را خیلی خوشحال Co. بررسی گزارش توسط افسر IAS عمومی: MP سابق

Dhruvanarayan متهم BJP رهبران در دهلی نو حمایت از شرکت میسور/Mysuru: سابق Chamarajanagar MP R. Dhruvanarayan م

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

Dhruvanarayan متهم BJP رهبران در دهلی نو حمایت از شرکت

میسور/Mysuru: سابق Chamarajanagar MP R. Dhruvanarayan متهم کرده است BJP رهبران در دهلی برای حمایت از جايزه شرکت در ننجنگود و درخواست کرده است که بررسی گزارش ارائه شده به دولت توسط مامور ویژه Harsha گوپتا بود ساخته شده است.

پرداختن مطبوعات در Jaladarshini مهمان خانه در Hunsur جاده در اینجا این صبح سابق MP گفت که از 90 مثبت COVID-19 موارد در Mysuru منطقه 79 موارد مثبت بودند از جايزه شرکت به تنهایی.

ادامه Dhruvanarayan گفت که دولت منصوب کرده بود IAS افسر Harsha Gupta به عنوان مامور ویژه برای بررسی منبع Coronavirus در این شرکت و به ویژه مسئول ارائه گزارش خود به دولت است که باید ساخته شده است.

اشاره به این که بسیاری از وزیران که در بازدید از این شرکت در ننجنگود شدند دادن متفاوت اظهارات Dhruvanarayan ادعا که پزشکی وزیر آموزش و پرورش Dr. K. Sudhakar اعلام کرده بود در یک کانال تلویزیون ملی که اولین بیمار (P-52) از جايزه شرکت رفته بود چین و بازگشته بود اما P-52 اعلام کرده است که او تا به حال هرگز به هیچ کشور و نه حتی یک پاسپورت داشته باشد. با وجود این دکتر Sudhakar گرفته است نه خود بیانیه Dhruvanarayan گفت.

منطقه وزیر S. T. Somashekar اعلام کرده است که جايزه شرکت تحقیقات در جریان است که مامور ویژه در حال حاضر ارائه گزارش به دولت سابق MP مشاهده و rued که مامور ویژه Harsha Gupta نیست همکاری از جايزه مقامات در تحقیقات.

حاکی از این است که بزرگ و متوسط مقیاس در صنایع وزیر Jagadish Shettar بود نیز به اظهارات مختلف در جايزه شرکت Dhruvanarayan گفت که ننجنگود MLA B. Harshavardhan اعلام کرده بود که اگر BJP دولت شد و حکم هر دو مرکز و دولت تحقیقات مربوط به منبع Coronavirus در جايزه شرکت انجام نشده بود درست بود که باعث تنش و اضطراب در میان مردم است.

اشاره به این که چهار نفر در آن جان خود را از دست زیر نشت گاز در جايزه در سال 2002 و 15 گاو مرده بود پس از نوشیدن آب آلوده بود که اجازه شرکت در 2004-05 سابق MP گفت که هر چند این حوادث قرار گرفته بود BJP رهبران در دهلی نو شد و حمایت از این شرکت و اضافه شده که منبع Coronavirus در این شرکت باقی مانده است رمز و راز است.

زمانی که رسانه ها افراد خواسته است که سابق MP اینکه پیشگیری و کنترل COVID-19 است که نیاز به ساعت و یا پیدا کردن منبع این ویروس در شرکت سابق MP پرسید: پس چرا یک مامور ویژه منصوب کرد.

سابق MP گفته است که در حالی که بسیاری از سازمان ها و شرکت ها اهدا برابر پول به PM مراقبت صندوق و وزیر ارشد COVID-19 امداد صندوق جايزه شرکت اهدا تومان. 25 لاخ به سانتی متر را COVID-19 صندوق امداد و Rs. 10 کرور به PM مراقبت صندوق و سوال که چرا این شرکت اهدا مقدار متفاوت به هر دو این وجوه است.

وی از سوی مامورین که مرکز و دولت بودند نه گرفتن مناسب مراقبت از مهاجران Dhruvanarayan گفت که شور و شوق نشان داده شده است برای بازگرداندن سرخپوستان از خارج از کشور نمی شد همان زمانی که آن را آمد به ارسال بازگشت مهاجران به مکان های مادری خود.

شهرستان کنگره رئیس جمهور R. Murthy سابق MyLAC رئیس H. A. Venkatesh سابق Corporator Shivanna و کنگره رهبر شفیع شد و در حال حاضر در مطبوعات دیدار خواهد کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن