لینک کارکنان با استفاده از فروم در مورد تنوع به دفاع از نژاد پرستی

در چهارشنبه, لینک, میزبانی شهر هال در مورد عدالت نژادی در پی پلیس به قتل جورج فلوید. این فروم قر

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

در چهارشنبه, لینک, میزبانی شهر هال در مورد عدالت نژادی در پی پلیس به قتل جورج فلوید. این فروم قرار بود یک فرصت برای کارکنان به گرد هم می آیند و بحث در مورد چگونه آنها می تواند حمایت از یکدیگر است. به جای گفتگو تبدیل به طور ناگهانی خصمانه به مردم با استفاده از چت تصویری است ناشناس اظهار نظر ویژگی برای دفاع از احساسات نژادپرستانه و سوال اثربخشی تظاهرات. نظرات اول گزارش روزانه وحش; شرف دارد به طور مستقل آنها را تایید کرد.

"سیاه پوستان کشتن سیاه پوستان در 50 برابر رای که سفیده کشتن سیاه پوستان" نوشت: یک کارمند. "معمولا این نتیجه از باند خشونت در داخل شهر. که در آن اعتراض?" کارمند دیگری گفت: "به عنوان یک غیر اقلیت تمام این صحبت ها باعث می شود من احساس می کنم مثل من قرار است به احساس گناه از من رنگ پوست. من احساس می کنم باید اجازه دهید کسی که کمتر واجد شرایط پر کردن سمت من. این است که خوب است ؟ به نظر می رسد که من یک زندانی از تولد من. این چیزی است که مارتین لوتر کینگ جونیور را می خواستم برای هر کسی است."

این دیدار به میزبانی در این ویدئو کنفرانس پلت فرم BlueJeans بود به نام "ایستاده با هم." آن را به معنای شد به LinkedIn را نیروی کار جهانی فرصتی برای بحث در مورد ورود و allyship. Rosanna Durruthy شرکت معاون رئیس جمهور از تنوع صحبت با یک پانل از کارکنان در مورد تجارب خود را با تعصب و مورد بحث چگونه به همکاران خود را می تواند بهتر از متحدان.

این بخش از فروم رفت و به عنوان برنامه ریزی — کارکنان گفت: در آستانه آنها نقل مکان کرد توسط اعضا' آسیب پذیری و آموخته شده از داستان های آنها می خواهم به اشتراک گذاشته. تابع چت در BlueJeans اما گفت که یک داستان متفاوت است. وجود کارکنان و ارائه نظرات و پرسش که برخی از آنها آشکارا نژادپرست است.

یک کارمند از فیجی گفت: "این است و نه صرفا یک "سفید" مشکل را حل کند. 'سیاه' یک مسئولیت برای کمک به سفید پوستان قادر خواهید بود به آنها کمک کند." او گفت: "بیشتر سیاه پوستان در حال کشته شدن توسط مردان سیاه از سفید پلیس. چرا این است ؟ من بسیار آشنا با معایب جامعه مدرن که مردم فقط به دلیل رنگ پوست خود به خصوص در ایالات متحده آمریکا آن را یک تقلید مسخره امیز. اما مضحکه می خواند و نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان بهانه ای برای ادامه یک قربانی می شود. جامعه سیاه و سفید هنوز هم یک راه برای رفتن به پیدا کردن صلح در درون خود هیچ یک از این باند و یا ارضی مزخرف رفع شهرت که چند سیب بد علت به این گروه به عنوان یک کل است."

یک کارمند که دیدم توجه داشته باشید حیرت زده شد. "همه nonstop دسترسی به ادبیات از جامعه به درک بهتر آنچه که از طریق آنها رفته" او گفت:. "پس به من نظر او بودند نه فقط نادان اما تلاش برای حتی نمی سعی کنید به درک. شما انتخاب برای زندگی در زیر خود سنگ است."

برخی از نظرات نیز به نظر می رسید به تضعیف مکالمه واقعی بسیاری از کارکنان در تلاش بودند به یک محور در این بیماری همه گیر از خشونت پلیس علیه مردم سیاه و سفید. "من معتقدم که به هر گروه نژادی امتیازات بیش از دیگران است یک بازی مجموع صفر است. هر گونه افکار در صدمه زدن به دیگران در حالی که دادن امتیازات با نام رز به نام تنوع?" یک کارمند پرسید.

"این جای تعجب است که وجود دارد نژادپرستانه مردم در یک شرکت است که 48 درصد سفید" یک کارمند فعلی گفت: در آستانه. "اما نکته بود که بیشتر نگران کننده برای من بود که این رویداد در پاسخ به این تظاهرات شرکت-اسپانسر شده از طرف ما سیاه کارمند منابع ، بنابراین آنها را به قرار دادن آن نظرات در اینجا خیلی حساس است."

این وضعیت در LinkedIn می آید در زمانی که شرکت های فن آوری در سراسر دره سیلیکون در حال دست و پنجه نرم کردن با آنچه در آن به معنی واقعا فاستر فراگیر محیط. در حالی که مدیران از آمازون و گوگل علنا پشتیبانی سیاه زندگی مهم جنبش منتقدان اشاره کرده اند که ابزار خود را اغلب استفاده می شود با اجرای قانون است.

روز پنجشنبه مدیر عامل شرکت رایان Roslansky ارسال یک توجه داشته باشید به کارکنان پرداختن به "درد و سرخوردگی آنها احساس هولناک در نظرات به اشتراک گذاشته شده در Q&A." او سپس به اشتراک گذاشته شده توجه داشته باشید علنا در LinkedIn. Roslansky اذعان کرد که اجازه می دهد تا کارکنان برای به اشتراک گذاشتن نظرات ناشناس یک اشتباه بوده است و گفت که این شرکت نمی خواهد اجازه می دهد این اتفاق می افتد دوباره. او افزود: "ما نیست و نمی خواهد به یک شرکت و یا پلت فرم که در آن نژادپرستی و نفرت سخنرانی مجاز است."

همان روز سفید به دنبال کارمند با کارمند از فیجی — کسی که می خواهم به صحبت در مورد این نیست که فقط یک "سیاه و سفید" مشکل به بحث در مورد چرا این کلمات بوده است مضر باشد. او نمی خواست بار به سقوط در سیاه و سفید خود را همکاران و گفت: این دو تا به حال یک مولد گفتگو. او می دانست که این دیدگاه شده بود دشوار است برای بسیاری از همکاران خود را به عنوان خوانده شده, اما او هنوز هم فکر می کردم این فروم ارزشمند بوده است.

"این واقعا یک چالش برانگیز و گاهی اوقات ناراحت کننده نشست. اما من فکر می کنم لازم بود," او گفت:. "تنها راه ما می تواند بهبود یافته است و آن را به کنترل بیش از این نظرات است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن