LinkedIn می گوید آن متوقف خواهد شد بارها و بارها کپی کردن iOS کلیپ بورد

لینک برنامه برای جلوگیری از آن برنامه بارها و بارها از کپی کردن مطالب از یک دستگاه iOS را در کلیپ بورد بعد از

توسط PARINEWS در 14 تیر 1399

لینک برنامه برای جلوگیری از آن برنامه بارها و بارها از کپی کردن مطالب از یک دستگاه iOS را در کلیپ بورد بعد از یک کاربر مشخص شده به ظاهر حفظ حریم خصوصی تهاجمی عمل در اوایل این هفته. ZDNet گزارش که مربوط به نام رفتار یک اشکال.

نرم افزار کپی محتویات کلیپ بورد به منظور انجام یک "بررسی برابری" بین آنچه که یک کاربر در حال تایپ کردن و چه در کلیپ بورد خود را با توجه به ارتباط با مهندسی VP Erran برگر. برگر نگفت چرا این بررسی لازم بود. "ما نمی ذخیره و یا انتقال محتویات کلیپ بورد," ایران برگر در توییتر نوشت.

رفتار کشف شد و به حریم خصوصی ویژگی در iOS 14 که در حال حاضر در یک محدود بتا برای توسعه دهندگان. این سیستم عامل اکنون به اطلاع کاربران زمانی که یک برنامه نسخه چیزی از یک برنامه دیگر و یا دستگاه. این باعث شده است تا به مردم لکه های مشکوک رفتار از برنامه های که به نظر می رسد برای کپی کردن محتویات کلیپ بورد با هر ضربه زدن به کلید.

لینک نامیده می شد در یک توییت در روز پنج شنبه از کسی که گفت, لینک, را, اپل, برنامه کپی کردن مطالب از سایر منابع مانند یک نرم افزار یادداشت است. یک لینک سخنگوی اشاره آستانه به برگر جیر زمانی که خواسته از نظر. برگر نوشت که لینک را دنبال کنید تا "پس از رفع زنده است در برنامه ما است."

Infinite نامیده می شد برای رفتار مشابه هفته گذشته است. این برنامه به طور مشابه به نظر می رسد بارها و بارها گرفتن محتویات کلیپ بورد به عنوان یک کاربر تایپ شده که منجر به نگرانی که آن را به جاسوسی بر روی داده ها از برنامه های دیگر. Infinite گفت: رفتار بخشی از یک "ضد اسپم" ویژگی است و آن را قطع عمل است.

به عنوان iOS 14 رول بیشتر به طور گسترده ای یک بتا عمومی است که انتظار می رود در هفته های آینده — این احتمال وجود دارد ما باید یاد بگیرند که از برنامه های دیگر با همین ناراحت کننده کلیپ بورد کپی کردن رفتار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن