لاجیتک جدید نرم افزار X Lightspeed است که آخرین آن بازی گوشی به بی سیم

Logitech اعلام کرده است نسخه های بی سیم از آن 2019 Pro X gaming headset به نام Pro X Lightspeed. آن را تقریبا

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

Logitech اعلام کرده است نسخه های بی سیم از آن 2019 Pro X gaming headset به نام Pro X Lightspeed. آن را تقریبا یکسان به سیمی نسخه کامل با همان آلومینیوم و فولاد طراحی و اما چند تفاوت کلیدی. رفتن بی سیم نیست حتی بزرگترین perk; این در واقع USB-C شارژ. دیگر هیچ بازی بی سیم هدست که شارژ از طریق USB-C به ذهن می آیند بنابراین در این راستا Pro X Lightspeed در لیگ از خود را دارد.

دیگر جوشیدن البته در حال بی سیم. صوتی و چت در حال تحویل از طریق آن شامل 2.4 GHz USB, نوع گیرنده بی سیم و لاجیتک ادعا می کند این هدست می تواند باقی می ماند متصل به 13 متر دور — اگر برای برخی از دلیل شما به خودتان پیدا کنید 42 فوت دور از کامپیوتر خود و یا دستگاه بازی-کنسول بازی.

مانند سیمی Pro X Logitech شامل مجموعه ای از پارچه مخملی-تحت پوشش فوم پدهای با این مدل جدید که شما می توانید در صورت از پیش نصب شده مانند چرم پد آن را انجام نمی دهد برای شما. و شبیه به همکار من نیک Statt را برداشت با نسخه سیمی مرتبط بالا که من پیدا کردم که کلی مناسب از نرم افزار X Lightspeed است تنگ تر از من ترجیح می دهم. من گاهی اوقات دوست دارم به موقعیت یک فنجان گوش کردن گوش من بنابراین من می تواند شنیدن آنچه که اتفاق می افتد در آپارتمان من اما که به سرعت ثابت بیش از حد دردناک را ادامه دهم.

Logitech G Pro X Lightspeed

یکی دیگر از منطقه که در آن نرم افزار X Lightspeed متفاوت است با آن دکمه. آن اختصاص داده شده دکمه قطع صدا از میکروفون و همچنین یک لاستیک حجم دستگیره در نزدیکی متحرک بوم میکروفون در سمت چپ جام. سیمی Pro X دارای این ویژگی ها بیش از حد, اگر آنها واقع در کابل به جای.

با توجه به این که بسیاری از تغییرات و پیشرفت های بیش از $129.99 سیمی نسخه به نظر می رسد افزایشی خود را $199.99 قیمت کمی تکان دهنده است. Logitech ممکن است قرار دادن یک حق بیمه خود را پس از هدست USB-C شارژ و یا فقط به خاطر Lightspeed-محصولات مارک معمولا حمل یک حق بیمه بیش از سیمی نسخه. در هر صورت, شما قطعا می توانید پیدا کردن ارزان تر بی سیم هدست وجود دارد خارج وجود دارد که ارائه سطوح مشابه عملکرد و عمر باتری است. هر چند که می آید در هزینه لاجیتک قابل توجه ویژگی های نرم افزار و USB-C شارژ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن