فرودگاه مانداکلی به منظور توسعه

طرح های بوئینگ ۷۳۷ و ایرباس ای۳۲۰ برای فرود در فرودگاه سیتی By S.T. Ravikumar در Mysore/Mysuruحالی که پیشنه

توسط PARINEWS در 25 مرداد 1399

طرح های بوئینگ ۷۳۷ و ایرباس ای۳۲۰ برای فرود در فرودگاه سیتی

By S.T. Ravikumar

در Mysore/Mysuruحالی که پیشنهاد تأسیس فرودگاه بین المللی جدید در نزدیکی سریرانگاپاتنا به عنوان فرودگاه موازی فرودگاه بین المللی کمپگوودا (KIA) در بنگالورو شناور شده است، آثار توسعه ای جدید در فرودگاه مانداکلی در میسورو سرعت را برای جذب مسافران هوایی بیشتر برداشت.

'' در حال توسعه پروژه های Mysore Airport جدید، مدیر فرودگاه میوور R. Manjunath گفت که راه آهن جدید زیر پل خواهد آمد تا در سمت راست ساختمان فرودگاه برای دسترسی بیشتر. این زیر پل دسترسی آسان به فرودگاه و همچنین کمک به تخلیه مردم از ساختمان در صورت اضطراری فراهم خواهد کرد. گزارش پروژه مفصل (به طور کامل) آماده شده است و مناقصه ها به زودی پس از تصویب شناور خواهد شد، او افزود.

گسترش باند

در فرودگاه طرح گسترش باند که در آن حدود 300 هکتار از زمین در نزدیکی مانداکلی مورد نیاز است برای گسترش باند به 7900 فوت و 45 متر، Manjunath گفت که این روند برای به دست آوردن زمین در حال حاضر در.

در حال حاضر فرودگاه مانداکلی دارای یک باند فرود تک به طول ۵۷۰۰ فوت است که تنها برای هواپیماهای ATR که عملیات پروازی کوتاه مدت را ارائه می دهند مناسب است.

فرودگاه موجود در بیش از ۴۹۰ هکتار گسترش یافته و تحت پروژه گسترش، طول باند فرودگاه به ۷۹۰۰ فوت و ۴۵ متر عرض افزایش خواهد یافت که اجازه می دهد هواپیماهای جت مانند بوئینگ ۷۳۷ و ایرباس ای۳۲۰ در فرودگاه میوسر فرود بیایند.

ما به توسعه کلی فرودگاه فشار آورده و مخازن سوخت جدید، امنیت و مجموعه توالت های جدید را افزایش داده است. در آینده هم، کار توسعه ای گرفته خواهد شد و هنگامی که باند فرودگاه گسترش پیدا کرد، چهره فرودگاه موجود به ورزش مکان بزرگتر، امن و مناسبی برای فرود و ترک شدن تغییر خواهد کرد."

نقطه سلفی در فرودگاه میوور

در میان اقدامات واحد میسورو از فرودگاه های اداره هند و بخش گردشگری در میسورو یک نقطه سلفی است که در نزدیکی پرچم در فرودگاه میسور خواهد آمد. نقطه سلفی به شکل 'M' شکل خواهد گرفت و به شکل تاسک خواهد بود، به نمایندگی از فیل طلایی Howdah حمل در طول پردازش داسارا ویجایاداشامی. نامه های "MYSURU" بخشی از نقطه سلفی خواهد بود.

نقطه سلفی شناسایی شده است و تکرار لکه سلفی بیش از حد آماده است و رنگارنگ طراحی شده است، Mysore فرودگاه مدیر R. Manjunath ستاره از Mysore گفت. فرودگاه تشویق مفهوم میراث آمبری است که افتخار میسورو ، او گفت.

نقطه سلفی خواهد شد 15 فوت طول و 9 فوت در ارتفاع و توسط mysuru.org و Sowjanya Prabhu از استودیو مانکوتیمما طراحی شده است، بدون هزینه. او افزود: "این ابتکار با حمایت معاون اداره گردشگری میسورو آغاز شده است. او افزود: "نقطه سلفی جذاب بسته به برنامه میسورو-کوداگو نماینده مجلس پراتاپ سیمها در یک یا دو هفته افتتاح خواهد شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن