آهک است که راهاندازی پرش دوچرخه برقی در لندن

آهک است که راهاندازی پرش الکتریکی دوچرخه-به اشتراک گذاری خدمات در لندن در اولین حرکت پس از دستیابی به مبارزه د

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

آهک است که راهاندازی پرش الکتریکی دوچرخه-به اشتراک گذاری خدمات در لندن در اولین حرکت پس از دستیابی به مبارزه دوچرخه با نام تجاری از بارگذاری.

برای شروع دوچرخه در دسترس خواهد بود به اجاره در حال بارگذاری نرم افزار تنها — آنها را اضافه شده به برنامه آهک در تاریخ بعد "زیر بیشتر سیستم های یکپارچه" آهک گفت. چند صد e-دوچرخه در دسترس خواهد بود و رشد خواهد کرد با تقاضای شرکت می گوید. قیمت گذاری خواهد شد £1 باز کردن و 15 پنس در هر دقیقه ، دوچرخه در ابتدا خواهد بود مستقر در کامدن (آرکانزاس) و Islington.

بازگشت پرش e-bikes ممکن است به عنوان یک شگفتی برای برخی که بدبینانه در مورد نام تجاری بقا زیر آهک کسب در ماه ژوئن. دوچرخه برداشته شد از همه خود را در بازارهای اروپا و ایالات متحده پس از معامله و صدها نفر از پرش کارکنان گذاشته شد ، اکثر distressingly حال بارگذاری ارسال ده ها هزار نفر از e-bikes برای قطعات کامپیوتر در یک حرکت است که خشم بسیاری از کارمندان سابق و دوچرخه سواری علاقه مندان است.

در آن زمان آهک گفت: در آن زمان موقعیت "دهها هزار نفر" از دوچرخه برای مقاصد خود و "متعهد به پوسته پوسته شدن و عامل آنها در طول این زمان بحرانی." در علاوه بر این به تخلیه پرش بر روی آهک بارگذاری رهبری $170 میلیون دلار سرمایه گذاری دور در محاصره آهک است که کاهش یافته است روروک مخصوص بچه ها هنگام راه اندازی را ارزیابی نزدیک به 80 درصد است.

انگلستان به تازگی به تازگی قانونی e-روروک مخصوص بچه ها به اشتراک گذاری و برنامه ریزی برای راه اندازی آزمایشی سرویس شروع ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته. در پاسخ آهک گفت: این همکاری با شرکت بیمه آلیانز به ارائه آن به مشتریان با پوشش بیمه بدون هیچ هزینه اضافی از طریق یک قرار دادی سیاست. "این سیاست به این معنی است که سواران می تواند گام بر روی آهک e-روروک مخصوص بچه ها و سوار نگرانی دانستن آنها در حال محافظت" آهک می گوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن