سحر و جادو جهش کار از دست رفته آخرین نور می شود انتشار تعجب پس از توسعه دهندگان آن گذاشته شد خاموش

آخرین نور، سحر و جادو جهش در خانه مخلوط تجربه واقعیت فکر می شود از دست داده پس از تقریبا هر کسی که آن را گذاشت

توسط PARINEWS در 31 مرداد 1399

آخرین نور، سحر و جادو جهش در خانه مخلوط تجربه واقعیت فکر می شود از دست داده پس از تقریبا هر کسی که آن را گذاشته شد ، تعجب کردم -- و رسمی -- انتشار این هفته. (ما انتشار به لطف یک توییت از کارمند سابق سحر و جادو جهش اسکندریه هستون خال خال.)

در آخرین نور ،شما به دنبال همراه به عنوان یک زن جوان ، Kayah ، حرکت می کند را از طریق یک داستان در مورد خانواده اش است که بازی بر روی اشیاء در اتاق در مقابل شما. آناستازیا دووانا کارمند سابق جهش مجیک در لینکداین گفت: «این یک بازی یا نسخه ی نمایشی فناوری نیست. "این در اصل یک فیلم کوتاه است که به بهترین وجه به تنهایی، در یک منطقه آرام، و بی وقفه برای حدود 35-40 دقیقه یا بیشتر تجربه شده است."

The Last Light was originally set to premiere at SXSW in March, but the festival was canceled due to the COVID-19 pandemic. سپس، در ۲۲ آوریل، بنا به گزارش ها، مجیک کبیسه حدود ۱۰۰۰ کارمند، از جمله بسیاری از توسعه دهندگان بازی را کنار گذاشت. همان روز ، سحر و جادو جهش یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق رونی Abovitz گفت : سحر و جادو جهش "فرصت های درآمد نزدیک مدت در حال حاضر در سمت سازمانی متمرکز شده است ، که به نظر می رسید نشان می دهد تغییر به دور از محتوا مانند آخرین نور. (Abovitz گفت که او از جهش سحر و جادو در ماه مه کناره گیری، و از آن زمان توسط سابق مایکروسافت exec پگی جانسون جایگزین شده است.)

همکار من آدی رابرتسون به توسعه The Last Lightدهندگان که در آخرین نور کار می کرد صحبت کرد ، و من به شدت توصیه مقاله خود را در مورد آن منتشر شده در تاریخ 6th. توسعه دهندگان به او در The Last Light آن زمان گفت که آخرین نور در برزخ بود و به اندازه کافی نزدیک به انجام می شود که جهش سحر و جادو می تواند آن را در فروشگاه برنامه خود را منتشر -- که دقیقا همان چیزی است که شرکت از آن زمان انجام داده است. این در حال حاضر به عنوان یک دانلود رایگان در دسترس است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن