مایکروسافت Edge آخرین به روز رسانی در نهایت می تواند خود را همگام پسوند

آخرین نسخه پایدار از مایکروسافت اج مرورگر در نهایت می افزاید: پشتیبانی از فرمت همگام سازی به این معنی که شما ن

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

آخرین نسخه پایدار از مایکروسافت اج مرورگر در نهایت می افزاید: پشتیبانی از فرمت همگام سازی به این معنی که شما نمی خواهد که به صورت دستی دوباره نصب الحاقات به صورت جداگانه با هر یک از دستگاه های جدید است. مایکروسافت به طعنه این ویژگی به عنوان بخشی از ساخت آن اعلام اوایل این هفته اما ورود به روز رسانی برای مرورگر آخرین نسخه (83.0.478.37 به دقیق) تایید می کند که آن را نورد در حال حاضر.

در کنار پشتیبانی از فرمت همگام سازی آخرین نسخه از لبه شامل یک میزبان از پیشرفت های دیگر. شما می توانید در حال حاضر معاف برخی از کوکی ها به صورت خودکار پاکسازی زمانی که مرورگر بسته می شود (مفید اگر یک وب سایت خاص است که شما می خواهید به ماندن وارد) و لبه را مجموعه ای از ویژگی های در حال حاضر پشتیبانی از کشیدن و رها کردن به آن را آسان تر برای ذخیره صفحات وب و بریده. این مرورگر همچنین می توانید در حال حاضر بی درنگ شما را به سوئیچ پروفایل اگر شما در حال بازدید از یک سایت است که نیاز به تصدیق با استفاده از یک جداگانه مدرسه یا محل کار مشخصات. اتمام لیست کامل از پیشرفت را در سایت مایکروسافت.

فرمت همگام بود فقط یکی از ویژگی های لبه طعنه مایکروسافت در ساخت آن اعلام اوایل این هفته. دیگر نکات برجسته شامل یک نوار کناری جدید از ویژگی های جستجو که به شما امکان جستجو در وب را بدون ترک فعلی خود را به تب و همچنین Pinterest یکپارچه برای مجموعه. آشکارا از دست رفته, اما, تاریخچه کامل و زبانه همگام سازی که در حال حاضر در رقبای مانند کروم.

اگر چه مایکروسافت با انتشار یادداشت ها می گویند که آخرین نسخه از مرورگر بیرون آمد و در مه 21, ممکن است آن را چند روز قبل از به روز رسانی می رسد همه. مایکروسافت اعلام کرده است که آن را اتخاذ مترقی برای اجرای لبه کانال پایدار به روز رسانی که در آن از آن خواهد شد به روز رسانی در طی چند روز به آن شانس خود را برای گرفتن هر گونه اشکالات که ممکن است محصول تا.



is.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن