دیدار با والتر Mercado یک Latinx جادوگر که تغییر تلویزیون برای همیشه

رشد Latinx من مطرح شد با یک زن و شوهر از چیزهایی که پس از رفتن به مدرسه و یادگیری چگونه من سفید, دوستان, زندگی

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

رشد Latinx من مطرح شد با یک زن و شوهر از چیزهایی که پس از رفتن به مدرسه و یادگیری چگونه من سفید, دوستان, زندگی نیست به عنوان مشترک به عنوان من فکر کردم. گاهی اوقات آن را فقط نمی آیند. من به عنوان مثال هرگز در مورد caped, زن و هم مرد که به نظر می رسد در زبان اسپانیایی-زبان اخبار و تحویل طالع بینی روزانه با تئاتری. که من نرمال و من هرگز واقعا ثبت نام چگونه کمتر... چشمگیر بود که خبری در زبان انگلیسی شبکه. این caped astrologist از جوانی من والتر Mercado شد یک آیکون و یک ثابت از لاتین زندگی آمریکایی. اما من گرفتار بین فرهنگ تا به حال هیچ ایده چقدر بزرگ او بود.

Mucho Mucho Amor: The Legend of Walter Mercado است Netflix مستند که به بررسی زندگی از پورتوریکو, تلویزیون غول پیکر که برای او شهرت فوق العاده ای موفق به حفظ یک زندگی خصوصی که فراهم شده او را به یک سطح از رمز و راز. به کارگردانی کریستینا Costantini و کریم Tabsch این فیلم به محبت و جامع از Mercado زندگی با تکیه بر مصاحبه با Mercado و دیگر Latinx آیکون مانند Lin-مانوئل میراندا و Eugenio Derbez برای انتقال تاثیر او در سراسر دنيا ،

که تاثیر تا حد زیادی منعکس شده در عنوان آن به نقل از Mercado آشنا ثبت نام کردن: مقدار زیادی و تعداد زیادی از عشق. Mercado, به عنوان مستند جزئیات تبدیل به یک نوع از سکولار معنوی شکل مانند یک پاپ اما نه وابسته به هیچ یک دین. او آگاهانه کشیده از همه آنها که هر دو زیرک استراتژی برای گردآوری بزرگ بین المللی تلویزیون مخاطبان و همچنین بخشی از درخواست تجدید نظر خود را. دیگر فوق تئاتری: Mercado عاشق capes و روپوش و استادانه ست. او bucked هنجارهای جنسیتی relishing در به طور سنتی زنانه جنسیتی در بیان بسیار (و خصمانه) heteronormative فرهنگ توقف فقط خجالتی از افشای یک هویت جنسی فراتر از یک نقل قول به یاد ماندنی که در آن او می گوید: "من تمایلات جنسی با باد گل باغ."

شما به اعتقاد او زمانی که او می گوید آن را به دلیل وجود دارد هیچ کس واقعا کاملا مانند والتر Mercado.

وجود دارد برخی از زشتی به آن; مرکزی درگیری ها در این مستند به زوال Mercado روابط دیرین خود عامل لایحه Bakula که در یک نقطه wrested حقوقی کنترل Mercado نام تصویر و کار دور از او. در این درگیری Mercado به تصویر کشیده شده است که هر دو ساده و دوستانه, یک مرد که ممکن است فریب خوردن و دخیل در این کلاهبرداری ها اما تنها به این دلیل که او می خواست به انجام کار آوردن شادی به مردم خود نشان می دهد.

این یک لذت واقعی است که تحمل کرده است تا به امروز. آخرین بخش از Mucho Mucho Amor صرف زمان کمی با Mercado نسبت به پایان زندگی خود در مراسم افتتاحیه یک نمایشگاه هنری اختصاص داده شده به حرفه ای خود را در سال 2019. آن را بیشتر لمس کردن بخشی از فیلم به دلیل آن که در آن Mercado می شود برای دیدن آنچه که تا چند انجام دهید: پیشرفت و چگونه زندگی خود را به آن رخ می دهد. در حالی که Mercado تمایلات جنسی باقی مانده خصوصی خود را برای تمام عمر خود را در بیان عشق و عملکرد جنسیتی ساخته شده او را برجسته آیکون های عجیب و غریب در یک فرهنگ است که برای بسیاری از زندگی خود تا به حال چند تا. Mercado درگذشت در اواخر سال 2019 پس از طولانی عقب نشینی از چشم های عمومی. اما قبل از عبور خود او رو به دیدن یک نسل از نسل وای که شناسایی به عنوان Latinx بیش از جنسیتی لاتین/a که قادر به خارج و افتخار و محتوا است که محور خود را queerness آنلاین. او شاهد آنها پیدا کردن جوامع خود.

تماشای Mucho Mucho Amor بود مانند در اختیار داشتن یک قفل باز شده در داخل مغز من. من کشف یک بیت از دلتنگی من حتی نمی دانند که من پناه دادن; عشق به کاوش در همان راه فرهنگ پاپ با هدف در مخاطبان است تمام وقت. مانند یادگیری چگونه به طبخ یک وعده غذایی شما بزرگ شده, غذا خوردن, Mucho Mucho Amor ارتباط با گذشته است. آن را مانند راه هوا بوی متفاوت و قلب خود را احساس می کند کمی بزرگتر هنگامی که شما با مردم شما را دوست دارم و از دست ندهید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب