هشدار به پیش فرض های مالیاتی MCC

پرداخت تا 30 روز یا اموال خواهد شد ضمیمه Mysore/Mysuru: در هشدار به پیش فرض مالیات، کمیسیونام سی سی گوروداتا ه

توسط PARINEWS در 24 مرداد 1399

پرداخت تا 30 روز یا اموال خواهد شد ضمیمه

Mysore/Mysuru: در هشدار به پیش فرض مالیات، کمیسیونام سی سی گوروداتا هگد، مقامات را به ضمیمه اموال پیش property tax فرض که موفق به پرداخت 20-20 خود را در پرداخت مالیات بر اموال خود را در یک ماه هدایت کرده است.

در جلسه ای که دیروز در دفتر Zonal MCC در Sharadadevinagar در اینجا برگزار شد، هگد گفت که کشف شده است که تعداد خوبی از صاحبان املاک موفق به از دست دادن مالیات، دندانه دار جمع آوری درآمد MCC است.

از مقامات می خواهد که به پیش فرض ها اخطاری برای پرداخت مالیات در یک ماه، او گفت که مردم باید در پرداخت مالیات بر اموال از طریق یک سیستم آدرس عمومی در هر بخش حساس شده است. همچنین آنها باید یک گوشي پرداخت دیجیتال همراه با خود حمل کنند تا مالیات افراد آماده پرداخت را به صورت آنلاین جمع آوری کنند.

در ادامه، گوروداتا هگد گفت که مقامات درآمد باید فهرستی از پیش فرض های مالیاتی را در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۰ تهیه کنند و مالیات های ۱۰ تا ۲۰ لاخ را هر روز جمع آوری کنند که به دنبال آن گزارشی باید به صورت روزانه ارائه شود. با اشاره به این که پیش فرض نهاد های بزرگ مانند هتل ها، مجتمع های تجاری، بیمارستان ها و بخش های دولتی باید به مدت ۳۰ روز زمان داده شود تا مالیات ها را پاک کنند، گفت که پیش فرض ها باید هشدار داده شود که در صورت عدم موفقیت در روشن کردن علت ها در یک ماه، اموال شان به آن ها متصل خواهد شد.

کمیسیون رسمي در ادامه گفت که به عنوان پرداخت زمان مالیات بر اموال (2020-21) بدون مجازات تا اکتبر 31 داده شده است، مقامات باید مردم را به پرداخت مالیات تا آن تاریخ حساس به اجتناب از مجازات.

MCC منطقه- 3 مامور منطقه Zonal Satyamurthy گفت که 15،700 از 28،000 صاحبان املاک در بخش های آینده تحت محدودیت های Zonal مالیات پرداخت کرده اند و مقامات به زودی یک درایو برای جمع آوری مالیات از صاحبان اموال باقی مانده راه اندازی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن