مایکروسافت اعلام کرد که Xbox سری X بازی رویداد برای جولای 23rd,

مایکروسافت برگزار خواهد شد خود ایکس باکس سری X, بازی, رویداد, در جولای 23rd در 9 PT / 12PM ET. این شرکت در حال

توسط PARINEWS در 16 تیر 1399

مایکروسافت برگزار خواهد شد خود ایکس باکس سری X, بازی, رویداد, در جولای 23rd در 9 PT / 12PM ET. این شرکت در حال برنامه ریزی در بازی های ساخته شده توسط خود ایکس باکس بازی استودیو از جمله Halo بی نهایت. 343 industries به طور خلاصه به طعنه هاله بی نهایت در یک تریلر از چند هفته پیش آشکار است که این تبعید ، در حال بازگشت برای بزرگ بعدی قسط در هاله حق رای دادن.

وجود خواهد داشت بیش از هاله ، مایکروسافت شده است به طور پیوسته به دست آوردن game studios و شرکت در حال حاضر دارای 15 Xbox Game Studios در کل. طرفداران ایکس باکس در حال حاضر امید به ببینید که چه کسانی studios در حال کار بر روی برای ایکس باکس سری X. مایکروسافت به تازگی ایجاد یک حکایت نگهدارنده حساب توییتر پیشرو طرفداران به تعجب می کنم اگر این بازی ممکن است یک بازگشت در ماه جولای Xbox رویداد. مایکروسافت همچنین به تازگی تمدید آن حکایت علامت تجاری برای پوشش USB, شارژر قابل حمل بلندگو, هدفون, و بیشتر.

داده مایکروسافت منتشر شد Hellblade 2 تیزر طی ایکس باکس سری X رونمایی سال گذشته آن را معقول و منطقی به فرض کنیم خواهیم دید که بیشتر از نینجا تئوری در مورد آینده این عنوان است. Psychonauts از 2 است که هنوز علت در سال 2020 از مایکروسافت استودیو Double Fine و وجود محدود به برخی از نکات در چگونه Forza و Gears of War خواهد انطباق با بیشتر سخت افزار قدرتمند در ایکس باکس سری X.

نادر نیز خود پرده برداری کرد Everwild بازی در ماه نوامبر و ما ممکن است یک نگاه دقیق تر در آن دوران مایکروسافت یک رویداد. و مثل همیشه طرفداران ایکس باکس هنوز امیدوار به شگفتی مانند جدید کامل تاریک یا Banjo-Kazooie بازی.

مایکروسافت در حال حاضر وعده داده است که برخی از این شرکت Xbox Game Studios تیم را نشان می دهد گیم پلی جدید بازی بهینه سازی شده برای ایکس باکس سری X و حتی بازی با نام تجاری جدید اطلاعیه ها.

در ارتباط باشید به آستانه در جولای 23rd برای همه آخرین Xbox سری X بازی و اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب