لینکلن لغو قاره دوباره به این دلیل که ما رو در Suv ها

لینکلن پایان دادن به تولید مشهور قاره سدان در پایان سال 2020 تنها چهار سال پس از reintroducing خودرو پس از 14

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

لینکلن پایان دادن به تولید مشهور قاره سدان در پایان سال 2020 تنها چهار سال پس از reintroducing خودرو پس از 14 سال وقفه. چرا ؟ چرا که آمریکایی ها کاهش یافته است به طور غیر قابل برگشتی در عشق با Suv ها و کامیون ها در طول چند سال گذشته.

به عنوان اخبار خودرو اولین گزارش لینکلن ادامه خواهد داد به فروش این خودرو در بازار ایالات متحده و چین به سال آینده. لینکلن مدت طولانی است که شایعه علاقه مند به ساخت وسایل نقلیه در چین اما نمی گویند اگر این طرح به تغییر تولید از این قاره وجود دارد. "خودروی سواری در ادامه به مهم به بازار لوکس در چین و ما را به گفتن بیشتر در مورد برنامه های ما در آینده" یک سخنگوی شرکت گفت: در آستانه روز چهارشنبه.

تصمیم به جلو و قاره از بازار ایالات متحده تا به زودی ممکن است نامطلوب اما مطمئنا تعجب آور نیست. لینکلن شرکت فورد در حال حاضر رها شده و همه از آن خودروی سواری صرفه جویی در موستانگ است. هر چیز دیگری که فورد در حال حاضر به فروش می رساند در اینجا این است که یک SUV یا یک کامیون. لینکلن حرکت کرده و در این مسیر بیش از حد با این شرکت اعلام کرد در اوایل سال جاری است که این امر دیگر را MKZ سدان.

این قاره به اوج خود رسید و در آن سال از فروش با لینکلن فروش 12,012 از آنها. این شرکت تنها به فروش می رسد 8,758 Continentals در سال 2018 و فقط 6,586 در سال 2019. در مقابل لینکلن به فروش می رسد 18,656 دریانورد — شرکت ردیف بالا full-size SUV در سال 2019 با وجود قیمت پایه که $30,000 بالاتر از این قاره است.

خودروسازان خواهم به می گویند که آنها خود را تغییر ترکیب اولیه به ویژگی های بیشتر Suv ها و کامیون ها از آنجا که مصرف کنندگان ترجیح می دهند بالاتر سوار ارتفاع اضافی کابین فضا و افزود: ابزار و سهولت ورود و رو. و کسانی که همه چیز درست است اما این شرکت ها نیز به مراتب بیشتر پول در هر یک SUV به فروش می رسد از آنها در خودروی سواری. بنابراین حتی اگر کسی می خواهد به خرید یک سدان خودروسازان در حال انگیزه فشار به مصرف کنندگان به وسایل نقلیه بزرگتر. این باعث شده است تا در سنبله در هر دو گاز گلخانه ای ماموریت و مرگ عابر پیاده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن