مستند باد کردن آتش سوزی در Bandipur و Nagarahole

میسور/Mysuru: با به معنای واقعی کلمه هیچ وسایل نقلیه و یا چند وسایل نقلیه در جاده ها که از طریق Bandipur و Nag

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

میسور/Mysuru: با به معنای واقعی کلمه هیچ وسایل نقلیه و یا چند وسایل نقلیه در جاده ها که از طریق Bandipur و Nagarahole ذخایر ببر, مستند آورده است بسیاری از مزایای به جنگل. به طوری که در این سال نه تنها عمده آتش سوزی گزارش شده از هر دو پارک ملی.

این مستند اقدامات منجر به کاهش شدید در آلودگی و حیوانات وحشی را به طور فزاینده ای خال خال شده است ورود به مناطق شهری است. در Bandipur و Nagarahole قابل ملاحظه ای وجود دارد عمده infernos ها حتی در طول این اوج فصل تابستان معمولا زمانی که وزارت جنگل مقامات در انگشتان پای خود را برای جلوگیری از آتش سوزی.

هر چند جنگل گروه ادعا می کند که آنها هشدار و آماده بودند تا در صورت هر گونه آتش حوادث حتی در مستند آنها نمی تواند رد این واقعیت است که عدم وجود جنبش در داخل جنگل بود و در واقع دلیل عمده برای 'هیچ آتش سوزی جنگل های نجومی این سال است. اوایل موسمی خیلی کمک کرده به این.

فقدان فعالیت های انسانی

آتش سوزی جنگل ها نه قابل توجه ذخایر نیز بر این باور از جنگل گروه که اکثر آتش سوزی جنگل ها در حال ساخته. "این می تواند نسبت به کاهش دخالت انسان در حاشیه جنگل و جنگل مسیرهای زیر این مستند. جنگل دستگاه بودند عاری از هر گونه فعالیت های انسانی و این ممکن است منجر به کاهش شدید در تعداد حوادث" اعتراف مسئولان جنگل.

Bandipur و Nagarahole استفاده می شود و در تلاطم آتش سوزی جنگل ها در ماه های تابستان از مارس تا آوریل و نیز ممکن است. اما این بار وجود دارد بزرگ رها در آتش حوادث. در 2019, 12,000 هکتار از Bandipur جنگل سوخته بود به دلیل آتش سوزی بزرگ.

با توجه به ارشد جنگل مقامات انسان و منافع خود را از دلایل اصلی برای بیش از 90 درصد از حوادث آتش. "متاسفانه, آن است که قبایل و یا روستاییان که آتش به جنگل اما تحصیل کرده زیادی که سفر در وسایل نقلیه و Suv ها پرتاب ته سیگار روشن در داخل جنگل و این دلیل عمده برای infernos ها" یک افسر جنگل گفت.

اعتماد سازی اقدامات

همچنین جنگل گروه ادعا کرده است که هیچ یک از حوادث آتش حداقل در Bandipur به عنوان افسران و کارکنان در زمان مردم ساکن در روستاهای حاشیه جنگل ها به اعتماد به نفس و chalked از بسیاری از برنامه های رفاه برای آنها.

پس از آتش سوزی ویرانگر در سال گذشته کارکنان بخش یاد گرفتیم درس ارزشمند و حفظ ارتباط صمیمی با آنها. , تحقیق در مورد آتش نشان داده بود که درگیری بین وزارت جنگل و قبایل منجر به آتش سوزی جنگل ها. برخی از قبایل avenged خود بدرفتاری با تنظیم آتش درون جنگل. همچنین قبایل آتش به جنگل ها برای جلوگیری از حیوانات وحشی از ضلالت به زیستگاه خود.

به سیمان این اختلاف بین گروه پرسنل و مردم محلی و مقامات مجاز قبایل برای اجرای محیط های اغذیه فروشی داخل Bandipur اردوگاه و همچنین انجام برنامه های مانند 'Chinnara Darshana' قبیله ای که در آن کودکان گرفته شد به صورت رایگان سافاری داخل رزرو ببر. همچنین قبایل بودند که در بسیاری از کارهای روزمره مانند ایجاد آتش سوزی خطوط و حساس بر اهمیت حفظ طبیعت.

این اقدامات کمک به افزایش اعتماد به نفس و به تدریج قبایل شروع به اعتماد بخش و همچنین کارکنان بخش درمان قبایل را به عنوان دوستان از جنگل ها گفت: مقامات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب