مایکروسافت میسازد کردن روزنامه نگاران به جایگزین کردن آنها با هوش مصنوعی

مایکروسافت تخمگذار کردن ده ها تن از روزنامه نگاران و سرمقاله کارگران در آن اخبار مایکروسافت و MSN سازمان. اخرا

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

مایکروسافت تخمگذار کردن ده ها تن از روزنامه نگاران و سرمقاله کارگران در آن اخبار مایکروسافت و MSN سازمان. اخراج بخشی از یک بزرگتر فشار توسط مایکروسافت با تکیه بر هوش مصنوعی به انتخاب اخبار و مطالب که ارائه شده در MSN.com در داخل مایکروسافت اج مرورگر و در شرکت های مختلف اخبار مایکروسافت, نرم افزار. بسیاری از کارگران آسیب دیده بخشی از مایکروسافت عاقل (جستجو, تبلیغات, اخبار, Edge) را بدست آورد و در حال قرارداد به عنوان انسان ویراستاران برای کمک به انتخاب داستان.

"مثل همه شرکت های ما ارزیابی کسب و کار ما به طور منظم می گوید:" یک سخنگوی مایکروسافت در یک بیانیه است. "این می تواند در نتیجه افزایش سرمایه گذاری در برخی از مکان و از زمان به زمان re-استقرار در دیگران است. این تصمیمات هستند در نتیجه از زمان همه گیر."

در حالی که مایکروسافت می گوید اخراج نیست به طور مستقیم به ادامه coronavirus همه گیر رسانه های کسب و کار در سراسر جهان شده اند برخورد سخت با درآمد حاصل از تبلیغات کاهش سراسر TV, روزنامه آنلاین و بیشتر.

کسب و کار خودی اولین گزارش از اخراج در روز جمعه و می گوید که حدود 50 شغل مبتلا هستند در ایالات متحده است. اخبار مایکروسافت زیان کار نیز مؤثر تیم های بین المللی و گاردین گزارش می دهد که حدود 27 هستند که اجازه رفتن در انگلستان پس مایکروسافت تصمیم گرفت برای جلوگیری از به کارگیری انسان به معاون کشیش بخش مقالات در آن صفحات.

مایکروسافت شده در اخبار کسب و کار برای بیش از 25 سال پس از راه اندازی MSN تمام راه برگشت در سال 1995. در راه اندازی اخبار مایکروسافت نزدیک به دو سال پیش مایکروسافت نشان داد آن را به حال "بیش از 800 سردبیران کار از 50 مکان در سراسر جهان است."

مایکروسافت به تدریج در حال حرکت است به سوی هوش مصنوعی برای خود مایکروسافت کار خبری در ماه های اخیر شده است و تشویق ناشران و روزنامه نگاران به استفاده از هوش مصنوعی بیش از حد. مایکروسافت بوده و با استفاده از هوش مصنوعی برای اسکن کردن محتوا و پس از آن روند و آن را فیلتر و حتی نشان می دهد عکس های بشر ویراستاران برای جفت کردن آن با. مایکروسافت تا به حال شده است با استفاده از ویراستاران انسانی به معاون کشیش بخش داستان بالا از انواع منابع به نمایش در اخبار مایکروسافت, MSN, Microsoft Edge.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن