فیلم بیرون درز نشان می دهد Lenovo اولین بازی گوشی های هوشمند

Lenovo اولین بازی گوشی Lenovo لژیون به بیرون درز کرده در یک سری از فیلم تبلیغاتی نشان دادن خاموش کردن دستگاه.

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

Lenovo اولین بازی گوشی Lenovo لژیون به بیرون درز کرده در یک سری از فیلم تبلیغاتی نشان دادن خاموش کردن دستگاه. یک "اعتماد" منبع ناشناس ارائه شده در این مواد منتشر نشده, در علاوه بر این به برخی از مشخصات به XDA توسعه دهندگان. هیچ تضمینی وجود ندارد که این ویدئوها را منعکس محصول نهایی طراحی, اما آنها پیشنهاد جالب نگاهی به برخی از ویژگی های ممکن است ما را به نگاه به جلو به.

هر XDAاین ویدئوها نشان می دهد که این گوشی از ویژگی های سریع 90W سیمی شارژ (یک شعار ادعای "30 دقیقه به 100%") با تشکر از حیوان صفت از 5000 میلی آمپر, دو-باتری سلولی. ما همچنین به دنبال در یک USB-C پورت شارژ سیم کارت سینی و اطلاعات پورت (اما هیچ جک هدفون) در پایین; های اضافی USB-C در کنار; بلندگو در بالا و پایین قاب و یک سوراخ میکروفون در بالا.

پشت دستگاه ویژگی های متقارن Y-شکل طراحی شبیه به کسانی که در برخی دیگر از لژیون محصولات. این دو دوربین به نظر می رسد واقع در مرکز عقب و نه در بالا که در آن شما می خواهم انتظار برای آنها را ببینید. که شاید مفید تر محل برای موبایل, پارسه که اغلب ممکن است نگه داشتن تلفن به صورت افقی. فیلم همچنین نشان می دهد که هیچ آیفون-esque دوربین شکاف در لژیون. به جای دوربین جلو به نظر می رسد به پاپ از طرف دیگر تصمیم گیری است که به نظر می رسد بهینه سازی شده برای جهت گیری چشم انداز.

XDA's منبع همچنین نشان داد برخی از مشخصات: آن ادعا شده توسط Qualcomm Snapdragon 865 با FS 3.0 حافظه داخلی و LPDDR5 رم. صفحه نمایش است گفت: به 2340 x 1080 وضوح با 144Hz نرخ تجدید. دوربین عقب آرایه شامل یک 64MP و 16MP زاویه تیرانداز; جلوی دوربین 20MP.

لژیون تلفن شایعات شده اند چرخش برای چند ماه. بسیاری از آنها خط تا با جزئیات در این فیلم ها; Lenovo نشان داد 90W شارژ سریع در یک پوستر ماه گذشته و به طعنه این شکاف کمتر صفحه نمایش پیکسل, 865, and dual USB-C پورت قبلی ارائه به عنوان به خوبی.

نشت نمی دهد نشانه ای از هر گونه قیمت گذاری و یا تاریخ انتشار بنابراین ما ممکن است نیاز به صبر کنید در حالی که برای دیدن این گوشی برای خودمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن