MCC جمع آوری مالیات از طریق ملک شاخص تعداد

مالیات دهندگان اختصاص داده شده ویژگی منحصر به فرد شاخص تعداد تولید در سال گذشته درآمد مالیاتیMCC کمیسر می نویس

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399
  • مالیات دهندگان اختصاص داده شده ویژگی منحصر به فرد شاخص تعداد تولید در سال گذشته درآمد مالیاتی
  • MCC کمیسر می نویسد به دولت به دنبال گسترش 5 درصد تخفیف تا پایان جولای

میسور/Mysuru: به عنوان اولین گام به سوی آنلاین مالیات پرداخت Mysuru شهرستان شرکت (MCC) آغاز روند جمع آوری مالیات از طریق اموال عدد شاخص از تاریخ 1 مه سال 2020 و پاسخ از مردم دلگرم کننده است.

سیستم جدید ابداع شده است به جمع آوری مالیات سالانه فرایند است که مانع COVID-19 این سال است. وجود دارد بیش از 1.85 لاخ مالیات دهندگان در MCC محدودیت و مدنی بدن را تعیین کرده است هدف از جمع آوری تومان. 176 کرور در 2020-2021.

جمع آوری مالیات فرایند معمولا هر ماه آوریل و در این سال بیش از حد آن برای شروع در هفته اول ماه مارس برای مالیات سال 2020-2021. با تشکر از مستند های MCC در حال حاضر راه اندازی روند جمع آوری مالیات در همه آن 9 دفاتر منطقهای از طریق ملک شماره اول.

معمولا MCC اعلام تخفیف 5 درصد برای کسانی که از پرداخت مالیات سالانه خود را به طور کامل در ماه آوریل. در این سال با توجه به سابقه سناریو و پیش بینی نشده شرایط MCC تمدید تخفیف تا پایان ماه مه با هدف تشویق شهروندان به پرداخت مالیات خود را در یک بروید. اگر جمع آوری مالیات است تا به این علامت حتی ممکن است در نهایت مدنی بدن است نظر به گسترش 5 درصد تخفیف تا پایان ژوئن و موضوع مورد بحث در MCC.

منابع در Mysuru شهرستان شرکت گفت که MCC کمیسر Gurudatta Hegde نوشته شده به دولت (شهری در بخش توسعه) به دنبال اشاره به گسترش 5 درصد تخفیف تا پایان جولای.

به عنوان مستند محدودیت شده اند آرام کمی در حال حاضر همه نه دفاتر منطقهای خود را حفظ نقدی شمارنده باز در انتظار شهروندان کننده فروکش کننده مالیات خود را. مقامات گفت که روند پیاده سازی آنلاین پرداخت مالیات تعیین شده است در حال حرکت و این نرم افزار در حال نصب به روند موثر و کارآمد.

MCC منطقه 6 دستیار کمیسر H. Nagaraju (نشسته راست افراطی) چک کردن مدارک از صاحب ملک در منطقهای در Seshadri Iyer جاده در روز دوشنبه.

ملک شماره اول

مقامات گفت: 'ستاره میسور است که در سه ماه سیستم آنلاین را در محل و به پیاده سازی این سیستم تمام خواص در Mysuru شده اند, نقشه برداری, اندازه گیری طبقه بندی و جسمی تایید شده در گذشته است. این شامل سایت های خالی, خانه, املاک تجاری پارک ها و فضاهای باز مجتمع های آپارتمانی و مسکن شدند. به عنوان اولین گام به سمت سیستم آنلاین این روند به جمع آوری مالیات از طریق ملک شماره اول آغاز کرده و گفته است که این سیستم به یک پاسخ خوب از مالیات دهندگان.

شماره شناسایی منحصر به فرد

ملک شاخص شماره یک شماره شناسایی منحصر به فرد است که ایجاد شده توسط نقشه برداری تمام خواص در MCC محدودیت جزئیات خواص و محل سکونت خود از جمله جاده ها و بخش. تعداد خواهد شد که جزئیات از جمله سایت خانه و ساختمان محل سکونت و میزان مالکیت زمین منطقه نسبت نوع از محل اقامت و مقدار مالیات.

هنگامی که تعداد وارد شده به سیستم را ارائه جزئیات مانند تاریخ از پرداخت مالیات منطقه از سایت زیربنا و تعداد طبقات در میان چیزهای دیگر. شماره دائمی خواهد بود بدون در نظر گرفتن تغییر مالکیت اندازه, تغییر, در, صاحب, بخش مرزی و یا هر شماره تغییرات.

مقامات گفت: سیستم جدید را تضمین خواهد کرد ناوبری جزئیات و آدرس محل سکونت خدمات برای خانه و یا خواص در صلاحیت این دادگاه از MCC و همچنین کمک به دیدن این تصویر فضایی از اطلاعات مربوط به زمین ابعاد ملک مالیات و هزینه های مجموعه مدیریت.

کمک خواهد کرد که پیگیری پرداخت مالیات

ملک شاخص تعداد اطمینان حاصل شود که هر ملک دارای یک شماره منحصر به فرد مرتبط با آن و آن را کمک خواهد کرد پیگیری پرداخت مالیات و در نتیجه کمک به MCC دریافت درآمد ناشی از آن است. بدن مدنی شده است دست و پنجه نرم کردن با کمبود درآمد و این باید به آن یک افزایش بزرگ گفت: مقامات.

"هر ملک مالک یا ملک نفسه اموال شماره اول. مالیات دهندگان می تواند به تولید رسید قبلی پرداخت مالیات و در حال حاضر اختصاص داده شده اموال عدد شاخص خواهد بود به آنها داده می شود. هنگامی که عدد وارد شده در سیستم با همه جزئیات ملک از جمله مالیات بر علت نمایش بر روی صفحه نمایش. آن را تایید خواهد شد اولین بار در شمارنده نقدی و چاپ خواهد شد با توجه به مالیات-پرداخت کننده و به دلیل مالیات پرداخت می شود بر این اساس پس از بررسی نسخه قابل چاپ کردن. این سیستم پیاده سازی شده در این سال به عنوان مقدمه ای برای آنلاین پرداخت مالیات. از سال آینده این سیستم را به طور کامل آنلاین که در آن مالیات دهندگان می تواند حواله مالیات غرامت از راحتی از خانه های خود" مقامات گفت.

در MCC منطقه 6 وجود دارد 16,000 املاک تجاری و جمع آوری مالیات هدف از Rs. 39 کرور روپیه تعیین شده است. "در عرض 5 درصد تخفیف دوره ما در حال انتظار برای جمع آوری تومان. 18 کرور روپیه به تومان. 20 کرور. برای اولین بار مالیات جمع آوری شده از طریق ملک شماره اول و از سال آینده آن را به طور کامل آنلاین" گفت: H. Nagaraju دستیار کمیسر MCC منطقه 6.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن