Lyft, اعلام برنامه روز چهارشنبه برای انتقال به "100 درصد" الکتریکی و یا صفر-انتشار وسایل نقلیه تا سال 2030. از طریق همکاری با خودروسازان و شرکت های اجاره خودرو و همچنین میلیون ها نفر از پیمانکاران مستقل که برای درایو کردن اجسام هر روز سوار-نقطه شرکت معتقد است که جلوگیری از آن می تواند "ده ها میلیون متریک تن" از آلاینده ها از ورود به جو است.
"در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به کار با هم برای ایجاد پاک و سالم و عادلانه تر جوامع" جان زیمر, co-موسس و رئيس جمهور از, Lyft, در بیانیه ای گفت. "موفقیت, نژاد, موفقیت, و اگر ما این حق آن را ایجاد یک مسیر برای دیگران."
خبر می آید که بحث از EV حکم برای سوار-نقطه شرکت به دست آوردن کشش در میان بسیاری از بزرگ شهرهای آمریکا. آن هم در زمانی که این دیدگاه که سوار-به اشتراک گذاری خدمات بیشتر سازگار با محیط زیست از دیگر شیوه های حمل و نقل بوده و در تضاد با شواهد. تحقیقات نشان می دهد که متوسط سوار-نقطه سفر ایجاد حدود 50 درصد آلودگی بیشتری نسبت متوسط سنتی ماشین سفر. حتی بدتر از مطالعات نشان می دهد که بیش از نیمی از همه سوار-نقطه سفر در شهرهای بزرگ ساخته می شوند توسط افرادی که در غیر این صورت باید با استفاده از تمیز کننده وسیله حمل و نقل برای رسیدن به مقصد خود را.
مسیر تمام برقی ناوگان آسان نخواهد بود. این شرکت برای اولین بار تمرکز بر پایین آویزان میوه و مانند آن بیان درایو اجاره خودرو برنامه ای است که اجازه می دهد تا کسانی که با خودروی شخصی خود برای تبدیل کردن اجسام رانندگان است. Lyft می گوید آن را در تلاش برای ایجاد ارزش های اقتصادی موجود در "یا همان کاهش هفتگی قیمت اجاره به عنوان قابل مقایسه با خودروهای بنزین توسط 2023 در حداقل 10 از بزرگترین بازارهای" با توجه به یک کاغذ سفید این شرکت منتشر شده در روز چهارشنبه.
با توجه به نظارتی براده بلند کردن اجسام است "دهها هزار نفر" از اتومبیل های موجود به رانندگان در 30 شهرستانها در سراسر ایالات متحده به صورت کوتاه مدت اجاره. این شرکت می گوید کسانی که در آن بیان برنامه های درایو را به دست آورده بیش از 1 میلیارد دلار از راه اندازی آن در سال 2016. اما پایین تر پرداخت و طاقت فرسا مورد نیاز در مورد تعداد سفرهای ساخته شده است بیان درایو سخت فروش برای بسیاری از رانندگان با توجه به 2019 داستان در لس آنجلس تایمز.
گرفتن میلیون ها نفر از افرادی که برای درایو کردن اجسام به سوئیچ به وسایل نقلیه الکتریکی خواهد بود مسلما سخت ترین بخشی از Lyft طرح. Lyft رانندگان طبقه بندی شده به عنوان پیمانکاران مستقل و بسیاری از استفاده از خودروهای شخصی خود برای رانندگی نه فقط یکی بلکه چندین گیگ اقتصاد شرکت. در سال 2018 حال بارگذاری کاوش ارائه مشوق های نقدی به برخی از آمریکای شمالی-بر اساس رانندگان که تبدیل به وسایل نقلیه الکتریکی, اما هرگز آن را گسترش فراتر از برنامه اصلی مرحله آزمایشی.
Lyft می گوید آن را "سازماندهی سمت تقاضا علاقه EVs و مذاکره با تولید کنندگان خودرو برای گروه تخفیف برای رانندگان با استفاده از Lyft پلت فرم." این شرکت همچنین ادعا می کند آن را تحت تاثیر قرار می خودروسازان به "افزایش انتخاب و عرضه مقرون به صرفه دوربرد ارزش اقتصادی و حمایت از توسعه EVs مناسب برای ridesharing." بسیاری از خودروسازان در حال برنامه ریزی برای انتشار کل هیجانی, ترکیب تیم در تلاش برای پرداختن به تغییرات آب و هوایی و مطابق با مقررات در اروپا و چین نیاز به decarbonization.
Lyft می گوید آن را برای حمایت از تصویب مشابه مقررات در ایالات متحده با وجود دولت فدرال حرکت های اخیر به اجازه می دهد خودروسازان برای تولید بیشتر وسایل نقلیه آلوده. این شرکت می گوید آن را برای لابی "تهاجمی صفر-انتشار نقلیه سیاست" مانند اجباری, تخفیف های مالیاتی و شارژ زیرساخت های توسعه.
از طریق این تلاش ها Lyft امید به کاهش هزینه EVs بهبود شارژ و توسعه تبلیغات ویژه — نتیجه گیری الکتریکی وسایل نقلیه جذاب تر و مقرون به صرفه برای رانندگان است. "با جمعآوری جمعی تقاضا راننده جامعه ما می تواند کمک به رانندگان انتقال به ارزش اقتصادی بیش از زمان در راه است که موجب صرفه جویی در رانندگان پول" این شرکت گفت: در یک پست وبلاگ برای رانندگان است.
برای سال Lyft کشت شده است یک تصویر برای خود به عنوان یک شرکت متعهد به پایداری زیست محیطی. اما با وجود این تلاش ها که اکثریت قاطع سفر است که در هر دو Uber و Lyft سیستم عامل هستند و در گاز سوز وسایل نقلیه. شرکت ها سعی کرده اند ترویج مخلوط سواری اما مشتریان نشان داده اند که عدم تمایل برای به اشتراک گذاشتن سفر خود را — و به احتمال زیاد به مبارزه و حتی بیشتر در دوران COVID-19. تلاش های خود را برای اتصال بهتر به جرم حمل و نقل شده اند آهسته و تدریجی در بهترین حالت. و خود دوچرخه و روروک مخصوص بچه ها-به اشتراک گذاری خدمات مشمول مقررات محلی و شرایط بازار و نیز می تواند غیر قابل اعتماد است.
Lyft می خواهد این تلاش ها دیده می شود به عنوان جامع ترین و در عین حال. این شرکت با همکاری محیط زیست صندوق دفاع و آب و هوا و آن جمع آوری حمایت نقل از یک دوجین محیط زیست مشاهیر و سیاستگذاران از جمله Rep. فرانک Pallone (D-نیوجرسی) و کلرادو رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس.
راه ارزشمند برای ارزیابی چگونه متعهد کردن اجسام است به تلاش ارزیابی چقدر سرمایه این شرکت در حال حاضر به صرف — به خصوص از این شرکت رفته و تحت فشار است که از سرمایه گذاران برای تبدیل شدن به سودآور است. اما این شرکت کاهش یافته است به فاش کردن چقدر پول آن را صرف به electrify آن کل ناوگان. "انتقال به EVs پخته به ما هزینه های عملیاتی" سخنگوی گفت.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- Mundesli: مردم برای اجتناب از منطقه پس از فروپاشی سنگ نورفولک تماس می گیرند | اخبار انگلستان
- Suikoden پیگیری Eiyuden کرونیکل با موفقیت تامین مالی در کیکاستارتر
- تماشای اولین تریلر Far Cry 6 شامل Giancarlo Esposito
- قاضی حماسه موتور غیر واقعی محافظت -- اما نه Fortnite 88801100011088 حماسه بازی فقط به دست آورد موقت حکم مهار در برابر اپل -- حداقل در بخشی از. موثر بلافاصله، اپل نمی تواند در برابر حماسه بازی ها با فسخ حساب های توسعه دهنده اپل این شرکت و یا محدود کردن استفاده از موتور غیر واقعی حماسه توسط توسعه دهندگان در سیستم عامل اپل تلافی. اما در همان حکم ، قاضی ایوان گونزالس راجرز تصمیم گرفت که اپل خواهد شد مورد نیاز برای آوردن <em>Fortnite </em>-- که آن را ممنوع کرده بود پس از حماسه اضافه شده در برنامه سیستم پرداخت در نقض قوانین اپل -- بازگشت به فروشگاه App. "The Court finds that with respect to Epic Games' motion as to its games, including <em>Fortnite</em>, Epic Games has not yet demonstrated irreparable harm. وضعیت کنونی از ساخت خودش به نظر می رسد.» راجرز نوشت و استدلال کرد که حماسه «از نظر استراتژیک نقض توافقات خود با اپل را انتخاب کرده است» و به این ترتیب وضعیت موجود را برهم می دهد. اما، راجرز استدلال کرد، حفظ این وضعیت موجود نیز به همین دلیل است که او حکم می کند که اپل نمی تواند دسترسی به موتور غیر واقعی را در حال حاضر قطع کند. در آنجا، این اپل بود که «انتخاب کرده است که به شدت عمل کند» با تأثیر بر هر دو توسعه دهندگان برنامه شخص ثالث، و همچنین شهرت اپیک، با تهدید موتور غیرواقعی. راجرز نوشت: «بازی های حماسی و اپل در آزادی هستند تا علیه یکدیگر دادخواهی کنند، اما اختلاف آن ها نباید ویرانی برای تماشاگران ایجاد کند.» در اصل ، حماسه ادعا کرد اپل در نظر گرفته شده بود برای قطع حساب های توسعه دهنده حماسه این جمعه ، یدلایمخیرات اوت 28th. راجرز با اپیک موافق است که «آسیب قابل توجهی بالقوه به هر دو پلت فرم موتور غیرواقعی خود، و به صنعت بازی به طور کلی وجود دارد» و پیشنهاد کرد که اپل به سختی استدلال کند که اپیک آسیبی نخواهد دید اگر توسعه دهندگان موتور غیرواقعی پروژه های خود را رها کنند زیرا اپیک دیگر نمی تواند از آن ها در سکوهای اپل حمایت کند. قاضی راجرز در جلسه ای در روز دوشنبه، پیش از حکم، پیش از این نشان داده بود که با تهدید آشکار موتور غیرواقعی تاب بیشتری داشته است. او در افتتاحیه جلسه دادرسی گفت: «من تمایلی به اعطای امداد با توجه به بازی ها دارم.» اما تمایل دارم با توجه به موتور غیرواقعی امداد اعطا کنم. حکم امروز در محدوده محدود است، به معنای تنها برای حفظ وضع موجود در حالی که دادگاه می تواند استدلال های دقیق تری در مورد حکم اولیه بشنود. که حکم تعیین خواهد کرد که آیا اپل می تواند اقدام علیه <em>Fortnite</em>، موتور غیر واقعی ، و یا محصولات مختلف حماسی دیگر در طول این دوره از محاکمه. انتظار می رود دو حزب در هفته های آينده استدلال های خود را مطرح کنند، با جلسه ای کامل در مورد حکمی که قرار است ۲۸ سپتامبر برگزار شود. دادگاه حل و فصل نشده است که آن را استدلال در مورد شایستگی های ادعاهای حماسه را بشنود، اما بعید است که در سال جاری است. پرسید که چه زمانی آنها آماده خواهد بود برای شروع محاکمه، مشاور حماسه گفت که آنها می توانند در عرض چهار تا شش ماه آماده؛ اپل پیشنهاد یک دوره کشف طولانی تر، با شروع محاکمه در ده ماه است.
- MP Pratap Simha صدر دولت در استفاده از MPLAD بودجه
- Vivo را gimbal-مجهز X50 گل سرسبد گوشی های در حال راه اندازی در سطح بین المللی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- ایالات متحده را قطع خواهد کرد روابط خود را با سازمان بهداشت جهانی می گوید رئیس جمهور تهمت
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش [راهنمای قبولی 100%] 1400