در این نگاه سرد LED ماسک صورت ساخته شده توسط یک مد کارآفرین

در شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس طراح مد چلسی Klukas از لومن دوخته بود برنامه ریزی برای ایجاد برخی از اس

توسط PARINEWS در 5 مرداد 1399

در شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس طراح مد چلسی Klukas از لومن دوخته بود برنامه ریزی برای ایجاد برخی از استاندارد پارچه ماسک صورت برای دوستان. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کند پوشیدن, در خانه, پوشش صورت برای جلوگیری از گسترش ویروس.

لومن مدل دارای یک خط کامل از تکنولوژی فعال مد از جمله لباس و پیراهن و لباس و Klukas معطوف به ماسک زمانی که فرد در حوادث بودند که لغو و فروش برای محصولات دیگر بودند افتادن. او تصمیم به اضافه کردن این فن آوری به صورت ماسک کمی بیشتر سرگرم کننده است.

"من تا به حال قطعات اطراف بنابراین من قرار دادن با هم یک سریع DIY یوتیوب, آموزش نحوه ایجاد آنها" Klukas گفت: در مصاحبه با شرف. "که واقعا منفجر کرد تا به نقطه ای که در آن از مردم درخواست شد, من برای آماده به پوشیدن ماسک."

او اضافه کرد که او نمی خواهید به نظر می رسد به تلاش برای کسب سود از این بیماری همه گیر به طوری لومن مدل اهدا درآمد حاصل از فروش ماسک از طریق ژوئن -- در مورد $5,000— سازمان بهداشت جهانی COVID-19 صندوق امداد.

مشتریان که در حال خرید ماسک ها کاملا متفاوت جمعیتی از معمول مشتریان Klukas می افزاید و او دیده می شود بیشتر مشتریان مرد از او انتظار می رود بسیاری از آنها نمی خواهد خود را توصیف به عنوان fashionistas.

او اضافه می کند که او فکر می کند با داشتن ماسک هر کسی می تواند پوشیدن کمک خواهد کرد که آنها را به یک بیانیه کمد لباس مورد. "من فکر می کنم ما شاهد معرفی ماسک-پوشیدن به عنوان یک شکل جدید از بیان است. دیگر طراحان مد در حال چیدن در این بیش از حد من فکر می کنم ما شروع به دیدن مانند رولکس نسخه از ماسک است."

این صفحه نمایش LED ماسک یک نازک LED صفحه نمایش ماتریس و استفاده کنندگان می توانید کنترل آنچه در آن نمایش — نقاشی و متن سفارشی و حتی صدای ورودی— از طریق برنامه. پارچه تنفس بالا و پایین صفحه نمایش و تکنولوژی قطعات می تواند برداشته شود تا ماسک را می توان به شسته و یا فرسوده به عنوان یک به طور منظم ، یک باتری و شارژ سیم را شامل می شوند.

نرم افزار ارائه می دهد یک ورودی میکروفون و برخی از استفاده کنندگان از آن استفاده کنید برای نمایش اجتماعی فاصله پیام مانند "ایستادگی" یا "6 پا"— که ممکن است دشوار است به کسی می گویند با دهان خود را پوشش داده است.

مهم ترین بخش از طراحی لباس با چراغ روشنایی قطعات است که در آن و چگونه برای پنهان کردن باتری Klukas گفت. "وجود دارد یک کلاهبرداری چند که در آن شما می توانید در یک لباس با دامن پف, برای مثال," او گفت: "اما اگر شما می خواهید برای انجام کاری براق و پی آن را بیشتر از یک چالش است."

ماسک شده اند بهترین-فروش آیتم اما Klukas می گوید او نمی تواند صبر کنید برای بازگشت به فرد نشان می دهد که در آن مردم می توانند لمس و تجربه LED-enhanced لباس در فرد است. "به خصوص با برخی از بیشتر پرماجرا قطعه مردم خواهد آمد تا نزدیک به سحر و جادو را ببینید و آن را سخت به نشان می دهد که از طریق ویدئو" او گفت:. "فرد با پوشیدن مد شده است بخشی از داستان و آن را نمی انتقال داستان به خوبی بر روی یک صفحه تخت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن