L&T ساخت و ساز تبدیل واحد بهداشت و درمان به COVID-19 امکانات مراقبت

میسور/Mysuru: ساختمان و کارخانه های کسب و کار از L&T ساخت و ساز تبدیل کرده است تاسیس یا ساخت واحد بهداشت و

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

میسور/Mysuru: ساختمان و کارخانه های کسب و کار از L&T ساخت و ساز تبدیل کرده است تاسیس یا ساخت واحد بهداشت و درمان به COVID-19 امکانات مراقبت از سراسر هند است.

ساخت بازوی Larsen & Toubro (L&T) با آن ماموریت گرا و سریع-آهنگ رویکرد تبدیل به اطراف در مقیاس بزرگ از زیرساخت های بهداشت و درمان به COVID امکانات مراقبت در شهرهای دهلی نو Champaran و Madhepura در ایالت بیهار در تامیل نادو الماس بندر در غرب بنگال و گوراکپور در اوتار پرادش. این شرکت قابلیت ساخت 300 تخت بیمارستان در رکورد سه تا چهار ماه. آن قادر است از سرعت چرخش در اطراف موجود و یا در حال ساخت زیرساخت های پزشکی به COVID مربوط به امکانات و تبدیل موسسات بزرگ مانند ازدواج سالن مدارس و اتاق های هتل به سرعت به جداسازی بخش.

اظهار نظر در توسعه M. V. Satish کل زمان مدیر ارشد و معاون اجرایی رئیس جمهور (ساختمان مواد معدنی و فلزات) L&T گفت: "ما ace مهندسی و ساخت و ساز قابلیت بازده یک چرخش سریع از زیرساخت های بهداشت و درمان برای COVID-19 مراقبت. این است یکی دیگر از سهم از پایدار از Larsen & Toubro هند به مبارزه با COVID-19 به عنوان شرکت معتقد است که در خدمت ملت از طریق ضخیم و نازک. ما ادامه خواهد داد برای سرعت بخشیدن به تلاش های ما برای کمک به دولت در ارائه سریع امداد رسانی به شهروندان از طریق بحرانی بهداشت و درمان زیرساخت ها است."

"جدا از L&T گروه Rs. 150 کرور روپیه کمک مالی به PM مراقبت صندوق به دنبال پس از رفاه 160,000-به علاوه کارگران در ما کار های مختلف سایت و کمک به صورت نقدی و نوع به کشورهای مختلف برای رفاه L&T نیز ارائه کمک های پزشکی به ارزش حدود Rs. 40 کرور متشکل از PPEs N95 ماسک های تشخیصی کیت ها و دیگر تجهیزات پزشکی. ما بیمارستان ها واحد کسب و کار شده است توانمند سازی چندین سازمان های دولتی برای ساخت مقدار مورد نیاز زیرساخت های بهداشت و درمان در این بیماری همه گیر" اضافه شده Satish.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن