مستند اجازه دهید شل...

توسط Ragoo رائو Ethologist مستند مهر و موم پایین قرنطینه COVID تاج... این کلمات مشمئز کننده. ما تقریبا شنوایی

توسط PARINEWS در 25 خرداد 1399

توسط Ragoo رائو Ethologist

مستند مهر و موم پایین قرنطینه COVID تاج... این کلمات مشمئز کننده. ما تقریبا شنوایی در همه جا 24X7 در مورد ماسک پاکسازی شستشو و اینها dictums. آن است که بسیار ناراحت کننده دوره است. یک عطسه از کمی گرد و غبار دمیده در اطراف به اندازه کافی برای هر دو ارسال شما را به یک قرنطینه و یا هر کس نگه داشتن دور از شما. چه وحشتناک زمان.

هنوز هم مانند ضرب المثل قدیمی می رود... همه بد نیست در این رابطه وجود دارد این است که همیشه یک طرف روشن تر به همه چیز از جمله مستند دوره است. مردم ماند, خانه, خانواده, بودند, بهتر پیوند می خورند و خانه دیده می شد در یک بعد کاملا جدیدی. صفحه اصلی بود نه فقط یک لانه برای بازگشت به, اما, امن, خانه محل که در آن شما امن بودند. حتی در طول فاجعه بار.

سمت روشن تر به این مستند دوره حداقل از نقطه نظر محیط زیست به طبیعت و birders هوا رو تمیز کننده زباله کاهش می یابد و مهم ترین مشاهدات انجام شده توسط birders و اياد در حال ظاهر فوق العاده گونه از پرندگان تا کنون نه اندیش در داخل مناطق شهری جغدها flycatchers شاهین به نام چند و خوش اندیش و نه فقط توسط birders اما به لذت از هر شهروند است که اندیش آنها طاووس ملی ما پرنده. شهروندان در محلات اندیش این شکوه پرندگان نه تنها در حاشیه مناطق اما عمیق در داخل mohallas بیش از حد.

طاووس یا بیشتر مناسب peafowl بودند هرگز اندیش در یک زندگی آزاد و دولتی در داخل Mysuru. حتی در روزهای گذشته است. حتی Chamundi هیل ندارد طاووس جمعیت در راه طبیعی است. در حال حاضر وجود دارد گله از آنها در Chamundi هیل ، delighting هر بازدید کننده را افسرده می نامد.

Bogadi دریاچه درست در میان Vijayanagar 3 مرحله 4 مرحله قابل ملاحظه گله Peafowl. Hebbal دریاچه در میان صنعتی, طرح میزبانی خوب پرورش گله peafowl. وجود دارد خبری که به تازگی یک طاووس بود اندیش در مجاورت ما Chamaraja دو جاده ها است.

این طرح مسکونی نزدیک به Lalitha Mahal Palace هتل خوب گله پرورش Peafowl. یک بانوی محیط زیست از سیذارتا طرح گرفته شده تصویری از طاووس در کنار او ترکیب و او شروع به ارائه آب و غذا به آنها که آنها به آرامی پذیرش.

ساکنان خیلی خوشحال بودند فکر می کردند آن را به یک " منادی از بخت خوب و بسیار به زودی ما خواهد شد خلاص شدن از شر مخوف COVID-19 گرفتن. به نظر می رسد مانند آنها حق داشتند; Coronavirus به نظر می رسد به از دست دادن گرفتن آن در Mysuru. با تشکر از شهروندان که تمرین خوب بهداشت شخصی و احترام به قانون است.

آمدن به سمت روشن تر از مستند دوره Mysuru شاهد تعداد زیادی از گونه های پرندگان تا کنون نه اندیش در داخل Mysuru. ما را به یک حساب دقیق از گونه اندیش در Mysuru شهرستان در طول دوره.

این Peafowl ما غرور ملی و پرنده برکت است که ما با انتخاب خود را از زیستگاه داخل Mysuru. طاووس همواره احترام به عنوان یک "Vahana از Subramanyeshwara' یا 'Karthikeya.' آن است که این احترام برای پرندگان است که باعث می شود ما خوشحال به آنها را در مناطق ما با توجه به آن یک برکت و رحمت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن