macOS 10.15.5 است در حال حاضر با یک باتری جدید بهداشت از ویژگی های

اپل منتشر شد macOS کاتالینا 10.15.5 امروز با اضافه کردن یک باتری جدید بهداشت از ویژگی های جدید و گزینه FaceTim

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

اپل منتشر شد macOS کاتالینا 10.15.5 امروز با اضافه کردن یک باتری جدید بهداشت از ویژگی های جدید و گزینه FaceTime. که از سلامت باتری از ویژگی های می تواند عمر باتری مک بوک خود را.

باتری های لیتیوم یون, مانند آنهایی که در مک بوک به آرامی سن بیش از زمان که بدان معنی است که آنها به طور معمول شروع به نگه کمتر از یک شارژ به کامپیوتر و بزرگتر می شود. جدید اپل از سلامت باتری از ویژگی های در macOS طراحی شده است برای کند که روند پیری به طوری که باتری خود را نگه دارید بیشتر هزینه بیش از یک دوره طولانی تر از زمان.

در اینجا این است که چگونه از ویژگی های این نسخهها کار در پشت صحنه به عنوان شرح داده شده توسط همکاران من دیتر Bohn و یعقوب Kastrenakes ماه گذشته:

...در برخی موارد شاهد 100 درصد عمر باتری در نوار منو شما ممکن است لزوما به این معنی آن را به حداکثر می تواند شارژ باتری خود را به. به جای این معنی است که آن را به شارژ 100 درصد از آنچه که باتری می تواند آن را در حال حاضر ميانگين آن را به شارژ 100 درصد از چه باتری باید به حداکثر رساندن طول عمر آن.

جدید سلامت باتری از ویژگی های خواهد شد در به طور پیش فرض جدید برای مدلهای macbook که کشتی با macOS 10.15.5 و یا شما بعد از ارتقا به macOS 10.15.5 اگر شما با استفاده از یک مک بوک است که پشتیبانی از تاندربولت 3 (که هر MacBook Pro منتشر شده در سال 2016 و یا بعد و یا هر مک بوک ایر منتشر شده در سال 2018 یا بعد از آن).

macOS 10.15.5 همچنین به شما اجازه خاموش کردن این ویژگی را در گروه FaceTime تماس های که تغییر اندازه تصویر از رئیس فعلی می افزاید: کنترل به شما اجازه بهتر کالیبره کردن نرم افزار نمایش XDR و دیگر رفع اشکال و بهبود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن