لاجیتک جدید دایره مشاهده دوربین می آید با ساخته شده است در کنترل حریم خصوصی

لاجیتک است رونمایی یک نسخه جدید از آن دایره دوربین های امنیتی امروز به نام دایره مشاهده. Spec-عاقلانه آن را تق

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

لاجیتک است رونمایی یک نسخه جدید از آن دایره دوربین های امنیتی امروز به نام دایره مشاهده. Spec-عاقلانه آن را تقریبا یکسان به سلف خود, دایره 2 اما دوربین های مسکن شده است به طور کامل دوباره طراحی و آن را در حال حاضر متکی به اپل سیستم خانه های هوشمند به تابع. این نسل از دوربین های امنیتی خود را بسیار ساده تر است که به معنی کمتر انعطاف پذیری به طور کلی, اما این چیزی است که باید راحت تر به فقط در وصل و شروع به استفاده از.

دایره مشاهده سوابق ویدیو 1080p در یک چرخش 180 درجه میدان دید و آن را می توانید ضبط مادون قرمز فیلم در شب تا 15 فوت دور. کسانی که کلید مشخصات همان دایره 2 اما لاجیتک می گوید: دوربین دید در شب باید روشن تر از این زمان در اطراف. (شما به اندازه کافی دایره مشاهده قطره 5GHz پشتیبانی از Wi-Fi; آن 2.4 GHz تنها.)

وجود دارد تنها یکی از ویژگی های عمده تفاوت این نسل: دایره مشاهده است به طور انحصاری طراحی شده برای کار با اپل هوشمند سیستم خانه های HomeKit. آن قادر خواهید بود به جریان ویدئو ارسال هشدار در مورد حیوانات, مردم, و, وسایل نقلیه, و ذخیره فیلم های ضبط شده در iCloud اگر شما برای پرداخت یک به اندازه کافی بزرگ طرح است. اما یک راه یا دیگری, شما نیاز به یک دستگاه iOS یا Mac بنابراین شما می توانید دسترسی به دوربین از طریق اپل صفحه اصلی برنامه. هیچ آندروید پشتیبانی می کند.

بزرگ سخت افزار تغییر این نسل این است که یک طراحی مجدد دوربین بدن. آن را در حال حاضر بسیار بیشتر دوربین معمولی و به نظر می رسد خیلی بهتر است. دایره 2 یک دستگاه مدولار است که می تواند جابجا بین های مختلف بدنه آن را کوچکتر و ساده تر برای سوار شدن و یا حتی باتری-طراحی شده برای استفاده در خارج از منزل. دایره نمایش شانه خالی همه که برای مسکن دائمی است که باعث می شود آن را بسیار شبیه به یک لانه Cam. آن را کاهش می دهد و با طراحی و پایه فلزی آن دارای یک IP64 مقاوم در برابر هوا امتیاز پس از آن می توان در خارج از منزل. قدرت کابل یکپارچه شده است و هیچ باتری گزینه, اما آن را متصل از طریق USB بنابراین شما ممکن است قادر به sub در یک بانک قدرت اگر شما می خواهید به استفاده از آن را در جایی بدون پلاگین.

Logitech اضافه کرده است یک جفت خوب ویژگی های حفظ حریم خصوصی به دوربین بیش از حد. اول ساده است: این دوربین می تواند شیب رو به پایین به صورت پایه آن به طوری که شما به راحتی می توانید جلوگیری از آن از دیدن هر چیزی. دوم علاوه بر این دکمه های سخت افزاری در پشت است که به شما امکان خاموش کردن دوربین و میکروفن بنابراین هیچ چیز در حال نظارت. دکمه های شبیه به این تبدیل شده اند به طور فزاینده ای مشترک در داخل دستگاه های با دوربین های دیجیتال (از لپ تاپ به هوشمند بلندگو و صفحه نمایش) بنابراین آن را خوب است برای دیدن یک افزوده به یک دستگاه است که مستقیما با هدف در صفحه اصلی نظارت است.

دایره نمایش در می رود فروش این ماه برای $160 و در دسترس خواهد بود از هر دو لاجیتک و اپل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن