مایکروسافت در حال حاضر بلوک های پاسخ-تمام ایمیل طوفان برای پایان دادن به صندوق پستی ما کابوس

مایکروسافت در حال نورد از یک پاسخ جدید-محافظت از تمام ویژگی برای دفتر 365 و ارز آنلاین. این طراحی شده است برای

توسط PARINEWS در 21 اردیبهشت 1399

مایکروسافت در حال نورد از یک پاسخ جدید-محافظت از تمام ویژگی برای دفتر 365 و ارز آنلاین. این طراحی شده است برای جلوگیری از ایمیل طوفان (پاسخ allpocalypse) هنگامی که صدها یا هزاران نفر از مردم شروع به پاسخ دادن به یک ایمیل با موضوع پس کسی را فراموش کرده به BCC هر کس و یا یک لیست توزیع شد بد باشد.

این بلوک جدید از ویژگی های بیشتر خواهد شد به نفع سازمان های بزرگ است و در ابتدا در حال نورد از به شناسایی 10 پاسخ-تمام ایمیل به بیش از 5000 گیرنده در عرض 60 دقیقه. "در طول زمان به عنوان ما جمع آوری و استفاده از تله متری و بازخورد مشتری ما انتظار داریم که به نیشگون گرفتن و کشیدن, ریز لحن و افزایش پاسخ همه طوفان قابلیت حفاظت از آن را حتی بیشتر با ارزش را به طیف وسیع تری از Office 365 مشتریان" توضیح می دهد که مایکروسافت تبادل حمل و نقل تیم.

پاسخ-تمام ایمیل طوفان یک مشکل است که کسب و کار بزرگ و کوچک و اتفاق می افتد شده است برای چندین دهه است. مایکروسافت تا به حال خود را بدنام حادثه در سال 1997 که کارکنان از روی علاقه به مراجعه به تیمارستان DL3. حدود 25000 نفر در یک لیست توزیع و نگهداری می شود پاسخ به موضوع تولید 15,000,000 پیام های ایمیل و 195 گیگابایت از داده ها. حادثه غرق خود مایکروسافت تبادل ایمیل سرور و شرکت نورد یک پیام گیرنده محدودیت در ارز و سعی در مقابله با مشکلات آینده است.

مایکروسافت هنوز هم رنج می برد از پاسخ-تمام ایمیل طوفان ، سال گذشته یک GitHub اطلاع رسانی باعث یک ایمیل طوفان برای هزاران نفر از کارکنان مایکروسافت. بازگشت در ماه مارس هزاران نفر از کارمندان مایکروسافت نیز در پاسخ-تمام موضوع ایمیل بود که به سرعت تعطیل در عرض 30 دقیقه.

جدید مایکروسافت پاسخ-تمام ایمیل از ویژگی های بلوک را در محل اقامت به مدت چهار ساعت پس از آن را به طور خودکار باعث به اندازه کافی زمان برای متوقف کردن مردم از پرسیدن "چرا من در این ایمیل کیه ؟" صدها بار. از ویژگی های جدید به نظر می رسد به کار برای خود مایکروسافت کارکنان. "انسان هنوز هم مانند انسان رفتار می کنند مهم نیست که شرکت آنها را برای کار می گوید:" ارز تیم. "ما در حال حاضر شاهد اولین نسخه از این ویژگی با موفقیت کاهش تاثیر پاسخ-همه طوفان در درون Microsoft."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن