LG صفحه نمایش دو برابر را در تلویزیون های OLED

صفحه نمایش ال جی آغاز شده است و تولید انبوه آن در دوم OLED panel کارخانه تولید این شرکت پنج شنبه اعلام کرد. ای

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

صفحه نمایش ال جی آغاز شده است و تولید انبوه آن در دوم OLED panel کارخانه تولید این شرکت پنج شنبه اعلام کرد. این کارخانه جدید واقع در گوانگژو چین ظرفیت در ابتدا تولید 60,000 OLED ورق یک ماه که همراه با LG گیاهی موجود در Paju کره جنوبی به این معنی است که صفحه نمایش ال جی کل OLED ظرفیت تولید تقریبا دو برابر شده به 130,000 ورق های ماهانه.

با توجه به ال جی پانل های تولید شده در خود گیاه استفاده می شود برای ایجاد نمایش در اندازه گرفته از 48 به 77-اینچ است. آنها برای تلویزیون به عبارت دیگر. LG صفحه نمایش است یک تامین کننده اصلی پنل های OLED تلویزیون ها در سراسر صنعت است. 19 برندها از جمله LG, Vizio, Sony, Panasonic, Samsung, Bang & Olufsen و توشیبا با استفاده از صفحه نمایش ال جی پنل های OLED خود را در تلویزیون خود را با توجه به FlatPanelsHD.

باز کردن صفحه نمایش ال جی جدید گیاه می آید و آن را به عنوان رقیب سامسونگ صفحه نمایش در حال تغییر توجه خود را به دور از پانل ال سی دی است که اکثر تلویزیون ها در حال حاضر استفاده از. صفحه نمایش ال جی اعلام کرد در اوایل سال جاری که آن را پایان دادن به تولید تلویزیون های ال سی دی پانل در کره جنوبی, رویترز , گزارش, در حالی که سامسونگ صفحه نمایش گفت: آن پایان دادن به صفحه نمایش ال سی دی تولید در کره جنوبی و چین است.

صفحه نمایش ال جی مدیر عامل شرکت جیمز Hoyoung Jeong گفت که او امیدوار است این کارخانه جدید "فعال کردن سریع تر تصویب OLED صفحه نمایش در بازار است." او به نام بزرگ صفحه نمایش OLED با یک "ضروری رشد موتور" برای LG صفحه نمایش. صفحه نمایش ال جی می گوید که ظرفیت تولید می تواند به افزایش 90,000 ورق یک ماه آینده در کارخانه جدید.

2021 ال جی صفحه نمایش گفته است که می خواهد پنل های OLED خود را تا 50 درصد از درآمد خود را از حدود 30 درصد در سال 2018 با توجه به انتخاب. سامسونگ, صفحه نمایش, در ضمن سنجاق امید خود را در نقطه کوانتومی با ZDNet گزارش که در آینده خود را QD نمایش ترکیب یک پنل OLED به جای LCD لایه استفاده موجود در آن را نمایش می دهد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب