مبل بادی جه کاربردی دارد؟

این کاناپه تختشو از سه مخزن باد جداگانه طراحی شده که در طول عمر این مبل خیلی تاثیر گذار هست و چنان چه یکی از

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این کاناپه تختشو از سه مخزن باد جداگانه طراحی شده که در طول عمر این مبل خیلی تاثیر گذار هست و چنان چه یکی از لایه ها اسیب ببیند بقیه سالم و فابل کار میباشند. لایه زیرین مبل بادی مخمل از جنس پی وی سی تشکیل شده که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر و محکم میباشد . از دیگر فاکتورهای اساسی در خرید و انتخاب مبل بادی توجه به جنس بدنه محصول است. جنس بدنه این مبل بادی بزرگسال از پی وی سی و قسمت دسته ها و قسمت نشیمن مبل از مخمل ضد تعریق ساخته شده است که بسیار نرم و لطیف میباشد . در نتیجه قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت و ضد تعریق بودن نصیب آن شده است. مبل بادی مخملی با رنگ خاکسری و با بدنه تمام مخمل ضد تعریق ساخته شده . تصور کنید در منزل خود از مبل زیاد استفاده میکنید، طبیعی است که اگر از این وسیله یک یا چند روز استفاده نکنید با یک سری مشکلات رو به رو میشوید. این محصول تولید شده در سه طرح مبل خرسی، قورباغه ای و سگ است، از این رو در صورت کثیف شدن مبل به راحتی قابل شستشو میباشد، در مدت زمان کوتاهی قابل راه اندازی و استفاده میباشد و در صورت نیاز میتوان آن را به سرعت جمع آوری نمود سه طرح مختلف همراه سه رنگ شاد گوناگون دارد و حتما طرح مورد نظر خود را جهت خرید این کالا انتخاب نمایید. Th is was generat ed  with GSA C​on tent Gene rator  DEMO.

مبل بادی مخملی اینتکس بسیار سبک و کم حجم است و از کیفیت مطلوبی برخوردار میباشد که تمامی افراد میتوانند از آن به عنوان مبل راحتی بهره ببرند . تحمل وزن تا 100 کیلو گرم و مقاومت بدنه مبل بادی ، قیمت ارزان و به صرفه ، طراحی زیبا و تک ، قابلیت شستشو تمامی قسمت های بدنه ، قابلیت تعمیرات و پنچرگیری در هنگام برخورد با اشیاء تیز و برنده ، مورد استفاده برای تمامی افراد خانواده ، مناسب برای عکاسان در محیط کاری همگی از مزایا این مبل بادی به شمار میرود . خرید مبل بادی ارزان قیمت و بهترین مبل بادی اینتکس. قیمت مبل بادی اینتکس و قیمت انواع مبل بادی تک نفره و چند نفره در نمایندگی اینتکس. جهت سفارش و خرید انواع مبل بادی مخملی یک نفره و دو نفره با همکاران ما در نمایندگی مبل بادی تماس بگیرید و چنانچه مایل به دیدن مدل های انواع مبل شنی و هپی چیر که در این مرکز فروش محصولات بادی و در کارخانه بزرگ مبلمان شنی یونولیتی و گرانولی فومی تولید میشوند هستید به قسمت دسته بندی مبل شنی مراجعه نمایید .

Th is c᠎onte᠎nt w as writt en with the help ᠎of G SA C ontent᠎ G​enerator Demov​ersi᠎on​.

افرادی که فضای کافی برای مبل های بزرگ چوبی و فلزی ندارند میتوانند از این مبل بادی کم حجم و کوچک استفاده کنند . مبل بادی بزرگسال برند بست وی یک از راحت ترین مبلمان های بادی شرکت اینتکس میباشد که با ابعادی به طول 74 , عرض 74 , ارتفاع 64 سانتیمتر تولید شده و یکی از مبل های کم حجم و سبک میباشد که به راحتی قابلیت جا به جایی دارد . بهترین مبلها از نظر راحتی دو نوع ذکر شده هستند که در کنار آن میتوان به نوع تخت خوابشو نیز اشاره کرد که شخص میتواند با کمترین زحمت ممکن مبل خود را به یک تخت بزرگ و راحت تبدیل کند. مبل بادی دو عدد کوسن و یک تشک بادی کامفورت در قسمت نشیمنگاه مبل بادی 2 نفره وجود دارد که از مبل جدا هست و میتوان برای مصارف دیگری از آن استفاده کرد . مبل بادی 2 نفره اینتکس دارای دو عدد کوسن و برچسب تعمیرات مقطعی و 48 ساعت مهلت تست سلامت میباشد . مبل بادی مخمل دارای برچسب تعمیرات مبل به صورت مقطعی و 48 ساعت مهلت تست محصول میباشد . داری 48 ساعت مهلت تست محصول و بر چسب تعمیرات مقطعی است .

حمل و نقل آسان و اشغال کردن فضای کم ، قابلیت نصب موتور های برقی و بنزینی ، قابلیت تعمیرات بدنه در هنگام سوراخ شدن و پاره شدن با برخورد با اشیائ تیز و برنده توسط چسب اصلی اینتکس با وصله مخصوص پنچرگیری ، تحمل وزن بالا و دوا طولانی از ویژگی های مهم قایق بادی اینتکس به شمار میرود. برای پنچرگیری و ترمیم قسمت های مختلف بدنه قایق حتما از چسب پنچری اینتکس با وصله مخصوص تعمیرات قایق استفاده کنید و توجه داشته باشید که به روش صحیح پنچری را انجام دهید . مبل بادی بست وی قابلیت پر و خالی شدن با پمپ باد برقی و پمپ دستی شرکت های اینتکس و بست وی را دارد . آشنایی بیش تر با این محصول با توجه به مطالب زیر میسر می شود. این کاناپه بادی از سه مخزن جداگانه باد می شود و همین چند مخزنه بودن خود یک ویژگی به شمار می اید تا در زمان زخمی شدن کار همه مبل پنجر نمی شود . کاناپه بادی، چادر مسافرتی، قایق بادی، تخت خواب بادی و … ارسال فوری مبل بادی و خرید مبل بادی برای اتاق خواب و اتاق نشیمن و خرید انواع مبل بادی رسمی و مبل بادی فانتزی و انواع مبل بادی بچگانه.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن