MCC آثار اعضای کمیته انکار MP اتهام اخاذی

میسور/Mysuru: به شدت انکار MP Pratap Simha's ادعا که MCC آثار اعضای کمیته بودند اخاذی از مردم احداث ساختمان و

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

میسور/Mysuru: به شدت انکار MP Pratap Simha's ادعا که MCC آثار اعضای کمیته بودند اخاذی از مردم احداث ساختمان و پیمانکاران درگیر در تخمگذار زیرزمینی کابل برق کار می کند در یک جلسه به ریاست منطقه مسئول وزیر در منطقه ای کمیساریای دفتر به تازگی MCC به شدت محکوم کرد نماینده به اظهارات, تشریح آن به عنوان بی اساس و بی دلیل است.

پرداختن مطبوعات دیدار در MCC قدیمی سالن شورای اینجا دیروز MCC کار می کند رئیس کمیته سید Hazrathulla رد MP اتهامات و گفت که هیچ یک از اعضای این کمیته بود زیاده روی در اخاذی از پول و یا غارت.

حفظ که اعضای این کمیته بازدید از سایت و یا لکه های هر زمان که شکایت دریافت کرده است و تخلف از ساختمان هنجارهای یا مداخله کرد و گفت که این دردناک است که MP ساخته شده بود اتهامات بدون چک کردن حقایق است.

تکرار کرد که اعضای نه بازدید از سایت های ساخت و ساز به خاطر پول Hazrathulla گفت که نماینده می تواند مطرح کرده اند که این موضوع در MCC جلسه شورای اگر او تا به حال هیچ مشکلی به جای ساخت اتهامات بی اساس در جای دیگر.

اصرار MP به عقب سخنان او گفت که تمام اعضای این کمیته از جمله دو از BJP حزب که Pratap Simha متعلق به, را ترک یکهو اگر MP اثبات ادعاهای خود با آمار و ارقام است.

او همچنین می خواست MP به بیشتر محسوس در سخنان و صدور بیانیه.

شهردار تسنیم معاون شهردار C. Sridhar شهردار سابق ایوب خان آثار اعضای کمیته Pailwan Srinivas, Rukmini Madegowda V. رامش و Hazira سیما, Corporators Prema Shankaregowda Gopi, M. D. Nagaraj و دیگران حاضر بودند.

اما دو BJP اعضای این نسخهها کار کمیته — Sunanda Palanetra و Prameela Bharath ماند به دور از مطبوعات را تامین کند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن