مارک زوکربرگ می گوید Facebook را 'نقد و بررسی' سیاست در گفتار ترویج خشونت دولتی

Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل منتشر طولانی بیانیه ای در صفحه شخصی خود در روز جمعه گفت: او از سیاه و سفید زند

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل منتشر طولانی بیانیه ای در صفحه شخصی خود در روز جمعه گفت: او از سیاه و سفید زندگی می کند توجه به حرکت و شروع به درگیر شدن در یک سری از بررسی سیاست های شرکت. به طور خاص زوکربرگ می گوید او و رهبری شرکت را بررسی بحث برانگیز آن موضع در اطراف "تهدید دولت استفاده از نیروی" پس رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بیانیه ای در مورد تیراندازی معترضان که موجب خشم و سطوح مختلف پاسخ از هر دو Facebook و توییتر.

این پست تا حد زیادی تکرار نقاط زوکربرگ در یک دست نشست در اوایل این هفته که جزئیات آن را گزارش کرده بودند در آستانه.

"ما قصد داریم به نقد و بررسی سیاست های ما اجازه می دهد بحث و تهدیدات دولت استفاده از زور برای دیدن اگر وجود دارد هر گونه اصلاحات ما باید اتخاذ کنند. وجود شرایط خاص تحت این سیاست است که ما قصد داریم به نقد و بررسی" زوکربرگ می نویسد. "این اولین بار است که در اطراف نمونه از استفاده بیش از حد پلیس یا دولت نیروی. با توجه به حساس تاریخ در ما سزاوار این توجه خاص است. مورد دوم این است که در اطراف هنگامی که یک کشور در جریان ناآرامی های مدنی و یا خشونت در تضاد است."

او نیز به پایان رسید توجه داشته باشید با نوشتن "به اعضای ما جامعه سیاه و سفید: من با شما ایستاده. زندگی شما مهم است. Black lives matter," او زوکربرگ یکی از چند تکنولوژی رهبران شخصا avow پشتیبانی از جنبش خارج از شرکت اظهارات و کمک های مالی. مدت کوتاهی پس از زوکربرگ پست مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس به اشتراک گذاشتن یک پست در Instagram account همچنین حمایت و پشتیبانی از جنبش و جزئیات یک ایمیل به ارز است که در آن او توضیح می دهد که معنی این عبارت به یک مشتری که شکایت در مورد آمازون Black Lives Matter بنر وب سایت.

زوکربرگ صرف چند روز گذشته از تصمیم خود را به اقدام در برابر تهمت پست که در آن رئیس جمهور نوشت: "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." توییتر که تا به حال فقط قبل از واقعیت-بررسی رئيس جمهور در اظهارات نادرست در مورد پست الکترونیکی-در آراء محدود جیر جیر در یک اقدام بی سابقه حصول اطمینان از این امر می تواند به عنوان برچسب "ستایش خشونت" و غیر فعال کردن توانایی برای پاسخ و یا نظر بر روی آن. Facebook, از سوی دیگر, سمت چپ این پست حاوی یکسان زبان.

"من می دانم که بسیاری از مردم ناراحت هستند که ما در سمت چپ رئیس جمهور پست اما موضع ما این است که ما باید قادر به اندازه بیان که ممکن است مگر اینکه آن را به علت خطر قریب الوقوع خاص مضرات یا خطرات در املای روشن سیاست" زوکربرگ گفت: در اواخر هفته گذشته در یک Facebook post روشن و موقعیت خود را. عمومی و کارمند پاسخ گسترده شده است خشم با کارکنان در مرحله اول خود را تا کنون اعتصاب در روز دوشنبه این هفته و ده ها تن از کارمندان سابق نوشتن یک نامه سرگشاده محکوم زوکربرگ تصمیم. این وضعیت حتی منجر به برخی از مشخصات بالا استعفا.

در شب جمعه پست زوکربرگ می گوید این شرکت خواهد شد "نقد و بررسی سیاست های ما در سراسر سرکوب رای دهندگان به مطمئن شوید که ما در حال در نظر گرفتن واقعیت های رای گیری در میان یک بیماری همه گیر." او به طور خاص نقل بالقوه اطلاعات غلط مانند نوع تهمت توییتی که منجر به توییتر واقعیت-چک کردن توجه داشته باشید در اطراف پست الکترونیکی-در رای گیری و تلاش برای بهتر روشن شدن چه خط "بین مشروع بحث و رای گیری در مورد سیاست ها و تلاش به اشتباه و یا سرکوب افراد در مورد چگونه زمانی که و یا که در آن به رای بدهند."

زوکربرگ همچنین می گوید Facebook بررسی خواهد شد که چگونه آن دسته از نقض محتوایی که ترک از آن دودویی ترک-آن-یا-it-down approach. "من می دانم که بسیاری از شما فکر می کنم ما باید با برچسب رئیس جمهور پست ها در برخی از راه در هفته گذشته. ما در حال حاضر سیاست این است که اگر محتوای است که در واقع تحریک به خشونت و سپس به راست کاهش است که محتوای پایین — اجازه نمی دهد مردم همچنان از دیدن آن پشت یک پرچم" زوکربرگ می نویسد. "بدون استثنا وجود دارد این سیاست را برای سیاستمداران یا newsworthiness. من فکر می کنم این سیاست اصولی و منطقی اما من نیز احترام بسیاری از مردم که فکر می کنم ممکن است وجود داشته باشد بهتر جایگزین, بنابراین من می خواهم به مطمئن شوید که ما می شنویم همه آن ایده ها."

علاوه بر این Facebook کار خواهد کرد برای بهبود شفافیت در اطراف چگونه آن را می سازد این تصمیمات و این که آیا می توان آن را "چیزی تغییر ساختاری به مطمئن شوید که حق گروه ها و صداها را در جدول" هنگامی که آن را قطعی انتخاب در اطراف یک بحث گفتار و اعتدال موضوع است.

مهم بافت در اینجا این است که Facebook را نیروی کار تشکیل شده است کمتر از 10 درصد و اسپانیایی کارکنان. در سال 2018 یک کارمند سیاه و سفید, علامت, Luckie ترک بیش از آنچه که او علنا گفته بود که Facebook را "سیاه مردم مشکل" اشاره به شرکت خدمات لب با توجه به تنوع نژادی و شمول تلاش است که Luckie گفت: به ندرت ترجمه به معنی تغییر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن