MCC است و نه ممنوع مناقصه نارگیل فروش: کمیسر

Rs. 35 لاخ تحریم به تعمیر Doddagadiyara میسور/Mysuru: هیچ ممنوعیت فروش مناقصه نارگیل در Mysuru روشن Mysuru شهر

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

Rs. 35 لاخ تحریم به تعمیر Doddagadiyara

میسور/Mysuru: هیچ ممنوعیت فروش مناقصه نارگیل در Mysuru روشن Mysuru شهرستان شرکت (MCC) کمیسر Gurudatta Hegde.

در یک پیام به رسانه ها و همچنین صحبت کردن به newsmen افسر روشن است که MCC است و نه ممنوع فروش اما فروشندگان باید محتاط و باید اطمینان اجتماعی فاصله در مقابل مناقصه نارگیل ،

این MCC کمیساریای روشن آمد در پی گزارش در یک بخش از رسانه ها که MCC در واقع ممنوع فروش مناقصه نارگیل به عنوان یک خطر وجود دارد ویروس از شخصی به شخص. اگر فرد آلوده نوشیدنی آب به طور مستقیم از مناقصه ها و مزایده نارگیل خرد شده بدون استفاده از یک نی ویروس موجود در دهان می تواند چوب به لبه مهره و هنگامی که فروشنده لغو احکام صادره ی خاموش لبه به عصاره پالپ ویروس ممکن است چوب به کارد بزرگ و سنگین گزارش گفته بود.

زمانی که همان کارد بزرگ و سنگین استفاده می شود به ریز ریز کردن دیگر آجیل virus ممکن است گسترش این گزارش گفته بود. در حال حاضر که MCC کمیسر خود را روشن در مورد این مسئله مردم می توانند با نوشیدن مناقصه آب نارگیل بدون هر گونه موانع. اما آنها به شدت به دنبال دستورالعمل های اجتماعی مانند حفظ فاصله و با پوشیدن ماسک در هنگام نزدیک شدن به یک مناقصه نارگیل فروشنده.

در بلند مدت در حال بررسی موضوع تعمیرات 'Doddagadiyara' یا نقره جشن برج ساعت Gurudatta Hegde گفت که اعطای تومان. 35 لاخ شده است تحریم برای تعمیر ساختار میراث. زیبا میراث برج ساعت نصب شد Nalwadi Krishnaraja Wadiyar در سال 1927 پس از اتمام 25 سال حکومت خود و از این رو در حافظه خود بود به نام Silver Jubilee برج ساعت. آن است که 75 ft. در ارتفاع.

برج نصب شد و در 8 اوت 1927 و ساخت و ساز هزینه این تاریخی برج ساعت روپیه بود. 7,500 ساخته شده بود که در شش ماه. اتفاقا Mysuru جشن jarrod magan Nalwadi Krishnaraja Wadiyar را 136 Jayanti در 4 ژوئن سال 2020 است.

در طول سال ترک های توسعه یافته در ساختار. ترک های توسعه یافته در منطقه که در آن بل واقع در بخش بالا. وجود دارد یک 5.5 فوت بل در بالای برج و آن را متوقف کرده است و زنگ پس از 30 سال گذشته. وزن فرانسوی ساخته شده بل در حدود 920 کیلوگرم است. قوس ساختار اتحاد ترک ها با توجه به زنگ زدن آهن مورد استفاده در روند ساخت و ساز.

"این MCC را تعمیر ترک و ترمیم کار گرفته خواهد شد تا. ما باید در مورد این مسئله در منطقه جلسه کمیته میراث و ترک خال خال شده است و مشاهده شده در هواپیماهای بدون سرنشین دوربین" به MCC کمیسر گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن