خیر ساعت هوشمند است که می تواند صفحه نمایش خود را در گوگل عکس های کتابخانه است که تنها 40 دلار

روز یادبود معاملات سختی عمل به دنبال و ما قطعا دیده می شود فرکانس از فروش این هفته کم کردن سرعت کمی است. وجود

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

روز یادبود معاملات سختی عمل به دنبال و ما قطعا دیده می شود فرکانس از فروش این هفته کم کردن سرعت کمی است. وجود دارد مقدار زیادی از مکان های که در آن شما می توانید صرفه جویی در فن آوری های ویدئویی و بیشتر. ما قرار داده ایم کسانی که در زیر خواهیم بود هفته آینده با معاملات بیشتر.

اگر شما شده است فکر کردن در مورد خرید یک صفحه نمایش هوشمند, اما شما لازم نیست مقدار زیادی از ویژگی های اضافی مانند پشتیبانی از یوتیوب و یا ساخته شده در دوربین کوچک لنوو ساعت هوشمند در بالا دیده می شود ممکن است یک انتخاب خوب. بهترین خرید ارائه شده است این ساعت هوشمند برای $40 و 50 درصد تخفیف و بهترین قیمت است که ما دیده ایم و در عین حال. علاوه بر داشتن گوگل دستیار صوتی پشتیبانی و قادر به نشان دادن خاموش خود گوگل, عکس, فروشگاه, آن را با این نسخهها کار با Spotify موسیقی و دیگر برنامه های در جریان.

JBL Link

JBL لینک soundbar که ساخته شده است در Chromecast و تلویزیون اندروید با نرم افزار 4K پشتیبانی شدت با تخفیف خرید. این عرضه در اواخر سال 2019 برای $400 و آن را در حال حاضر 50 درصد از قیمت که در $200. علاوه بر آن همراه با یک ساب ووفر بی سیم (به طور معمول هزینه $300) خود را به صورت رایگان با خرید.

یک soundbar که می تواند به عنوان یک جریان دستگاه برای تلفن های موبایل بیش از حد خوب درست باشد و من همکار جان پورتر در بر داشت در بررسی خود که JBL اعدام بیش از چند گسل. اما آن را تا به برخی از توانایی های منحصر به فرد مانند که قادر به افزایش یا کاهش حجم ورودی HDMI با صدای خود را. و در نیمی از قیمت این می تواند یک گزینه عالی برای کسانی که می خواهند همه در یک راه حل خود را می کند که هزینه زیادی است.

Samsung Galaxy Note 10

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 10 با 256 GB از ذخیره سازی 700 دلار در فروشگاه مایکروسافت. این است که 50 دلار کمتر از آمازون قیمت, و آن را یک معامله خوب اگر شما شده است انتظار برای یک معامله بر روی این مدل است. توجه داشته باشید کهکشان 10 Plus با 256 GB از ذخیره سازی است $750 و آن را به شما مقدار زیادی که از دست رفته از کوچکتر Note 10: صفحه نمایش بزرگتر یک جک هدفون و کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند.

Divinity: Original Sin 2

GOG.com لگد کردن آن فروش تابستان در اوایل این هفته, کاهش قیمت ها در بسیاری از DRM-رایگان بازی کامپیوتر و ارائه تخفیف های جدید و عناوین. وجود دارد تخفیف های بزرگ در تحسین عناوین مانند مترو خروج برای 20 دلار (50 درصد) و طعمه: Digital Deluxe Edition برای $12. Divinity: Original Sin 2 - نسخه قطعی است $22.50 برای ویندوز 10 و یا macOS نسخه از این بازی این است که بسیاری از بازی برای پول است.

iPhone XR

اپل در حال حاضر ارائه می دهد آی فون XR در آن مرمت نمای. برای 64GB آن 500 دلار است که 100 دلار کمتر از آن هزینه های جاری و 250 دلار از اصلی آن قیمت خرده فروشی. اپل جایگزین باتری و پوسته بیرونی از این و تمام مرمت اپل, و آن را نیز همراه با یک سال گارانتی. آن را به ارزش توجه به این که آی فون جدید SE 100 دلار ارزان تر هر چند XR بسیار بزرگتر صفحه نمایش و چهره ID پشتیبانی می کند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن