پلنگ نجات از 100 ft. عمیق و پس از سه روز

جنگل کارکنان در داخل یک قفس بود و کاهش به خوبی به tranquillise پلنگ Antaharasanthe: سه سال پلنگ که افتاده بود

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

جنگل کارکنان در داخل یک قفس بود و کاهش به خوبی به tranquillise پلنگ

Antaharasanthe: سه سال پلنگ که افتاده بود به 100 ft. چاه عمیق شده است نجات توسط وزارت جنگل کارکنان پس از سه روز از عملیات امداد و نجات.

آن را آموخته است که پلنگ افتاده بود به 100 ft. چاه عمیق در Karapura روستا در H. D. Kote taluk حدود شش ماه پیش. سر و صدا ساخته شده توسط پلنگ هشدار داده روستاییان بود که به اطلاع وزارت جنگل.

جنگل کارکنان که در بازدید از این نقطه در روز شنبه انجام یک بازرسی و شروع به رها کردن مواد غذایی و آب به خوبی با کمک یک طناب. یک دوربین مدار بسته نیز کاهش به خوبی به دانستن وضعیت پلنگ. دوربین را دستگیر کرده بود این فیلم از پلنگ گرسنه مصرف گوشت کاهش جنگل کارکنان.

در تلاش برای نجات پلنگ با خیال راحت از چاه Nagarahole جنگل کارکنان و STPF کارکنان انجام یک عملیات مشترک و عصر روز گذشته تیرانداز شارپ اکرم (ص) بود و کاهش به خوبی در یک قفس که به ضرب گلوله یک آرامبخش دارت در پلنگ که رندر شده آن را به ناخودآگاه. رسول اکرم (ص) پس از آن قرار می گیرد ناخودآگاه پلنگ در سمت دیگر قفس و هر دو کشیده شد تا توسط جنگل کارکنان. این پلنگ در حال حاضر در حال درمان است.

آن را ممکن است به یاد می آورد که پس از روستاییان شنیده سر و صدا ساخته شده توسط پلنگ در داخل چاه رفت و از نزدیک به خوبی است اما نمی تواند دیدن پلنگ و یا شنیدن صداهای ساخته شده توسط آن را به عنوان آن را مخفی خود را به دلیل ترس. اما روستاییان قرار داده ماند نزدیکی هست و گوش به صدای ساخته شده توسط پلنگ و سپس آگاهانه در محدوده جنگل افسر (RFO) S. S. Siddaraju.

RFO Siddaraju گفت: "هدف اصلی ما بود برای نجات پلنگ از چاه با خیال راحت. آن را به چالش برای تایید حضور این پلنگ در داخل هست. از این رو من تصمیم به رفتن در داخل هست. من قرار بود در داخل یک قفس با دو مشعل و تلفن همراه من بود و کاهش به خوبی. معاون کنسرواتور از جنگل ها (DCF) ماهش کومار که در بالا مورد استفاده قرار گیرد برای تماس با من در تلفن همراه من به پرس و جو در مورد ایمنی. این بود تنها پس از DCF تایید ایمنی من من کاهش به خوبی به مرحله و زمانی که قفس به پایین من در بازرسی از محل. در راه همان, تیرانداز شارپ اکرم (ص) بود و کاهش به کسی که پس از آن اخراج یک آرامبخش روی پلنگ و پلنگ را نجات دادند با خیال راحت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن