Kurubarahalli سنجی شماره 4 و Alanahalli بررسی پلاک 41: اعتراض خواهد کرد در مقابل Ramdas' خانه از 12 جولای

KPCC سخنگوی هشدار میسور/Mysuru: KPCC سخنگوی M. Lakshman هشدار داده است که او را به مرحله یک تظاهرات در مقابل K

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

KPCC سخنگوی هشدار

میسور/Mysuru: KPCC سخنگوی M. Lakshman هشدار داده است که او را به مرحله یک تظاهرات در مقابل K. R. MLA S. A. Ramdas' اقامت از تاریخ 12 ژوئیه اگر اراضی تحت Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4, Alanahalli سنجی شماره 41 و Chowdahalli نظرسنجی شماره 39 که در آن پنج CITB و MUDA پوسته — Sidharthanagar, K. C. نگر, J. C. ناگار Alanahalli و مالیات بر درآمد پوسته — آمده اند و نه از سمت چپ از 'B' خراب (دولت زمین) طبقه بندی به عنوان وعده داده شده توسط MLA.

صحبت کردن به ستاره میسور او گفت که Ramdas باید به وعده خود ساخته شده در ماه گذشته در انداختن 354 هکتار از اراضی تحت سه نظرسنجی Nos. از 'B' خراب طبقه بندی. اما حتی اگر ماه ژوئن به پایان رسیده است Ramdas نتوانسته است به وعده خود که تبدیل به یک علت نگرانی برای ساکنان پنج طرح بندی شده اند که تشکیل شده در زمین های طبقه بندی شده به عنوان 'B' خراب. درخواست Ramdas به تلاش برای تحقق وعده های خود را در 10 روز Lakshman هشدار داد در مرحله نامحدود هم بزنید در مقابل خانه خود را از 12 ژوئیه اگر 'B' خراب طبقه بندی است نه کاهش آن. تصریح می کند که هیچ سوالی از او رفتن به مرحله بندی به هم بزنید و به هر دلیلی او گفت که او شخصا با تشکر از Ramdas اگر ردیف است که حل و فصل برای همیشه لطفا برای.

ساکنان یادآوری K. R. MLA در وعده خود را

ساکنان این پوسته در Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 Alanahalli سنجی شماره 41 و Chowdahalli نظرسنجی شماره 39 را به یاد MLA S. A. Ramdas در وعده های خود را از یک راه حل تا پایان ماه ژوئن است. Ramdas نیز مطمئن ساکنان پنج طرح قانونی است که همه موانع در ترک کردن زمین از 'B' خراب طبقه بندی شده اند پاک شده و تمام مسائل مربوط به ردیف به پایان خواهد آمد.

پس از آن به Ramdas' تضمین هزاران آزرده ساکنان این پوسته به حال heaved آه امداد ،

MLA Ramdas واکنش نشان می دهد

MLA Ramdas زبان به SOM گفت که این روند به حذف پنج طرح شامل Siddarthanagar, K. C., طرح, J. C. طرح و Alanahalli از 'B' خراب وضعیت تکمیل شده است و تنها اعلام آن باقی مانده است. او در ادامه گفت که به عنوان وزیر درآمد مشغول است با COVID-19 مربوط به آثار اعلام شده است به تعویق افتاد و اضافه کرد که او منتظر بود برای درآمد وزیر R. Ashok به زمان خود و روشن است که به عنوان به زودی به عنوان او در دیدار وزیر او را او و اعلام سفارش در حضور ساکنان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن