مایکروسافت در حال مسدود کردن ویندوز 10 مارس سال 2020 به روز رسانی در بسیاری از دستگاه های

مایکروسافت جلوگیری از تعداد زیادی از دستگاه های از به روز رسانی به ویندوز 10 مارس سال 2020 به روز رسانی. در حا

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

مایکروسافت جلوگیری از تعداد زیادی از دستگاه های از به روز رسانی به ویندوز 10 مارس سال 2020 به روز رسانی. در حالی که نرم افزار شرکت منتشر شد به روز رسانی در هفته گذشته مایکروسافت بی سر و صدا اذعان کرد که تعدادی از شناخته شده مسائل مربوط به جلوگیری از به روز رسانی از نصب بر روی انواع رایانه های شخصی است.

مایکروسافت یک لیست از 10 مسائل مربوط به آن را در حال حاضر بررسی و 9 از آنها منجر به یک "سازگاری نگه دارید" که متوقف می شود ویندوز 10 مارس سال 2020 به روز رسانی از طریق نصب و به روز رسانی ویندوز. یک مسئله مربوط به خطاهای غیر منتظره و یا ری بوت با همیشه در و همیشه متصل به دستگاه را تحت تاثیر قرار دستگاه های مانند مایکروسافت Surface Pro 7 یا سطح لپ تاپ 3.

اگر شما بوده ام به چک کردن به روز رسانی ویندوز برای مارس سال 2020 به روز رسانی و دیدن نیست هر چیزی و سپس این احتمال وجود دارد که دستگاه شما است که مسدود شده و یا متوقف شده از به روز رسانی. مایکروسافت همچنین اضافه شده یک هشدار برای به روز رسانی ویندوز بیش از آخر هفته برای دستگاه هایی که آماده نیست به روز می شود.

مایکروسافت نیز "به آرامی گرفتن گلوگاه" در دسترس بودن ویندوز 10 مارس سال 2020 به روز رسانی از طریق به روز رسانی ویندوز, پس این گزینه ممکن است فقط نمی توان به ظاهر شدن برای بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن دستگاه و راننده بلوک.

آخرین به روز رسانی نیز مسدود شده در سیستم با نرم افزار ها و یا بازی های که با استفاده از GameInput Redistributable. مایکروسافت نمی کند آن را روشن است که برنامه ها و بازی ها با استفاده از این, اما این شرکت پیدا کرده است که "تحت تاثیر برنامه ها و یا بازی ها ممکن است از دست دادن ماوس ورودی" با مه سال 2020 به روز رسانی.

ما سعی کرده ایم به بررسی برای به روز رسانی بر روی انواع دستگاه های در آستانهاز جمله مایکروسافت Surface کتاب 3 سطح لپ تاپ 3, Surface Pro X یک لپ تاپ و دو سفارشی ساخته شده است بازی رایانه های شخصی. ما تنها قادر به نصب با موفقیت آن را از به روز رسانی ویندوز در یک سطح حرفه ای 6.

به روز رسانی ویندوز نیست و تنها راه برای دریافت ویندوز 10 مارس سال 2020 به روز رسانی ، شما همچنین می توانید نیروی آن از طریق مایکروسافت به روز رسانی دستیار. این ابزار حتی دور می زند بلوک که مایکروسافت در محل قرار داده برای سیستم های تحت تاثیر قرار. ما توصیه نمی با استفاده از این ابزار اگر به روز رسانی ویندوز است پرچم مشکلات بالقوه ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن