از Mysuru مادر خود را سفر 56,027 کیلومتر در 20 سال روروک مخصوص بچه ها

در میان COVID همه گیر آنها پوشش 2,600 کیلومتر از غرب بنگال به کارناتاکا در 7 روز میسور/Mysuru: بسیاری از کسانی

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

در میان COVID همه گیر آنها پوشش 2,600 کیلومتر از غرب بنگال به کارناتاکا در 7 روز

میسور/Mysuru: بسیاری از کسانی که عمیقا دوست دارم و مادران خود جرأت انجام آنچه Dakshinamurthy کریشنا کوماریکی از Mysuru آیا برای 71 ساله و مادر Choodarathna. او در زمان او در یک زیارت – چرخ روروک مخصوص بچه ها, اقامت و نشستن بر ترک سوار بر یک 20 ساله روروک مخصوص بچه ها و کشورها از جمله نپال, بوتان و بنگلادش و میانمار – فاصله 56,027 کیلومتر.

آنها را به بازدید از همه اماکن مقدس در هند و خارجی زمین. کریشنا کومار تماس های سفر خود را همراه با مادر خود 'Mathru Seva Sankalpa Yatra' که تقریبا ترجمه شده به انگلیسی به معنی یک سفر برای تحقق یک مادر آرزو می کنم. پس از دو سال و چهار ماه از سفر مادر و پسر بازگشته اند به کارناتاکا و در حال حاضر اقامت در Ramakrishna آشرام در Teggihalli روستا در مدهوگیری taluk.

حتی هنگامی که خود را 20 ساله (2000 مدل) Bajaj Chetak روروک مخصوص بچه ها (KA-09 X-6143) در سفر بود که پر از فراز و نشیب دشت و بالا جاده ها. اما وجود دارد یک زن و شوهر از سوراخ در لاستیک. کریشنا بود کار به عنوان یک تیم شرکت رهبر در یک شرکت خصوصی در بنگلور بود و خوش تیپ بسته بندی حقوق و دستمزد.

او شغل خود را ترک پس از خود مادر بود تنها پس از مرگ پدر و هنگامی که مادر خود را ابراز تمایل برای دیدن برخی از معابد در کارناتاکا او در زمان او در روروک مخصوص بچه ها خود را به مکان هایی مانند Belur و Halebid در حسن. در نتیجه خود را آغاز کرد 'Mathru Seva Sankalpa Yatra و هر دو مادر و پسر, آیا به نظر نمی آید و به معنای واقعی کلمه. و سوار در سفر پوشش تمام کشورهای هند و خارجی رسیده زمین بیش از حد.

روروک مخصوص بچه ها بود پدر هدیه

تعداد آنها ممکن است تمام اماکن مقدس در تامیل نادو, Andhra Pradesh, Telangana, Karnataka, ماهاراشترا, Odisha, Chhattisgarh, Madhya Pradesh, Jharkhand, بیهار و بنگال غربی آسام آروناچال پرادش, Meghalaya, West Bengal, تریپورا و نپال و بوتان و میانمار. قبل از شروع سفر در ماه ژانویه 2018, کریشنا کومار اولین سفارشی خود را در روروک مخصوص بچه ها و مادر سالمند خود را نشستن ترک سوار شدن در یک شیوه ای به immunise او از سفر خستگی.

روروک مخصوص بچه ها بود و پدرش هدیه در سال 2001 و خودرو تضمین درب-به-درب مسافرت. صحبت به 'ستاره میسور' از Ramakrishna آشرام در Teggihalli, کریشنا کومار گفت که او یک مرد تغییر در حال حاضر. "من تبدیل شده اند معنوی تمایل و یک وطن پرست بیش از حد. بسیاری از معابد الهام بخش من و من می خواهم به یک زندگی از 'Tapasya" و "دارما". سوامی Ramanandaji از Teggihalli پذیرفته است من به عنوان شاگرد او هستم و غرقه شدن در "Swa Adhyayana" که به معنی self-learning بدون هیچ گونه تعصب و یا هر انگیزه های نهان," او می گوید.

COVID سایه در سفر

"ما هرگز در آنجا ماند و در هر هتل یا لژ به جای دنبال کردن Mutts معابد و Dharamshalas به بقیه ما درد بدن. شمال هند پر است از آنها و مردم خوشحال بودند برای کمک به پس از یادگیری در مورد سفر ما. در مکان های که در آن وجود دارد هیچ Mutts یا معابد ما معمولا مصرف میوه ها و تهیه ادویه کاری از سبزیجات که در دسترس بود به ما," او توضیح داد.

در COVID-19 اثر در سفر خود کریشنا کومار می گوید: "ما در Samsing باغ های چای در Jalpaiguri از غرب بنگال هنگامی که اولیه COVID طوفان به هند آمد و زمانی که نخست وزیر نارندرا مودی اعلام کرد Janata منع رفت و آمد در دریا. 22. وجود دارد بیش از 283 باغ چای در شمال بنگال غربی از جمله Jalpaiguri, Alipurduars ارل تپه ها و Dooars منطقه است. مردم از ما استقبال با آغوش باز شد و ما ارائه مواد غذایی و سرپناه" او نشان داد.

تلفن صحبت با Yediyurappa

مادر و پسر اواز مجبور شد با کروناویروس به ماندن در یک محل واحد برای نزدیک به یک و نیم ماه. "دیدن ما گرفتاری Raju Bista the Darjeeling BJP MP استفاده خوب خود را به دفاتر تماس West Bengal وزیر Mamata Bannerjee و ما کارناتاکا سانتی متر B. S. Yediyurappa. پس از شنیدن ما باور نکردنی از شاهکار روی یک روروک مخصوص بچه ها Yediyurappa به صحبت کرد من شخصا و اطمینان می داد که من می گذرد در تمام متحده و رسیدن به آندرا پرادش با خیال راحت. از وجود ما سفر به مدهوگیری و به Teggihalli آشرام" او می گوید.

در میان مستند و گسترش ویروس Choodarathna و کریشنا کومار سفر 2,600 کیلومتر از Samsing باغ چای به مدهوگیری در 7 روز و هر روز آنها تحت پوشش از 200 تا 300 کیلومتر. "ما در صورت هر گونه مشکل در هر چک-پست و ورود ما به کارناتاکا صاف بود. بیش از همه ما ملاقات مردم فوق العاده و عشق باران بر ما فراتر موانع فرهنگی و زبان. حتی در سرزمین خارجی ما رو عشق, مواد غذایی و پناهگاه" کریشنا کومار می گوید.

هیچ فوری coming back صفحه اصلی

در برنامه های خود را برای بازگشت به Mysuru او می گوید که او نمی باید برنامه فوری برای بازگشت. "من یاد گرفتم چند مهم درس های زندگی در Akhanda بهارات سفر ساخته شده است که من روحانی تمایل و یک وطن پرست است. من عاشق کشور بیش از زندگی من و من می خواهم به وقف زندگی من به خدمت ملت است. به خودم درگیر کاملا در معنویت من این آشرام محل ایده آل. من برای پیدا کردن مقدار زیادی از زمان به عنوان خوانده شده در خدمت مادرم و حرکت به سمت معنویت است. چه یک نیاز" او retorts.

کریشنا کومار باقی مانده است یک لیسانس به خدمت مادر خود و با خود در بر داشت عشق به معنویت او قصد دارد برای الهام بخشیدن به جوانان در سال های آینده با یادگیری و دانش است. "جوانان هند باید آج مسیر صداقت و این تنها راه ملت سازی. سوامی ویوکاناندا و سوامی Ramakrishna Paramahamsa آموزه های بسیار مربوطه در حال حاضر در یک زمان هنگامی که ما در حال تبدیل شدن از نظر اخلاقی توخالی و اخلاقی ورشکسته" او می گوید.

در حالت انتظار: Anand Mahindra خودرو هدیه

باور نکردنی داستان Dakshinamurthy کریشنا کومار تا به حال زده وتر با تاجر Anand Mahindra که در زمان به توییتر ارائه یک ماشین به عنوان هدیه به کومار. "یک داستان زیبا... در مورد عشق یک مادر بلکه در مورد عشق به یک کشور..." نوشت: Anand Mahindra. "من می خواهم شخصا به هدیه او یک ماهیندرا KUV 100 NXT بنابراین او می تواند درایو خود را در ماشین خود به سفر بعدی."

"بله Anand Mahindra شخصا به نام من و من با او. در واقع ما صحبت کرد در هفته گذشته و او از من خواست برای آمدن به بمبئی و خودرو است که محفوظ است, به نام من. رفتن به بمبئی یکی دیگر از 4500 کیلومتر از سفر است که به نظر می رسد بسیار غیر محتمل در حال حاضر. نه برای وسیله نقلیه او ارائه شده به من اما من قطعا می خواهید به ملاقات او در آینده است. آناند است که الهام بخش" کریشنا کومار گفت: 'SOM' وقتی پرسیده شد که در مورد نند خودرو ارائه دهد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب