Lyft پاکستان '100%' از وسایل نقلیه خود را خواهد شد الکتریکی تا سال 2030

Lyft, اعلام برنامه روز چهارشنبه برای انتقال به "100 درصد" الکتریکی و یا صفر-انتشار وسایل نقلیه تا سال 2030. از

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

Lyft, اعلام برنامه روز چهارشنبه برای انتقال به "100 درصد" الکتریکی و یا صفر-انتشار وسایل نقلیه تا سال 2030. از طریق همکاری با خودروسازان و شرکت های اجاره خودرو و همچنین میلیون ها نفر از پیمانکاران مستقل که برای درایو کردن اجسام هر روز سوار-نقطه شرکت معتقد است که جلوگیری از آن می تواند "ده ها میلیون متریک تن" از آلاینده ها از ورود به جو است.

"در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به کار با هم برای ایجاد پاک و سالم و عادلانه تر جوامع" جان زیمر, co-موسس و رئيس جمهور از, Lyft, در بیانیه ای گفت. "موفقیت, نژاد, موفقیت, و اگر ما این حق آن را ایجاد یک مسیر برای دیگران."

خبر می آید که بحث از EV حکم برای سوار-نقطه شرکت به دست آوردن کشش در میان بسیاری از بزرگ شهرهای آمریکا. آن هم در زمانی که این دیدگاه که سوار-به اشتراک گذاری خدمات بیشتر سازگار با محیط زیست از دیگر شیوه های حمل و نقل بوده و در تضاد با شواهد. تحقیقات نشان می دهد که متوسط سوار-نقطه سفر ایجاد حدود 50 درصد آلودگی بیشتری نسبت متوسط سنتی ماشین سفر. حتی بدتر از مطالعات نشان می دهد که بیش از نیمی از همه سوار-نقطه سفر در شهرهای بزرگ ساخته می شوند توسط افرادی که در غیر این صورت باید با استفاده از تمیز کننده وسیله حمل و نقل برای رسیدن به مقصد خود را.

مسیر تمام برقی ناوگان آسان نخواهد بود. این شرکت برای اولین بار تمرکز بر پایین آویزان میوه و مانند آن بیان درایو اجاره خودرو برنامه ای است که اجازه می دهد تا کسانی که با خودروی شخصی خود برای تبدیل کردن اجسام رانندگان است. Lyft می گوید آن را در تلاش برای ایجاد ارزش های اقتصادی موجود در "یا همان کاهش هفتگی قیمت اجاره به عنوان قابل مقایسه با خودروهای بنزین توسط 2023 در حداقل 10 از بزرگترین بازارهای" با توجه به یک کاغذ سفید این شرکت منتشر شده در روز چهارشنبه.

با توجه به نظارتی براده بلند کردن اجسام است "دهها هزار نفر" از اتومبیل های موجود به رانندگان در 30 شهرستانها در سراسر ایالات متحده به صورت کوتاه مدت اجاره. این شرکت می گوید کسانی که در آن بیان برنامه های درایو را به دست آورده بیش از 1 میلیارد دلار از راه اندازی آن در سال 2016. اما پایین تر پرداخت و طاقت فرسا مورد نیاز در مورد تعداد سفرهای ساخته شده است بیان درایو سخت فروش برای بسیاری از رانندگان با توجه به 2019 داستان در لس آنجلس تایمز.

گرفتن میلیون ها نفر از افرادی که برای درایو کردن اجسام به سوئیچ به وسایل نقلیه الکتریکی خواهد بود مسلما سخت ترین بخشی از Lyft طرح. Lyft رانندگان طبقه بندی شده به عنوان پیمانکاران مستقل و بسیاری از استفاده از خودروهای شخصی خود برای رانندگی نه فقط یکی بلکه چندین گیگ اقتصاد شرکت. در سال 2018 حال بارگذاری کاوش ارائه مشوق های نقدی به برخی از آمریکای شمالی-بر اساس رانندگان که تبدیل به وسایل نقلیه الکتریکی, اما هرگز آن را گسترش فراتر از برنامه اصلی مرحله آزمایشی.

Lyft می گوید آن را "سازماندهی سمت تقاضا علاقه EVs و مذاکره با تولید کنندگان خودرو برای گروه تخفیف برای رانندگان با استفاده از Lyft پلت فرم." این شرکت همچنین ادعا می کند آن را تحت تاثیر قرار می خودروسازان به "افزایش انتخاب و عرضه مقرون به صرفه دوربرد ارزش اقتصادی و حمایت از توسعه EVs مناسب برای ridesharing." بسیاری از خودروسازان در حال برنامه ریزی برای انتشار کل هیجانی, ترکیب تیم در تلاش برای پرداختن به تغییرات آب و هوایی و مطابق با مقررات در اروپا و چین نیاز به decarbonization.

Lyft می گوید آن را برای حمایت از تصویب مشابه مقررات در ایالات متحده با وجود دولت فدرال حرکت های اخیر به اجازه می دهد خودروسازان برای تولید بیشتر وسایل نقلیه آلوده. این شرکت می گوید آن را برای لابی "تهاجمی صفر-انتشار نقلیه سیاست" مانند اجباری, تخفیف های مالیاتی و شارژ زیرساخت های توسعه.

از طریق این تلاش ها Lyft امید به کاهش هزینه EVs بهبود شارژ و توسعه تبلیغات ویژه — نتیجه گیری الکتریکی وسایل نقلیه جذاب تر و مقرون به صرفه برای رانندگان است. "با جمعآوری جمعی تقاضا راننده جامعه ما می تواند کمک به رانندگان انتقال به ارزش اقتصادی بیش از زمان در راه است که موجب صرفه جویی در رانندگان پول" این شرکت گفت: در یک پست وبلاگ برای رانندگان است.

برای سال Lyft کشت شده است یک تصویر برای خود به عنوان یک شرکت متعهد به پایداری زیست محیطی. اما با وجود این تلاش ها که اکثریت قاطع سفر است که در هر دو Uber و Lyft سیستم عامل هستند و در گاز سوز وسایل نقلیه. شرکت ها سعی کرده اند ترویج مخلوط سواری اما مشتریان نشان داده اند که عدم تمایل برای به اشتراک گذاشتن سفر خود را — و به احتمال زیاد به مبارزه و حتی بیشتر در دوران COVID-19. تلاش های خود را برای اتصال بهتر به جرم حمل و نقل شده اند آهسته و تدریجی در بهترین حالت. و خود دوچرخه و روروک مخصوص بچه ها-به اشتراک گذاری خدمات مشمول مقررات محلی و شرایط بازار و نیز می تواند غیر قابل اعتماد است.

Lyft می خواهد این تلاش ها دیده می شود به عنوان جامع ترین و در عین حال. این شرکت با همکاری محیط زیست صندوق دفاع و آب و هوا و آن جمع آوری حمایت نقل از یک دوجین محیط زیست مشاهیر و سیاستگذاران از جمله Rep. فرانک Pallone (D-نیوجرسی) و کلرادو رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس.

راه ارزشمند برای ارزیابی چگونه متعهد کردن اجسام است به تلاش ارزیابی چقدر سرمایه این شرکت در حال حاضر به صرف — به خصوص از این شرکت رفته و تحت فشار است که از سرمایه گذاران برای تبدیل شدن به سودآور است. اما این شرکت کاهش یافته است به فاش کردن چقدر پول آن را صرف به electrify آن کل ناوگان. "انتقال به EVs پخته به ما هزینه های عملیاتی" سخنگوی گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن