Logitech راه اندازی صفحه کلید جدید مورد 11-inch, iPad Pro

Logitech اعلام برگ لمس یک صفحه کلید جدید مورد 11-inch, iPad Pro مدل (هر دو 2018 و 2020 نسخه). آن را بیشتر مقرو

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

Logitech اعلام برگ لمس یک صفحه کلید جدید مورد 11-inch, iPad Pro مدل (هر دو 2018 و 2020 نسخه). آن را بیشتر مقرون به صرفه جایگزین برای اپل سحر و جادو صفحه کلید و مشابه Logitech دسته کوچک موسیقی جاز لمس قبلی برای مدل اپل.

در مورد ویژگی های یک foldable keyboard با یک ردیف کامل از کلید های میانبر برای iPadOS که مهمترین آنها از دست رفته از سحر و جادو صفحه کلید. این کلید دارای نور پس زمینه و تنظیم روشنایی خود را بر اساس روشنایی محیط. این برگ شامل یک پد لمسی نیز هست که پشتیبانی از multi-حرکات انگشت از جمله کش رفتن اسکرول خرج کردن و دو ضربه بزنید.

Kickstand است و قابل چرخش تا 40 درجه و شما می توانید در برابر صفحه کلید پشت iPad (چیزی است که شما نمی توانید با سحر و جادو صفحه کلید). شما می توانید با استفاده از اپل متصل در چهار حالت بسته اپل زاویه و قرار دادن صفحه کلید: تایپ, مشاهده, طراحی و مطالعه.

این برگ های لمسی قابلیت اتصال به iPad Pro از طریق هوشمند اپل, اتصال, است که ساخته شده را به سمت قرص. این بدان معناست که این دو دستگاه را جفت به طور خودکار (بدون نیاز به دینک در اطراف با بلوتوث) و شما نمی خواهد نیاز به شارژ کردن برگ به صورت جداگانه — آن را ترسیم قدرت از iPad.

این برگ های لمسی در دسترس خواهد بود زمانی در جولای سال 2020 برای $160. شما قادر خواهید بود به آن را دریافت از لاجیتک و اپل.

اگر شما می خواهم به دانستن بیشتر در مورد لاجیتک صفحه کلید اتمام بررسی ما از دسته کوچک موسیقی جاز لمسی برای 10.2 اینچ, اپل, نسل سوم iPad Air و 10.5 اینچ, اپل, نرم افزار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن