گوش دادن به گوگل ملاقات چشمگیر پس زمینه جدید لغو سر و صدا ویژگی را در عمل

گوگل ملاقات جدید AI-طراحی پس زمینه لغو سر و صدا آغاز شده نورد از VentureBeat گزارش. گوگل اعلام کرد که قابلیت ب

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

گوگل ملاقات جدید AI-طراحی پس زمینه لغو سر و صدا آغاز شده نورد از VentureBeat گزارش. گوگل اعلام کرد که قابلیت بازگشت در ماه آوریل برای آن G Suite Enterprise و G Suite Enterprise برای آموزش مشتریان. آن آمدن به وب برای اولین بار با سیستم عامل iOS و اندروید زیر را بعد از آن.

یک ویدیو تولید شده توسط VentureBeat نشان می دهد این نرم افزار در عمل با G سوئیت مدیر مدیریت محصول سرژ Lachapelle نشان دادن چگونگی آن می تواند بسیار یکپارچه حذف صدا از آمیزش بسته های ترد کلیک کردن قلم یا شیشه clinking. گوگل اعلام گفت: tech نیز کار بر روی سگ پارس و یا کلیک کردن بر روی یک صفحه کلید است.

VentureBeat گزارش می دهد که گوگل در حال کار بر روی ویژگی برای حدود یک سال و نیم با استفاده از هزاران نفر از خود را در جلسات به آموزش آن هوش مصنوعی ، کلیپ های یوتیوب از بسیاری از مردم صحبت کردن نیز استفاده شده توسط این تیم است. اما Lachapelle بود مشتاق به تاکید است که اگر چه ویژگی های خواهد شد در طول زمان بهبود این شرکت نمی خواهد به طور مستقیم با استفاده از خارجی جلسات به آموزش ، آن را با استفاده از پشتیبانی از مشتری کانال سعی کنید به شناسایی که در آن این نرم افزار ممکن است اشتباه رفتن.

گوگل نمی, این شرکت برای اولین بار سعی کنید به استفاده از هوش مصنوعی برای کاهش سر و صدای پس زمینه در تماس است. بر خلاف راه حل مانند Nvidia RTX صوتی, نرم افزار, گوگل, پردازش اتفاق می افتد در ابر معنی آن می تواند کار به طور مداوم در یک محدوده بسیار گسترده تر از سخت افزار است. در نهایت این شامل گوشی های هوشمند است. Lachapelle تاکید می کند که داده های رمزگذاری شده است در طول حمل و نقل و آن را هرگز در دسترس خارج از ده-noising روند.

از ویژگی های جدید است که در به طور پیش فرض و Lachapelle می گوید که آن را نمی خواهد به تماس با شرکت کنندگان در هر یک نشانه بصری که آن را تبدیل به سعی کنید به نگه داشتن این نرم افزار رابط تمیز. با این حال, اگر شما می خواهم به نوبه خود لغو سر و صدا شما می توانید انجام این کار از منوی صوتی در گوگل ملاقات تنظیمات.

گوگل داده نشده است, و یک جدول زمانی برای زمانی که از ویژگی های ممکن است از حافظه جمع کردن به غیر سازمانی و سرمایه گذاری برای آموزش و پرورش حساب اما Lachapelle می گوید که امید است آن را به یک "بزرگتر و بزرگتر" گروهی از کاربران در طول زمان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن