شبیه ساز پرواز مایکروسافت راه اندازی خواهد شد در ماه آگوست 18th بر روی کامپیوتر

شبیه ساز پرواز مایکروسافت راه اندازی خواهد شد در ماه آگوست 18th برای PC. مایکروسافت شده است برگزاری خصوصی آلفا

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

شبیه ساز پرواز مایکروسافت راه اندازی خواهد شد در ماه آگوست 18th برای PC. مایکروسافت شده است برگزاری خصوصی آلفا تست از بازی های جدید در ماه های اخیر و آن را آماده برای پیشسفارش و preinstall امروز. شبیه ساز پرواز مایکروسافت است و آخرین قسط از حد دقیق سری است که در حال اجرا از سال 1980s. آن را به شرح زیر انتشار Microsoft Flight Simulator X: Steam Edition 2014.

"ما هیجان زده شده است و با فروتنی و با حمایت و فداکاری است که سوخت پرواز سیم جامعه گذشته 38 سال می گوید:" Jorg نویمان از شبیه ساز پرواز مایکروسافت. "پس از راه اندازی اولین شبیه ساز پرواز مایکروسافت در سال 1982 ما می دانستیم که آن را در نهایت زمان مناسب برای توسعه نسل بعدی نسخه از شبیه ساز پرواز مایکروسافت."

آخرین بازی شامل بازی های جدید و روز و شب موتور که اجازه می دهد تا بازیکن را به پرواز در هر زمان از روز را به عنوان به خوبی به عنوان یک چک لیست سیستم که مقیاس برای مبتدیان و یا بازیکنان حرفه ای با ابزار هدایت و چک لیست قبل از برخاست. شبیه ساز پرواز مایکروسافت همچنین شامل زمان واقعی آب و هوا ترافیک زندگی می کنند و حیوانات در سراسر آن جهان زندگی می کنند.

مایکروسافت در حال راه اندازی سه نسخه مختلف از شبیه ساز پرواز مایکروسافتبا نسخه استاندارد قیمت $59.99 با 20 هواپیما و 30 فرودگاه. نسخه لوکس خواهد بود در قیمت $89.99 و شامل پنج اضافی هواپیما و پنج اضافی فرودگاه. حق بیمه deluxe edition شامل 10 اضافی هواپیما در مجموع و 10 اضافی فرودگاه است و قیمت در $119.99.

فرودگاه مانند سان فرانسیسکو و یا فرودگاه هیترو لندن قفل شده در پشت premium edition در حالی که شیکاگو اهار فرودگاه آمستردام Schiphol در دسترس هستند در نسخه لوکس. شبیه ساز پرواز مایکروسافت نیز راه اندازی رایگان به عنوان بخشی از ایکس باکس بازی عبور برای PC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب