مایکروسافت ارائه رایگان تعمیرات مرموز سطح لپ تاپ 3 صفحه نمایش ترک

در ماه های پس از روی سطح لپ تاپ 3 اکتبر 2019 راه اندازی برخی از کاربران گزارش داده اند که ترک ها ظاهر می شود د

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

در ماه های پس از روی سطح لپ تاپ 3 اکتبر 2019 راه اندازی برخی از کاربران گزارش داده اند که ترک ها ظاهر می شود در لپ تاپ خود را روی صفحه نمایش برای قابل تشخیص دلیل. مایکروسافت برای اولین بار گفت: آن بررسی این موضوع در ماه فوریه و امروز این شرکت توضیح داد: یک علت بالقوه مشکل و ارائه رایگان تعمیرات به کسانی که تحت تاثیر (از طریق ZDNet).

"ما باید بررسی ادعاهای صفحه نمایش ترک خوردگی بر روی سطح لپ تاپ 3 و تعیین کرده اند که در درصد بسیار کمی از موارد سخت خارجی ذرات ممکن است باعث یک خط شکستگی در شیشه ای که به نظر می رسد ممکن به نظر می رسد به طور غیر منتظره و یا بدون علت قابل مشاهده," مایکروسافت گفت: در حمایت از سند است.

"اگر شما خود را باور سطح لپ تاپ 3 در حال تجربه این موضوع شما را تشویق به تماس با ما مایکروسافت پشتیبانی برای شروع یک تعمیر رایگان در طول دوره گارانتی دستگاه" شرکت اضافه شده است.

مایکروسافت همچنین می گوید که اگر شما قبلا پرداخت شده برای یک تعمیر که شما بر این باورند باید تحت پوشش این سیاست جدید شما می توانید با مایکروسافت پشتیبانی به طور بالقوه دریافت بازپرداخت.

اگر شما شده است فکر کردن در مورد چیدن یک سطح لپ تاپ 3 ما رو بررسی از هر دو 13.5 اینچ و 15 اینچ مدل است که شما می توانید بررسی کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن