شهری بخش باید اقدامات بیشتری در این زمینه است. چگونه می توانید این نامه در نظر گرفته شود دولت منظور" Lakshman سوال.

"حزب کنگره را آغاز واقعی تلاش برای آزاد کردن زمین از B-خراب طبقه بندی به عنوان ما قصد داریم به ارائه عدالت در حال حاضر به اموال مردم," او گفت:, و اضافه کرد که حزب ایستاده با ساکنان.

KPCC سخنگوی Manjula Manasa, شهرستان, کنگره رئیس جمهور R. Murthy, M. Shivanna, Basavaraj نایاک و دیگران حاضر بودند در مطبوعات دیدار خواهد کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن