ال جی راه اندازی برنامه تعمیر برای گرمای بیش از حد تلویزیون های OLED در کره جنوبی

ال جی راه اندازی کرده است یک برنامه تعمیر برای برخی از آن OLED تلویزیون های فروخته شده در کره جنوبی پس از سال

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

ال جی راه اندازی کرده است یک برنامه تعمیر برای برخی از آن OLED تلویزیون های فروخته شده در کره جنوبی پس از سال 2016 Yonhap اخبار گزارش. این موضوع مربوط به قطعات در تلویزیون' تخته قدرت که ال جی گفته می تواند باعث افزایش جریان منجر به پتانسیل بیش از حد به عملکرد تنزل در طول زمان است. یک سخنگوی این شرکت گفت که این موضوع تنها به نظر می رسد موثر بر تلویزیون های فروخته شده در کره جنوبی در حال حاضر, اما اضافه شده است که الجی "بررسی بازار" برای مسائل بالقوه.

"گرمای بیش از حد موضوع رخ داده است تنها در چند مدل از کل است که با استفاده از مولفه اما ما ارائه رایگان جزء معاوضه برای همه آنها برای مشتری ایمنی" ال جی در بیانیه ای گفت: ZDNet reports. در مجموع حدود 60000 تلویزیون, اعتقاد به تاثیر و LG در حال حاضر جابجا کردن تاثیر اجزای 22,000 از واحد است.

در پاسخ به پرس و جو از آستانهال جی گفت که برنامه تعمیر نیست رسمی به یاد بیاورید. "هیچ دولت و یا سازمان حمایت از مصرف کننده الزامی است این" سخنگوی گفت. "الجی در کره جنوبی است که انجام این کار به طور داوطلبانه به عنوان یک اقدام پیشگیرانه قبل از تابلوهای تجربه مشکلات."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن