آهک فشار $170 میلیون از بارگذاری و حروف الفبا به عنوان روروک مخصوص بچه ها-های کاهش مییابد تحت COVID-19

آهک را اعلام کرد $170 میلیون بودجه دور چراغ توسط Uber, روروک مخصوص بچه ها شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد. الفبای س

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

آهک را اعلام کرد $170 میلیون بودجه دور چراغ توسط Uber, روروک مخصوص بچه ها شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد. الفبای سرمایه گذاری بازوی GV و Bain Capital همچنین شرکت در دور آهک گفت.

به عنوان بخشی از معامله آهک به دست آوردن بارگذاری دوچرخه و روروک مخصوص بچه ها, کسب و کار, پرش. روروک مخصوص بچه ها-به اشتراک گذاری مدیر عامل شرکت براد بائو خواهد بود و جایگزین عملیات جهانی سر (و رئیس سابق کارکنان به مدیر عامل شرکت Uber دارا Khosrowshahi) Wayne تینگ. بائو ادامه خواهد داد به صندلی آهک مدیره.

خبر از بودجه دور اول گزارش اطلاعات, که همچنین اشاره کرد که این معامله خواهد ارزش آهک در $510 میلیون 79 درصد کاهش از قبلی خود را ارزیابی.

تامین مالی خبر می آید در یک زمان از تحول برای روروک مخصوص بچه ها-به اشتراک گذاری صنعت با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. آهک کشیده ناوگان خود را از برقی اسکوتر و پا زدن از 99 درصد آن در بازارهای سراسر جهان است. به عنوان درآمد خود را خشک این شرکت گفت: آن را ذخیره کردن حدود 80 کارمند تمام وقت و یا در حدود 13 درصد از نیروی کار جهانی.

آهک نیز گذاشته 14 درصد از کارکنان خود را خارج شد و 12 بازار در ماه ژانویه قبل از بسیاری از COVID مربوط به آتن رفت و به اثر در تلاش برای کمک به این شرکت رسیدن به سود دهی.

"Micromobility حیاتی خواهد بود به دنیای جدید تحت تاثیر COVID-19 و ما در حال حاضر شاهد این شهرستانها به عنوان شروع به حرکت دوباره" تینگ در بیانیه ای گفت. "با ما جدید تامین مالی و گسترش ارائه شده و ما به شدت قرار است برای دیدار با نیازهای سواران در یک راه ایمن و قابل اعتماد."

روروک مخصوص بچه ها هنگام راه اندازی نیست و تنها بر روی تقاضا شرکت حمل و نقل به تجربه چالش ها در طول بیماری همه گیر. Lyft گذاشته 17 درصد از نیروی کار خود را در هفته گذشته بارگذاری برش 14 درصد از کارکنان خود را در اوایل این هفته و رقیب روروک مخصوص بچه ها, شرکت پرنده گذاشته حدود 30 درصد از کارکنان خود را در ماه گذشته. در میان این همه آشفتگی و آهک به دست آورد دارایی از بین رفته اسکیت بورد الکتریکی راه اندازی را افزایش داد.

Uber در حال حاضر دارای سهام اقلیت در آهک داشتن رهبری $335 میلیون سرمایه گذاری دور برگشت در سال 2018 که روروک مخصوص بچه ها بوم در اوج خود بود. از آن پس اسکوتر گسترش در سراسر جهان حتی در حالی که شرکت هایی که کار ناوگان باید تلاش برای مهار نقدی خود را سوزاند. در ماه های اخیر سرمایه گذاری سرمایه گذاری و خشک به عنوان شرکت واحد اقتصاد شد و به کندی بهبود می بخشد.

با جذب پرش آهک کمک خواهد کرد Uber ریختن بخش قابل ملاحظه از بارگذاری نقدی ضرر و زیان است. در سال گذشته سوار-نقطه غول کشیده آن دوچرخه و اسکوتر از چندین بازار در میان رکورد زیان. Uber دنبال کرده است و بقیه دوچرخه و روروک مخصوص بچه ها صنعت با افزایش قیمت ها و اتخاذ هر دقیقه شارژ, ساخت دیگر پرش دوچرخه سواری گران تر اما بسیار کوتاه سفرهای بیشتر مقرون به صرفه است.

با توجه به اطلاعات درحال بارگذاری خواهد شد و باید این گزینه برای خرید آهک بین 2022 و 2024 در یک قیمت خاص. در ضمن آهک است اسکوتر در دسترس خواهد بود به اجاره در حال بارگذاری برنامه و بالعکس با بارگذاری پرش دوچرخه و اسکوتر در آهک نرم افزار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن