لاجیتک برای نمایش کربن تاثیر برچسب بر روی بسته بندی محصول و آنلاین

Logitech امروز اعلام کرد که قصد دارد برای قرار دادن برچسب در ارتباط با کربن تاثیر محصولات در تمام بسته بندی مح

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

Logitech امروز اعلام کرد که قصد دارد برای قرار دادن برچسب در ارتباط با کربن تاثیر محصولات در تمام بسته بندی محصول و در وب سایت خود را. این شرکت می گوید این انتظار labels خواهد شد به نظر می رسد برای اولین بار در آن محصولات بازی بعد از این سال. هدف این است که عبارتند از برچسب در سراسر آن پر محصول نمونه سال 2025 لاجیتک می گوید در آستانه.

"فقط مانند کالری رفت و در بسته بندی در صنایع غذایی سال پیش ما معتقدیم که محتوای کربن سطح باید یک انتخاب عامل برای مصرف کنندگان که در آن علاقه مند هستند" گفت: لاجیتک مدیر عامل سرخس دارل در مصاحبه با شرف.

شماره شما بر روی برچسب نشان دهنده کل کربن چرخه عمر محصول است. که نشان می دهد میزان کربن منتشر شده در تمام عمر محصول از جمله منابع از یک محصول را مواد در آن تولید و در توزیع آن و در استفاده واقعی از محصول می باشد.

شما می توانید ببینید چه لاجیتک کربن تاثیر برچسب در بسته بندی در تصویر در بالای این پست و اینجا نگاهی نزدیک تر به آن را در زیر. لاجیتک در طراحی این برچسب را Prakash Arunkundrum لاجیتک رئیس عملیات جهانی گفت: آستانه.

Logitech خواهد بود محاسبه کربن تاثیر داخلی اما با اشخاص ثالث از جمله سرمایه های طبیعی شرکای iPoint و مستقل تصدیق به "منظور بررسی و ارزیابی محصول در سطح کربن اثرات به DEKRA صدور گواهینامه استانداردهای" Logitech گفت: در آزادی مطبوعات. لاجیتک نیز می گوید: از آن خواهد شد به اشتراک گذاری آن روش و پروتکل کاربردی برای اندازه گیری کربن اثرات آنلاین.

در ماه دسامبر Logitech اعلام کرد دیگر پایداری طرح از جمله آن که ترکیب کل محصولات بازی بود کربن خنثی است. این بدان معناست که Logitech کاهش میزان انتشار کربن آن دسته از محصولات تولید و جبران هر آنچه که باقی مانده بود. این حرکت به شرکت پایدار تر شد و تقریبا به طور کامل داخلی رانده دارل و Arunkundrum گفت.

"در برخی از نقطه من فکر می کنم در چند سال گذشته ما هر دو Prakash و منافع ما حرف از "خوب, این امر می تواند واقعا خوب انجام دهید' به 'این بود که باید,'" دارل گفت. "و این دلیل است که ما واقعا بر این باورند در گرمایش جهانی است که رانده شده توسط انسان است."

"ما یک موش کوچک شرکت" او ادامه داد: "اما ما می توانید کمی را کمی تفاوت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب