سربرگ: رسانه های اجتماعی و پایان گفتمان

وجود دارد استفاده می شود چیزی به نام روشنفکر عمومی. یک کلاس از متفکران — بیشتر نویسندگان با معتبر در

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

وجود دارد استفاده می شود چیزی به نام روشنفکر عمومی.

یک کلاس از متفکران — بیشتر نویسندگان با معتبر درجه و دانشگاهیان با یک استعداد برای نوشتن — تنظیم گفتمان. آنها به افراد دیگر به چه فکر کنم و یا به جای آنها گفت: نشسته توده چه بود رفتن را از طریق سر خود می بینم. این آشکار گرفته شد با جدیت حتی اگر آنها تمایل به سمت درهم و برهم ، نامنسجم و یا آشکار است. از آنجا تحصیل کرده و کسانی که می خواستند به دیده می شود به عنوان تحصیل کرده را انتخاب کنید و را انتخاب کنید نظرات آنها خواست به تراز خود را با. آن را از طریق این فرایند است که سیاست ایجاد شد تصفیه شده و rehashed. (در واقع عبارت "Overton پنجره" بود و محبوبیت آنها.) این بخشی از آنچه در آن به معنای مشارکت در حوزه عمومی.

من توضیح این قسمتی از facetiousness اما تا حدودی چون من متعلق به نسل گذشته را به یاد داشته باشید سن opinionators. من استفاده می شود گفت: در تمام جدیت برای خواندن نظر بخش عمده روزنامه ها به عنوان یک آموزندگی فعالیت است. اما زمانی که من در اواسط 20s کلماتی مانند "فکر می کنم قطعه" شد و در حال حاضر جوک در هزینه opinionating کلاس.

بخشی از این تا به حال به انجام با ظهور وبلاگ ها. آن را ارزان تر و سریع تر — برای نوشتن نظر قطعات نسبت به انجام گزارش و هر کسی می تواند یک وبلاگ ایجاد کنید. آن را تبدیل به یک روند گسترده تر در رسانه ها به لطف فشارهای اقتصادی اعمال شده برای اولین بار توسط Craigslist و بعد گوگل و Facebook که خوردند تا بازار برای تبلیغات است. نوشتن حقایق کار طول می کشد و کار باید پرداخت شود. از سوی دیگر نظرات و ارزان هستند. هر کس یکی رو.

آن را مرتب راه حل برای تولید محتوا به خصوص به عنوان رسانه های اجتماعی در زمان خاموش. رسانه های اجتماعی و نظر نوشتن تغذیه کردن هر یک از دیگر. سردبیران به دنبال نویسندگان بر اساس توییتهایی آنها را دوست داشت. (خود من حرفه ای شروع این راه است.) نظرات نوشته شده بود به سرعت در مورد هر نویسنده تا به حال دیده می شود در رسانه های اجتماعی به روز دیگر. و رسانه های اجتماعی تبار مرتبه در هر چه نظر نوشتن خود را گرفتار تخیل. گاهی اوقات واکنش تحسین آمیز بود اما بلندترین واکنش های بودند که از خشم.

اندازه opinionating کلاس بود یک بار محدود فیزیکی اندازه یک صفحه روزنامه. در حال حاضر هر کسی با یک تلفن همراه و یک نوبت می توانید عبارت کباب یک مسح opinionator به یک چوب ذرت.

در برخی از راه, سقوط, نظر, کلاس, آینه افزایش دموکراتیک سکولار مطبوعات در هزینه کلیسا. پس از روشنگری افکار عمومی غرب زندگی نقل مکان کرد به سمت مجموعه ای از نهادهای سکولار است که شامل یک کلاس عمومی روشنفکران — و به دور از منبر.

زمانی که جوامع بازسازی خود این اتفاق نمی افتد چرا که از یک تعداد انگشت شماری از جزوات (و یا یک برچسب یا دو). درست مثل opinionating کلاس اول با استفاده از رسانه های اجتماعی برای خود می رسد یوهانس گوتنبرگ چاپ را فشار دهید برای قرن ها — چاپ مذهبی جزوه موعظه و انجیل — قبل از آن شروع به تضعیف دین را از انحصار در زندگی عمومی است. و چاپ است که تنها یک قطعه از یک تصویر است که شامل یک انقلاب علمی مذهبی, نزاع صنعتی و اقتصادی بهره برداری. به طور مشابه ما زمان لحظه ای فرهنگی است که اتفاق می افتد در مقابل پس زمینه است که می تواند بهترین توصیف که کارتون سگ sipping قهوه در میان خانه در شعله های آتش.

هنوز هم تولید فرانسه libelles — تند و تیز سیاسی جزوات که اغلب به دنبال لغو مختلف چهره های عمومی به خصوص اعضای خانواده سلطنتی — که ممکن نیست بدون مووبل تایپ و libelles خود را با بازی در یک نقش غیر قابل انکار در انقلاب فرانسه. به همین ترتیب تظاهرات از سال 2020 و ناگهانی تغییر در افکار عمومی در سراسر پلیس و نژاد نمی خواهد که اتفاق افتاده بدون رسانه های اجتماعی و جمعی تصویب گوشی های هوشمند است.

به روشن opinionators هستند در معرض خطر واقعی guillotining — به جز شاید استعاره است که در تمام همان. آنها ادامه خواهد داد به انتشار. برخی از آنها ادامه خواهد داد به پول بسیار خوب است! اما آنها خواهید بود کمتر مهم نیست حداقل به این دلیل که آنها دیگر نمی تواند تنظیم Overton پنجره.

وجود دارد ممکن است حتی نمی تواند یک Overton پنجره. درگیر شدن در زندگی سیاسی و حتی ممکن است تبدیل شدن به غیر قابل تشخیص از اینکه بخشی از یک اینترنت fandom. من معنی نیست که حقایق یا منطق را ناپدید می شوند. اما ما دیگر نمی خواهد وانمود کند که آنها متقاعد کردن دیگران در یک بازار آزاد از ایده های. ما به مدت طولانی تلفیق شدهاست مدنی زندگی با "درگیر شدن با ایده ها" یا "شرکت در بحث" یا سرگرم کننده "گسترده طیف سیاسی است." اما با سقوط از نظر کلاس ماسک ریپ کردن آشکار سیاست به عنوان کوچک اما درگیری میان رقابت فرقه از اطلاعات است که در درجه اول انتقال ارزش از نظر احساسات و عواطف و نه عقلانیت. بدون روکش نازک "عادلانه و بی طرفانه" به پوشش این سنگر اشاعه اطلاعات.

این است که به عنوان وخیم آن را به عنوان برای تلفن های موبایل; ترین اینترنت fandoms رفتار مسئولانه تر از حداقل یکی (یا شاید حتی هر دو) از احزاب عمده سیاسی.


این هفته مجله هارپر منتشر شده باز داند که من آن را پس گرفته به اشاره به عنوان "نامه است." امضا شده توسط تعدادی از opinionators و پس از آن نیز J. K. Rowling برای برخی از دلیل (فقط شوخی من می دانم که دقیقا به همین دلیل) نامه برنامههای این "censoriousness" است که مصرف بیش از فرهنگ و توصیف آن به عنوان "عدم تحمل مخالف انداز رواج عمومی بشود و طرد و تمایل به حل پیچیده سیاست در یک خیره کننده اخلاقی یقین است."

این است که به خصوص پاک کردن فرمول از پدیده های فرهنگی آنها را محکوم و بنابراین معنا و هدف در پشت این نامه به موضوع تفاسیر چندگانه. این است که با نزدیکی-لحظه backpedaling در توییتر توسط تعدادی از امضا کنندگان بودند غافل از این هویت از همه هموطنان خود امضا کرده اند ، "Censoriousness" در انتزاعی بد است و "آزادی بیان" در انتزاعی خوب است. اما بدون بیشتر پیچیدگی آن را بسیار آسان به بحث در مقطع اهداف مورد هر دو.

به حدی که این نامه تا به یک نقطه و در همه به نظر می رسد در مورد مخالفت با "illiberalism." در اینجا "لیبرالیسم" با اشاره به فلسفه کلی است که جامعه باید بر اساس آزاد و برابر بحث از کثرت ديدگاه. "Illiberalism" بنابراین یک علاقه داشتن به ایستادن برای آنچه opinionators باید به تناوب به نام "پردیس فرهنگ" "انصراف " فرهنگ" و "wokeness."

این بسیار مبهم illiberal نیروی است که به نام "جانشین ایدئولوژی" توسط وسلی یانگ با سکه که بلافاصله توسط تعدادی از مفسران محافظه کار مانند راس Douthat (که نام نمی رسد در نامه) و اندرو سالیوان (که نام می کند). اما در این مدت به نظر می رسد تنها آب گل آلود پس این چیزی است که آنها نگران نیست در واقع بتن ایدئولوژی اما یک inchoate نیروی اجتماعی با نشانه های مذهبی احیای.

شاید جای تعجب نیست که Douthat یک مذهبی کاتولیک است قادر به قرار دادن انگشت خود را بر روی جنبه "نوسازی معنوی" در پی توسط آمریکایی ها در این لحظه هر چند او به نظر می رسد قادر به رفتن بیشتر با آن مشاهده کرد. اما من گمان می کنم او همچنین حواس چه حس من به عنوان کسی که بزرگ شده در یک خانواده مسیحی انجیلی: احساس کاریزماتیک معنویت است که در سایه افکنده راهپیمایی و تظاهرات از سال 2020 شور به تازگی تبدیل نگران کننده گرسنگی برای عدالت اخلاقی.

متی Yglesias (امضا کنندگان نامه) اشاره است به این لحظه فرهنگی به عنوان "بزرگ Awokening," مقايسه آن تا حدودی cursorily به قرن 19 احیای مذهبی است که تغذیه به آتش جنبش لغو برده داری. او اشاره نمی کند دیگر بیداری از تاریخ آمریکا مانند قرن 18 پیشرو به انقلاب آمریکا و یا بیشتر در اخیر قرن 20 چادر بزرگ تجدید حیات است که هموار راه را برای مسیحی انجیلی سیاست مشخص شده است که دوران بوش. ما در عصر حاضر شده است بیشتر تعریف شده توسط تظاهر که شور مذهبی و تمایلات عاطفی هستند اتفاقی به سیاست و این که همه می توانند و باید دست و پنجه نرم از طریق منطقی گفتمان. این هرگز درست است اما ما حداقل وانمود.

این پنجمین بیداری بزرگ چیزی است که توماس کوهن به نام "پارادایم شیفت" و آنچه مارتین هایدگر به نام "جهان-سقوط است." در کلمات از سنت پل "ما نباید همه خواب اما ما باید تمام توان تغییر — در یک لحظه در برق زده از چشم در آخرین ترومپت." آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر نمی توان به اندازه کافی شرح داده شده در زبان پارادایم های قدیمی — و به همین دلیل همه ما مانند صدا مطلق کودن ها در تلاش برای بحث در مورد آن.

بخشی از این است که با انواع مغالطه مستقر توسط افرادی که نگرانی "انصراف از فرهنگ است."

برای اولین بار وجود دارد در حال انجام است تلفیق از "wokeness" — تقریبا به عنوان تعریف این ایده که برتری و نفوذ مردسالاری جامعه ما — با illiberalism. به عنوان دوست من حزقیال Kweku یک سردبیر در مجله نیویورکاست مشاهده شده و نه از چشمه و نه مستلزم دیگری است. وجود دارد مقدار زیادی از روشنفکران که قهرمان "wokeness" در حالی که با استفاده از زبان به اصطلاح مدنی بحث با همه حرف بی ربط از "من موافقم," "با تمام احترامی" و "بازی مدافع شیطان برای یک لحظه."

پس از آن وجود دارد motte-و-بیلی مغالطه در اطراف آنچه "لغو" حتی معنی. کسی است لغو شود چرا که آنها شده اند به شدت انتقاد ؟ یا کسی است لغو شود چرا که آنها تهدید به مرگ دریافت? و یا کسی که تنها لغو شد زیرا آنها خود را از دست داد ؟ احتمالا سیاستمداران باید از دست دادن شغل خود را اگر آنها استوک کافی خشم. آیا این قانون نیز اعمال می شود به چهره های برجسته شده اند یا رسمی و یا غیررسمی تعیین شده به عنوان نمایندگان افکار عمومی? که در آن باید یک رسم خط بین واقعا خشم القا و سزاوار قربانیان اینترنتی اراذل و اوباش?

اما این به طور کلی incoherence در مورد مشکل "انصراف " فرهنگ" نیست کاملا تقصیر ضد بیدار commentariat. آنها در حال کار با ابزار قدیمی است که در حال فرو ریختن را در دست خود و در یک فضای کاری است که ناپدید شده است به هوا نازک.


با وجود این بحث در مورد illiberalism و تهدید برای آزادی بیان ترس واقعی است که انگیزه این نامه آشکار می شود در متن خود را درست در جایی که نویسندگان آن در حال چرخش در محافل مورد تناقض آشکار است که یک نرم افزار گفتار ائتلاف گرد هم می آیند به درخواست منتقدان به shut the fuck up: "آن است که در حال حاضر همه بیش از حد معمول به شنیدن برای تماس های سریع و شدید قصاص در پاسخ به درک تجاوزات گفتار و فکر می کردم." این opinionators نیست در واقع ترس از اینکه سکوت. آنها مایل به ستون اینچ بدون بسته nobodies آنها گفتن چگونه اشتباه آنها هستند.

برای همه آن تظاهر به منطق و بحث بالاتر از همه چیز, قدیمی پارادایم تربیت غیر منطقی و incomprehensibly ستم جامعه است. این opinionators اغلب گردش افشا و خنثی و یا معیوب علم و نگهداری آنها زنده "مناظره" در اطراف تغییر آب و هوا است که وجود داشته است در میان دانشمندان برای چندین دهه است. آنها تحمل تحمل و درمان غیرانسانی به عنوان یک اختلاف نظر است. آنها — با وجود برگزار شد به عنوان paragons منطقی گفتمان — هرگز به خصوص منطقی. تنها نیاز به نقطه به جنگ در عراق به عنوان اثبات است.

من با اینحال مضطرب در مورد روز آمده است. اعتراف میکنم تا حدودی به این دلیل من یک حرفه ای به نظر نویسنده است که به شدت لغو آنلاین, اما, واقعا, عمدتا به دلیل من در گذشته سن 30 سالگی در حالی که خیره کردن بشکه از توده های اجتماعی تغییر دهید. اما هرج و مرج است همان چیزی که به عنوان بد است. و اگر چه ترور ممکن است به دنبال انقلاب فرانسه به وحشت ساخته شده توسط سیستم است که قبل از آن به مراتب بیشتر است. در مارک تواین کلمات:

دو وجود دارد 'حاکم از ترور" اگر ما می اما به یاد داشته باشید آن و در نظر گرفتن آن; یک فرفورژه قتل در شور دیگر در heartless خون سرد; یکی به طول انجامید صرف ماه دیگر به طول انجامید به حال هزار سال; یکی از تحمیل مرگ بر ده هزار نفر دیگر بر صد ها میلیون.

به همکار من مضطرب ها, من از شما به یاد داشته باشید که هرج و مرج است نه بد, تغییر اشتباه است, جنگ است نه خشونت و ارتباط است و نه یک حق انسانی. همه چیز را تغییر دهید. و در حالی که شما یک راست به احساسات صدمه دیده است در مورد آن نمی شود شگفت زده هنگامی که احساسات خود را از دست می دهند در این بازار جدید از احساسات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن