ترک محتوای اعتدال به داوطلبان توانمند سازی است نژادپرستان

I. اخیرا رئیس جمهور را بد و پست و بسیاری از مردم دیوانه کردم. توییتر پنهان در پست پشت یک هشدار است. ضربه محک

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

I.

اخیرا رئیس جمهور را بد و پست و بسیاری از مردم دیوانه کردم. توییتر پنهان در پست پشت یک هشدار است. ضربه محکم و ناگهانی گفت: آن را نمی خواهد ترویج رئيس جمهور در حساب هر بیشتر. Facebook گفت: پست بد بود اما می ماند و ساخته شده است که بسیاری از مردم در Facebook mad — زمان کارکنان و پیمانکاران و کارمندان سابق و حتی کارکنان چان زوکربرگ ابتکار که کار نمی کنند برای Facebook, اما به طور غیر مستقیم تامین می شود ،

رئیس جمهور پست الهام گرفته از بسیاری از بحث در مورد آنچه که شمارش به عنوان یک تحریک به خشونت در مورد اینکه آیا شما می توانید پا زدن یک رئیس دولت خاموش پلت فرم خود را و در مورد اینکه آیا سیستم عامل در حال گرفتن بازی های برگزار شده توسط فاشیست. اینها همه خوب است بحث را هر چند آنها اغلب به نظر می رسد برای جلوگیری از یک نقطه بزرگتر این است که مقدار زیادی از بیان سیاسی در حال حاضر میباشیم بر روی یک پلت فرم استفاده می شود 1.73 میلیارد نفر در روز و که قوانین در مورد سخنرانی در نهایت تصمیم گرفت و اجرا توسط یک فرد مجرد: Facebook مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ که در کنترل اکثریت سهام این شرکت.

بعد از این سال شما ممکن است برخی از مراجعه اگر Facebook باعث می شود یک سخنرانی مربوط به تصمیم گیری را می کند که به راه خود بروید. اما شما لازم نیست که هر گونه توسل در حال حاضر و این یکی از دلایلی است که چرا زمانی که مردم دیوانه در Facebook, آنها تمایل به دریافت واقعا دیوانه در Facebook. شما می دانید آنچه آنها می گویند در مورد رابطه بین عدالت و صلح: شما نمی توانید یکی را بدون دیگری و در حالی که Facebook محتوای اعتدال خوب است در بسیاری از چیزهایی که آن را احساس می کند مانند یک کشش به آن تماس بگیرید فقط.

یک چیز شما می توانید انجام دهید اگر شما می خواستم برای توزیع قدرت بیش از سخنرانی به طور گسترده تر است به سپردن برخی از آن را برای کاربران خود است. یک شرکت است که انجام این کار با برخی از موفقیت ق که مجموعه یک "طبقه" از سخنرانی قوانین (بدون دادن!) اما اجازه می دهد تا فرد مرجع تخصصی (به نام subreddits) به افزایش "سقف." مذهبی subreddit ممکن است ممنوعیت لعن به عنوان مثال. یا یک فروم مربوط به افکار تا به حال در حمام ممکن است ممنوعیت انتشار غیر-افکار دوش. سخنرانی خیلی بیشتر به راحتی تعدیل هنگامی که مردم در اتاق به اشتراک گذاشته اند متن در اطراف ارزش ها و منافع و بنابراین "من می خواهم به عنوان خوانده شده آنچه که افکار مردم را در حمام" یک بحث موثرتر ای اداره از "بیایید ببینید چه 1.73 میلیارد مردم می گویند در مورد امور جاری."

II.

اما جامعه مبتنی بر اعتدال ایجاد بی عدالتی ، شش سال پیش برای مثال ق را بی بند و مداخله نگرش اعتدال led بسیاری از مردم برای ارسال به سرقت عکس های برهنه در سایت بدون افراد رضایت. ق دیگر مجوز که, اما آن را اجازه داده است بسیاری از آشکارا نژادپرستانه و سخنرانی از جمله برخی که حتی این شرکت اذعان کرده است که به معنای به عنوان یک تحریک به خشونت است. نخست مجرم در همه این است که یک انجمن اختصاص داده شده به رئیس جمهور است که "قرنطینه" در پشت یک هشدار روی صفحه نمایش برای یک سال در حال حاضر.

به عنوان اعتراض به کشتار جورج فلوید توسط پلیس در حال گسترش در سراسر جهان بسیاری از شرکت ها ساخته اند اظهارات تایید یک تعهد جدید به جامعه سیاه و سفید و متحدان آن است. ق با صدور چنین بیانیه ای در هفته گذشته. این شرکت گفت: این امر افتخار درخواست خروج از بنیانگذاران الکسیس Ohanian به جای او در هیئت مدیره با یک فرد سیاه و سفید. و در آن اذعان کرد که در طول تاریخ از آن شده است یک پناهگاه برای گسترش ایدئولوژی نژادپرستانه. در اینجا مدیر عامل شرکت استیو هافمن:

در حالی که ما در برخورد با بسیاری از جوامع خود ما هنوز فراهم نیست وضوح — و آن را نشان داد هر دو ما در اجرای قانون و در سردرگمی در مورد که در آن ایستاده ایم. در سال 2018 من اشتباه گفت: نژاد پرستی است نه در برابر قوانین بلکه نیست خوش آمدید در ق. این شکاف بین ما محتوای سیاست ها و ارزش های ما دارای فرسایش اثر ما در مبارزه با نفرت و نژادپرستی در ق; من قبول مسئولیت کامل برای این کار است. [...]

با وجود ساخت پیشرفت های قابل توجهی در طول سال ما باید به نوبه خود یک آینه در خود و مایل به انجام کار سخت از ساخت مطمئن شوید که ما در حال زندگی می کنند تا به ارزش های ما در محصول ما و سیاست. این یک لحظه مهم. ما باید یک انتخاب: بازگشت به وضع موجود و یا استفاده از این فرصت برای تغییر. ما در Reddit در حال امید بستن برای دومی و ما را به عنوان بخشی از پیشرفت است.

در پاسخ هافمن بود به نام سابق Reddit مدیر عامل شرکت الن پی ای برای اقدام علیه نژادپرستانه subreddits زودتر. چند subreddits پیوست در اعتراض به سایت یا به طور موقت ممنوع پست های جدید یا رفتن خصوصی برای جلوگیری از کاربران جدید از پیوستن به.

این دیوانگی است آرام پس از آن اما بسیاری از سوالات بدون جواب باقی می ماند. چگونه می توانم به شما جذب آموزش و حفظ یک ارتش از داوطلبان به وزش سخنرانی نژادپرستانه در سراسر هر فروم در ق? چقدر از مسئولیت باید متعلق به فردی مدیران و چقدر باید متعلق به Reddit خود را ؟ چقدر از ق هیئت اقتدار بود واقعا فقط یک dereliction وظیفه?

"خیلی از آنچه که اتفاق می افتد در حال حاضر نهفته است در پای خود را" Pao گفت هافمن. "شما نمی توانید می گویند BLM زمانی که Reddit پرورش و monetizes سفید برتری و نفرت در تمام طول روز."

III.

البته غیرمتمرکز اعتدال راه ق اتفاق نیست یک ایده جدید برای Facebook. در واقع این شرکت به استخدام یک رویکرد مشابه در Facebook گروه شرکت خود را در کوچکتر مرجع تخصصی. زوکربرگ گفت که گروه نشان دهنده یک اولویت بالا برای این شرکت و پس از آن احساس می کند مانند زمان خوبی برای بررسی در دولت اعتدال وجود دارد.

به عنوان در ق, Facebook, گروه مدیران می تواند افزایش سقف برای اعتدال به شکل بحث و ممنوعیت انواع خاصی از پست. در آستانهاشلی Carman مهم داستان در مورد چگونه Facebook گروه به کار گرفته اند موج اخیر مطالب مرتبط با Black Lives Matter. بیشتر محافظه کار مدیران گرفته اند یک دست سنگین روش برای از بین بردن چنین پست — هیچ غیر-افکار دوش در حمام افکار فروم! اما خشم کاربرانی که دیدن ادامه تظاهرات و بی عدالتی آنها جلب توجه به عنوان مسائل اساسی حقوق بشر در خور بحث و گفتگو در هر زمینه, سخنران می یابد مربوطه.

Carman می نویسد:

رئیس-بچه یکی از بسیاری از Facebook گروه دست و پنجه نرم کردن با ناکافی اعتدال سیاست به عنوان اعضای تلاش برای بحث در مورد سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. این گروه که در محدوده تمرکز از بازی های ویدئویی به موسیقی به جوامع محلی در حال تعدیل توسط دیگر اعضای گروه. مدیران هیچ آموزش رسمی از Facebook و یا منابع خارجی و تصمیمات خود را در مورد آنچه محتوا است و مجاز نیست. اکثر گروه هیچ نقطه مرجع برای چگونه به همه یک صدا که منجر به جنگ بین, اعضای, مردم ترک گروه به طور موقت تعطیل و متلاشی شدن گروه های شکستن.

بسیاری از گروه ها ندارد و مردم از رنگ به عنوان مدیران اضافه کردن به اعتدال مشکل است. Roop Mangat متعلق به یک جفت از جامعه محلی Facebook groups — یکی که در آن هیچ رنگ و یا زنان مدیران و دیگری که یک زن مدیر که در خدمت در کنار سفید تنها از مردان است. Mangat ارسال همان پیام به هر دو گروه با اصرار مردم به نژادپرستی در جامعه جدی است. یکی از آنها حذف آن. "آنها فکر می کنم هر چیزی 'سیاسی' است که مناسب نیست," او به من می گوید بیش از توییتر DM. "در عین حال آنها هنوز هم اجازه می دهد پست که شامل شایعات و اطلاعات نادرست به گسترش است." این گروه تهدید به ممنوعیت و اگر او نوشته شده دوباره.

پس از Carman منتشر قطعه Facebook منتشر شده جدید توصیه هایی برای مدیران در مورد نحوه شکل بحث در انجمن های خود. به جای ممنوع کردن همه "سیاسی" بحث برای مثال مدیران که می خواهند برای جلوگیری از سیاست تشویق به منع "بحث در قانون سیاسی نامزدها و یا خاص مبارزات." آن را نیز نشان می دهد که مرجع تخصصی کار باید فراگیر تر و جذب بیشتر مجموعه ای متنوع از مدیران سایت. لیست کامل از پیشنهادات این است که متفکر و ارزش خواندن کامل و در عین حال پس از خواندن آن و تماشای ویدئو های جاسازی شده در مورد خطرات داوطلب مدیر فرسودگی شغلی — من می توانید تصور کنید که برخی از مدیران به سادگی گفت: جهنم با آن و پیدا کردن یک سرگرمی جدید. (آویو Ovadya آیا او یک لیست از مشکلات او رو به عنوان یک گروه admin در اینجا.)

مشابه پویا در حال پخش است در محله شبکه اجتماعی همسایه که در آن اجازه دهید به-کاربران-انجام-آن را با رویکرد اعتدال چپ از کاربران احساس ترس برای ایمنی خود را. Makena کلی صحبت کردیم به برخی از کسانی که مردمی در آستانهو کشف چگونه این شرکت همه بیش از حد راحت است آغوش جامعه اعتدال است و چپ آن با قابل blindspots.

این رویکرد چیزی است که باعث می شود همسایه قادر به به عنوان بزرگ به عنوان آن است. توسط برون سپاری اعتدال را ندیده و پرداخت نشده داوطلبان شرکت قادر به گسترش به بیش از 200,000 محله در سراسر کشور است. اما آن را نیز تقویت اعضای جامعه به اعتصاب کردن نوشته های آنها شخصا دوست ندارم. در سراسر کشور همسایه پست تبلیغات تظاهرات زده پایین جامعه مدیران در حالی که نژادپرستانه و التهابی پیام برخی از تماس مستقیم خشونت علیه مردم و معترضان به سمت چپ ایستاده.

آگهی طریق رفتن نیست هیچ گونه آموزش رسمی از همسایه قبل از دریافت قدرت به اعتصاب پست ها و دستورالعمل های ذکر شده در این سایت هستند و مبهم به اندازه کافی منجر به تفسیر آنها را در راه های مختلف. وجود دارد هیچ قانون ترویج تنوع در حد اعتدال رهبری یا نه. در فروم شناخته شده به عنوان ملی منجر فروم به عنوان اولین گزارش BuzzFeed News — برخی از جامعه مدیران خشمگین شد توسط همسایه تصمیم به حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. در حدود همان زمان این شرکت با صدور آن بیانیه عمومی در هفته گذشته که همان زبان منتشر شد همسایه خوردها enraging برخی از مدیران فعال در این فروم.

"من می خواهم به دیدن همسایه پست 'سفید زندگی از ماده" [پست],'" یکی از مدیر اورلاندو فلوریدا نوشت. "گاهی اوقات ما نیاز به یاد داشته باشید همه زندگی مهم نیست!'"

IV.

برای روکش: یک رویکرد به محتوای اعتدال است به سپردن همه گفتار بشر به یک فرد مجرد قرار دادن پایگاه کاربر در رحمت تصمیمات خود را بدون هر گونه عملی مراجعه کنند. یکی دیگر واگذار اعتدال به یک گروه از مزد داوطلبان بدون توجه به آن گروه تنوع و یا آموزش و یا ارزش و امیدواریم که آنها نمی شرمسار شما بیش از حد در طول راه.

شاید شما می تواند کمک به بهبود سابق سیستم با ایجاد یک نهاد مستقل از کارشناسان به ارائه اتصال نظرات در بحث افراد است. و شاید شما می تواند به بهبود دومی ارائه شده توسط داوطلبان آموزش بیشتر و بیشتر سلامت روان منابع و پول واقعی برای کار خود را.

اما به بحث در مورد نژاد پرستی و بی عدالتی نور تا انجمن ها در سراسر اینترنت روشن است که مکانیسم شرکت های ساخته شده تا به امروز اغلب عدم حمایت از این گفتگو. به عنوان یک نتیجه آفلاین بی عدالتی در حال تکرار در گفتار. به عنوان دره سیلیکون تجدید همه پرسی درباره چگونه شرکت ها می توانند حمایت مردم سیاه و سفید خود را به متحدان و دیگر جوامع اقلیت اعتدال باید به جلو و مرکز.

نسبت

⬆️ روند تا: آتش زنه گفت: این امر توقف ممنوع کردن کاربران برای ارسال Black Lives Matter جمع آوری اعانه در پروفایل خود. این شرکت سیاست ها به طور معمول منع دسترسی کاربران با استفاده از حساب های خود را به دلایل تبلیغاتی. (جولیا Reinstein / BuzzFeed)

⬆️ روند تا: شرکت های فن آوری در حال نوشتن چک های بزرگ برای مبارزه با گروه نژادی و بی عدالتی است. خواهد اقدامات تحمل فراتر از زمان حاضر ؟ (سوفی Kodner / پروتکل)

⬆️ روند تا: Instacart بهینه سازی محصول خود را برای تضعیف "نکته طعمه." نفر استخدام Instacart خریداران با وعده بزرگ راهنمایی و سپس لغو نکات پس از خود مواد غذایی تحویل داده شد. (نیک Statt / آستانه)

⬇️ روند را: سه آمازون کارگران تحت پیگرد این شرکت ادعا که آن را نتوانست به درستی پیگیری و جلوگیری از گسترش COVID-19 در انبار خود را. (آنی پالمر / CNBC)

⬇️ روند را: حداقل دو قرارداد کارگران برای Facebook می گویند که آنها از کار اخراج شدند خود را مستقیم کارفرما WiPro پس از اتحادیه سازماندهی فعالیت است. (کارولین O'donovan / BuzzFeed)

حاکم

Facebook و توییتر حذف یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تصویری ادای احترام به جورج فلوید پس از کپی رایت شکایت. این حذف باعث تازه و دور از خشم توییتهایی از رئیس جمهور. Vlad Savov و ملیسا Cheok گزارش:

این @TeamTrump حساب کرده بود توییتی یک ویدئو کلاژ از تصاویر و کلیپ ها به تصویر می کشد تظاهرات مسالمت آمیز لحظات عزاداری و مأموران اجرای قانون در آغوش گرفتن غیرنظامیان در پی قتل جورج فلوید یک آفریقایی-آمریکایی که در بازداشت پلیس. همراه با نسیم ملایم پیانو, موسیقی متن فیلم و رئيس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی در مورد "شفا نه نفرت" این خواست آمریکایی ها برای متحد کردن.

این ویدئو هنوز هم در دسترس برای مشاهده در جمهور کانال یوتیوب به نظر می رسد برای جمع آوری کرده اند بیشتر از محتوای آن از رسانه های اجتماعی پست و حداقل یک دارنده کپی رایت ساخته شده شکایت به توییتر در مورد استفاده از عکس خود را یک سخنگوی شرکت گفت: تپه.

اقدامات صورت گرفته در برابر تهمت توسط توییتر و ضربه محکم و ناگهانی منجر به تماس های شرکت را به s مشابه موضع دیگر سیاستمداران در سراسر جهان است. سازمان های غیر دولتی می گویند شرکت های آمریکایی پرداخت که بسیار مورد توجه به شرایط مشابه اتفاق می افتند در هند و برزیل و میانمار در میان مکان های دیگر. (Pranav Dixit و Megha Rajagopalan / BuzzFeed)

توییتر صفحات طرفداران هستند که repurposed به شرکت در زندگی توجه کردند. K-pop ستان هرگز خود قرار داده عظیم نامزدی برای استفاده بهتر. (Kaitlyn تیفانی / اطلس)

شایعات در Facebook اند در شهر کوچک امریکا وحشت زده که اتوبوس پر از antifa فوق العاده سربازان در مورد وارد در شهرها و باعث ضرب وشتم. (راسل Brandom / آستانه)

Facebook است که ساخت آن را سخت تر برای پیدا کردن گروه های مرتبط با "Boogaloo" یک ایده تشویق سفید supremacists که ایالات متحده در آستانه دومین جنگ داخلی. گروه دیگر نمی خواهد به نظر می رسد در توصیه. من می خواهم به می دانم که چگونه بسیاری از مردم عضو این گروه پس از این که توصیه می شود آنها را به تاریخ. (یوسف Menn / فردا نیوز)

Facebook حذف دو شبکه از اصیل حساب ممکن است. این شبکه مستقر در تونس و عراق ظاهر شده اند مورد استفاده قرار گیرد به گسترش تبلیغات و نفوذ در انتخابات.

بزرگ شرکت های فن آوری در پاسخ به مرگ جورج فلوید خیلی بیشتر به شدت از آنها برای مرگ مایکل براون و دیگر سیاه قربانیان خشونت پلیس. (جی پیترز / آستانه)

مغلوب ساختن پیشی جستن صرف یک رکورد $1.48 میلیون دلار در گوگل , تبلیغات, ترین پول مبارزات انتخاباتی خود را صرف در یک هفته به تاریخ. (اریک تازه وارد و علامت برگن / بلومبرگ)

در همین حال جو بایدن صرف 5 میلیون دلار در Facebook تبلیغات در روزهای اخیر. (شین Goldmacher / نیویورک تایمز)

ما ضد تراست کاوشگر در برابر گوگل کاوش در آن جستجو محصول. DuckDuckGo گفت: آن صحبت کرده بود با تنظیم کننده در مورد نحوه استفاده Google از آن غالب جستجو موقعیت برای قرار دادن رقبا در یک نقطه ضعف. (Gerrit د Vynck / بلومبرگ)

آمازون با استفاده از یک کلید ad اسلات برای ترویج خصوصی خود را-label علامت های تجاری در گیر یک واقعیت است که ممکن است عامل به مقررات ضد تراست. (رنه دادلی / Marketplace)

آنلاین ترول آمد به استفاده از "میشل" — تاکتیک طعمه به شدت مسلح پاسخ اضطراری به خانه کسی — به دلیل احتمال از پلیس افزایش جنگ است. "خشونت پلیس است بر روی تقاضا خدمات در ایالات متحده آمریکا" می نویسد: TC Sottek. (آستانه)

ByteDance گفت: آن را محدود مهندسان چینی' دسترسی به Infinite و دیگر محصولات در خارج از کشور. این حرکت به عنوان ByteDance می آید افزایش نظارت در ایالات متحده بیش از چگونه دولت چین ممکن است دسترسی به آمریکایی ها داده های کاربر. (چن Du / PingWest)

فرانسه راه اندازی یک صندوق به دفع کردن خریداران خارجی از خرید وطنی شرکت های فن آوری. (Helene Fouquet / بلومبرگ)

صنعت

Instagram در حال حاضر می گوید: کاربران باید به عکاس اجازه قبل از تعبیه تصاویر در وب است. و اگر شما نمی شما می تواند به عنوان یک حق طرح دعوی در دادگاه. این به نظر می رسد مانند یک فاجعه در ساخت. در اینجا Timothy D. Lee در Ars Technica:

عکاسان حرفه ای به احتمال زیاد به تشویق این تصمیم پس از آن تقویت خواهد شد دست خود را در مذاکرات با ناشران. اما آن را نیز می تواند به طور قابل توجهی تغییر فرهنگ از وب است. تا به حال مردم به طور کلی احساس رایگان برای قراردادن Instagram نوشته های خود را در سایت خود بدون هیچ گونه نگرانی در مورد کپی رایت و نگرانی است. که ممکن است در مورد تغییر است.

توسط Google Docs "رسانه های اجتماعی از مقاومت"? "فقط در هفته گذشته Google Docs به عنوان یک راه برای به اشتراک گذاشتن همه چیز را از لیست کتاب ها بر نژادپرستی به قالب برای نامه به اعضای خانواده و نمایندگان به لیست از وجوه و منابع که در حال پذیرش کمک های مالی. مشترک Google Docs است که هر کسی می تواند مشاهده و هر کسی می تواند ویرایش ناشناس را تبدیل به یک ابزار ارزشمند برای مردمی سازماندهی در طول هر دو این بیماری همه گیر کوروناویروس و خشونت پلیس تظاهرات گسترده ما." (تانیا باسو / MIT فناوری Review)

از سوی دیگر: به درخواست دولت برای Google Docs داده قرار داده و معترضان در خطر است ؟ (کریس Stokel-واکر / پروتکل)

آمازون به شدت خودکار بشر-منابع سیستم در تلاش است تحت وزن بیمار-درخواست مرخصی در طول بیماری همه گیر. کارگران شده اند نا امید ناتوانی خود را به کمک گرفتن از انسان است. (مت روز / فردا نیوز)

هفته گذشته ممکن است توییتر's بهترین روز تا کنون. شخص ثالث اندازه گیری شرکت ها می گویند آن را به دست آورد رکورد محبوبیت در میان گسترش جهانی اعتراض به خشونت پلیس و اخبار در مورد بیماری همه گیر. (سارا پرز / TechCrunch)

زوم است دلیل خوبی نیست برای ارائه رایگان پایان به پایان رمزگذاری برای هر کسی با یک آدرس ایمیل. ویدئو زندگی می کنند خدمات استفاده شده است برای هماهنگ کردن کودک آزاری است. (دن Goodin / Ars Technica)

حدود یک پنجم کودکان ندارد فن آوری آنها نیاز به آموزش از راه دور. و حتی کسانی که به نظر نمی رسد به یادگیری به عنوان مقدار با توجه به آمار اولیه. (Tawnell D. هابز و لی هاوکینز / وال استریت ژورنال)

ByteDance تعطیل TopBuzzغربی خبرخوان نرم افزار. به عنوان یک نتیجه, ما توصیه می کنیم که شما می توانید تمام اخبار خود را از رابط. (Yingzhi یانگ و برندا Goh / فردا نیوز)

Telegram جدید اضافه شده ابزار ویرایش فیلم و انیمیشن برچسب. چیزی به ادویه تا خود را cryptocurrency چت! (تیلور Lyles / آستانه)

همه چیز برای انجام

جستجو برای سیاه و سفید متعلق به کسب و کار در Yelp از. و سپس آنها را حمایت!

Doomscroll! یا حداقل خودتان را با این اصطلاح که به نظر می رسد به احتمال زیاد به یکی از neologisms از سال است.

کسانی که خوب توییتهایی

صحبت ما

برای ما ارسال راهنمایی, سوالات و کارن پست از همسایه: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن