ال جی گرم 17 چکیده: سبک تر از آن به نظر می رسد

هفده! این لپ تاپ 17 اینچی صفحه نمایش. همچنین وزن آن 2.98 پوند است. آن را بسیار غیر معمول برای دیدن 17 اینچی ل

توسط PARINEWS در 14 تیر 1399

هفده! این لپ تاپ 17 اینچی صفحه نمایش. همچنین وزن آن 2.98 پوند است.

آن را بسیار غیر معمول برای دیدن 17 اینچی لپ تاپ تحت چهار پوند — اجازه دهید به تنهایی تحت سه. زن و شوهر که با $1,499 شروع قیمت (مدل ما در حال حاضر برای $1,699) و شما به دنبال در یک تو رفتگی در دیوار هدف جمعیتی. برای تو رفتگی در دیوار که هر چند این لپ تاپ آهنگ.

LG نشده ابداع چرخ; 2020 گرم 17 تا حد زیادی تکراری به روز رسانی 2019 مدل. این شرکت ساخته شده است برخی از کلید پیشرفت: شاسی و طرح بندی صفحه کلید را دریافت ترفند جزئی باتری بزرگتر است و تاپیک جدید 10th Gen Core i7-1065G7 در زیر هود. اما صفحه نمایش عظیم باقی مانده مفرد دلیل برای خرید این لپ تاپ بنابراین شما باید تنها به صرف $1,699 بر این اگر شما مطمئن شوید که آنچه شما می خواهید.

این سخت است برای قرار دادن به کلمات چقدر بزرگ 17 اینچی صفحه نمایش است. این پنل دارای رزولوشن 2560 x 1600 با 16:10 نسبت — به طوری که نه تنها در آن است اما شما یک کمی بیشتر از فضای عمودی در مقایسه با بسیاری از لپ تاپ های محبوب. با استفاده از LG 17 گرم احساس می کند بیشتر شبیه به استفاده از یک دسکتاپ از آن 13-inch 16:9 صفحه نمایش. آن را به یک تن از فضا. من تقریبا همیشه دو (یا حتی سه) همه چیز باز در یک بار و هرگز به زوم کردن.

آن را نیز به دنبال پنل. وجود دارد کمی از تابش خیره کننده, اما من تا به حال بدون مشکل کار در محیط های روشن با اطراف صفحه نمایش متوسط و روشنایی. رنگ نگاه بزرگ (گرم را پوشش می دهد 99 درصد از کانونی حیطه و 74 درصد از AdobeRGB) و جزئیات ترد شد. ویدئوها هستند و البته گسترده است. من به تماشای نیم قسمت از تیره در گرم و شخصیت ها نگاه مینیاتوری زمانی که من به پایان رسید و در 13 اینچ دستگاه.

آن را در یک صفحه نمایش کامل ، وجود دارد برخی از سایه اندازی در صحنه های اکشن و آن قابل مشاهده بود به اندازه کافی است که من احتمالا می خواهم به بازی در گرم 17. (البته آن را ندارد اسب بخار به توان یک بازی دکل به هر حال. که بعدا بیشتر.) آن هم نه درخشان ترین صفحه نمایش وجود دارد; آن رسیده 369 nits در حداکثر روشنایی. که به اندازه کافی برای داخل ساختمان مرور اما شما به احتمال زیاد می خواهید چیزی روشن تر اگر شما برنامه ریزی در انجام هر کار خلاق در خارج و یا در نزدیکی یک پنجره روشن. مک بوک Pro 16 و Dell XPS 17 هر دو تا 500 nits. و هیچ پشتیبانی لمسی — حذف قابل فهم است (صفحه نمایش لمسی که با جدی وزن پنالتی) اما هنوز هم ناامید کننده در $1,699 نقطه قیمت می باشد.

من گاهی اوقات فکر گرم پنل بیش از حد بزرگ بود. زمانی که من مشغول به کار در تمام صفحه Google Doc وجود دارد بسیار پوچی در هر طرف است که من احساس می کردم به هدر رفتن فضا. که دوباره یک دلیل به شدت در نظر بگیرید که آیا شما نیاز به این نوع از دستگاه. اگر شما اغلب مشغول به کار در حالت تقسیم صفحه نمایش شما به احتمال زیاد ترک برخی از این پنل استفاده نشده — و در آن نقطه شما می توانید هر تعداد از 15 و 16 اینچ مدل برای قیمت پایین تر.

The LG Gram 17’s keyboard from above.

شما نمی فدا کردن قابل حمل است که برای فضای صفحه نمایش چند — و نه حتی نزدیک است. در 2.98 پوند 17 گرم است طرز حیرت انگیزی نور برای اندازه آن است. این یک پر در مقایسه با MacBook Pro 16 (4.3 پوند) Dell XPS 17 (4.65 پوند) و HP Envy 17 (6.02 پوند). اما آن را نیز سبک تر از بسیاری از کوچکتر کامپیوتر از جمله Dell XPS 15 (4 پوند) 15-inch سطح لپ تاپ 3 (3.4 کیلو) و HP Spectre x360 15 (4.64 پوند). من فکر می کنم عظیم شاسی (14.98 x 10.34 x 0.69 اینچ) باعث گرم احساس سبک تر از آن است که دلیل این که شما انتظار آن را به وزن بیشتر. حمل آن را احساس می کند مانند حمل هیچ چیز نیست.

یک لپ تاپ تا نور معمولا همراه با عمده هشدارهای. Refreshingly هر چند هیچ چیز وجود دارد که 17 گرم می کند وحشتناکی.

عمر باتری استثنایی است. 2020 گرم همراه با یک 80Wh باتری (در سال گذشته بود 72Wh) و من از 10 ساعت از آن است. (من فرار ماشین از طریق حجم کار من در حدود یک دوجین کروم زبانه شل برخی از زوم تماس و گاه به گاه یوتیوب و یا Spotify در جریان, در 200 nits روشنایی در بهتر باتری مشخصات.) که بهتر از من و بعد فورا رفت واز از MacBook Pro های XPS 15 و فقط در مورد هر لپ تاپ از این اندازه. (شامل 48W شارژر طول می کشد در حالی که برای آب گرم, اگر چه. در یک ساعت آن تنها شارژ باتری 37 درصد است.)

The lid of the LG Gram 17.

صفحه کلید بزرگ است; آن دارای نور پس زمینه و شما می توانید تلنگر بین "پایین" و "بالا" سطوح روشنایی با یکی از کلید های تابع (هر چند من متوجه یک تفاوت بزرگ بین آنها). گسترده شاسی برگ مقدار زیادی از اتاق را برای یک numpad یکی دیگر از ویژگی های ما نمی بینیم در ultrabooks هر روز.

LG ساخته شده برخی از تغییرات به صفحه کلید از سال گذشته: برخی از کلید های (از جمله Backspace را وارد کنید و کلید Shift و numpad را 0) بزرگتر و یک چهارم ستون اضافه شده به numpad که شامل بزرگ را وارد کنید و به علاوه کلید. من فکر می کنم برگشت به عقب است و هنوز هم کمی کوچک — من به طور تصادفی ضربه مجاور کردن numlock هر از چند گاهی — اما در غیر این صورت تایپ تجربه عالی بود و من حفظ من معمولی سرعت.

صفحه لمسی صاف و راحت کلیک کنید. مانند سال گذشته, گرم, هر چند آن را در مرکز قرار داده شده از شاسی به جای به طور مستقیم در زیر فاصله. که به معنای دست راست من بود اغلب در حال استراحت در لای شیار در حالی که تایپ کردم و من تا به حال گاه به گاه مسائل را با خرما رد. این یک معامله شکن, اما طول می کشد برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به.

The LG Gram 17 on a table, half open.

وجود دارد دو حوزه هر چند که در آن 17 گرم نمی گیری تا به آن نقطه قیمت می باشد. اولین طراحی: آن را فقط یک تماشاچی. LG حذف کرده و بزرگ قابل مشاهده لولا ساخته شده است که مدل سال گذشته نگاه کمی زبر. اما آن را هنوز هم ضخامت لپ تاپ و شاسی ساخته شده است از تیره نقره آلیاژ منیزیم است که احساس می کند مانند پلاستیک ارزان. گرم لزوما زشت, اما آن را مانند نگاه یک بعدی به یک XPS.

دوم این است که عملکرد.

گرم 17 خواهد این کار انجام می شود برای بسیاری از افرادی که فقط در حال دیدن سایت. من لود کردن ده ها تن از کروم زبانه با هیچ مشکل و تنها شاهد رکود اگر متعدد وجود دارد محبوبیت در حال اجرا و یا فایل های کپی شده در پس زمینه. شاسی ماند دمای راحت در طول استفاده روزانه من و من فقط شنیده طرفداران و یا احساس گرما جدی تحت بارهای بسیار سنگین. من لوپ Cinebench R20 پنج بار و CPU ماند به طور مداوم در اواسط 80s هرگز عبور 90 درجه سانتیگراد است.

The LG Gram 17’s webcam.

اگر شما در حال برنامه ریزی برای بازی گرچه گرم است. من اقدام به اجرای Shadow of the Tomb Raider در 1920 x 1080 وضوح در آن کمترین تنظیمات و لپ تاپ موفق دوام متوسط 12fps. (آن را آهسته و stuttery تجربه است.) همچنین در زمان 30 دقیقه برای تکمیل مجتمع صادرات در نرم افزار Adobe Premiere Pro — a به طور قابل توجهی بدتر نتیجه از ما دیده می شود از دیگر دستگاه های با گرافیک یکپارچه مانند XPS 13 و سطح لپ تاپ 3 (نه به ذکر است این MacBook Pro یا هر چیزی با یک GPU). حتی اولیه ویرایش عکس در عکس برنامه بود تقلا کردن.

این نتایج نیست غیر منتظره و آنها را گرم 17 بد لپ تاپ. این فقط مهم است که بدانید آنچه شما برای پرداخت. قصد گرم خط نیست برای ایجاد اسب های کاری; آن را به سبک ترین لپ تاپ امکان پذیر است. در آن دسته از 17 گرم است موفق به افزایش به بالای کلاس خود است.

که به معنی وجود یک کاربر خاص برای آنها این لپ تاپ یک خرید بزرگ: شما باید نیاز به یک 17 اینچ صفحه نمایش شما باید در مورد مراقبت از سبکی بالاتر از همه چیز و شما باید برنامه ریزی در انجام هر کاری که مالیات گرافیک یکپارچه شده است. اگر شما بررسی آن سه جعبه LG 17 گرم است واضح انتخاب برای شما است.

اگر که شما وجود دارد گزینه های بهتری هستند.

عکاسی توسط مونیکا چانه / آستانه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن