شرکای مایکروسافت با Citrix برای آینده از دسکتاپ های مجازی

مایکروسافت و Citrix کار کرده اند با هم از نزدیک دهه, اما این مشارکت در حال رفتن یک گام بیشتر امروز. مایکروسافت

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

مایکروسافت و Citrix کار کرده اند با هم از نزدیک دهه, اما این مشارکت در حال رفتن یک گام بیشتر امروز. مایکروسافت در حال همکاری با Citrix به استفاده از شرکت Citrix کاری پورتال به عنوان آن "ترجیح دیجیتال فضای کاری راه حل" و با استفاده از Citrix, Microsoft Azure به عنوان آن ترجیح ابر پلت فرم. این یک معامله طراحی شده برای سرعت بخشیدن به Citrix مشتریان به حرکت به ابر و دسکتاپ های مجازی.

مایکروسافت سرمایه گذاری شده است به شدت در ویندوز دسکتاپ های مجازی به تازگی از زمان همه گیر بسیاری از کسب و کار به تغییر به کار از خانه. ویندوز دسکتاپ مجازی استفاده رشد کرده است بیش از سه بار در ماه های اخیر و مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا اولویت بندی کرده است کار بر روی هر دو تیم مایکروسافت و ویندوز دسکتاپ های مجازی به تازگی. مایکروسافت حتی کار بر روی بهبود ویندوز برنامه توسعه برای برنامه های در حال اجرا در ابر.

هر دو مایکروسافت و Citrix خواهد شد به اشتراک گذاری ابزار برای انتقال کسب و کار از روی محل سرور به لاجوردی و کار بر روی یک نقشه راه برای کار انعطاف پذیر که شامل مشترک ارائه شده از Citrix فضای کاری Azure, Microsoft 365, و بیشتر.

در حالی که مایکروسافت و Citrix در حال کار بیشتر از نزدیک با هم آن را منحصر به فرد مقابله. "هر دو Citrix و Microsoft خود را حفظ خواهد کرد دیرینه سیاست های حمایت از انتخاب برای آن دسته از مشتریان که درخواست جایگزین برای دیدار با نیازهای کسب و کار خود می گوید:" یک سخنگوی مایکروسافت.

این معامله این است که به وضوح ناشی از افزایش تصویب راه حل های ابر دسکتاپ های مجازی و از راه دور کار در حال انجام همه گیر. "این COVID-19 همه گیر را مجبور کسب و کار در سراسر جهان به تغییر راه کار کارمندان در حالی که هنوز جلسه با سرعت و امنیت مورد نیاز است که امروز نامشخص محیط کسب و کار خواستار" توضیح می دهد که مدیر عامل شرکت Citrix دیوید Henshall. "به دنبال به جلو ترکیبی کار مدل را تبدیل به استاندارد برای بسیاری از مشتریان که نیاز به زیرساخت های انعطاف پذیر برای حمایت از, امن, و توانمند سازی تیم های خود را."

Citrix در حال حاضر برنامه ریزی برای ساخت یک "مایکروسافت محور" کاری است که باعث بهبود ادغام با ویندوز دسکتاپ مجازی, Microsoft 365, Microsoft تیم است. نیز وجود دارد که وعده بهبود عملکرد و عملکرد بهتر در آینده. معامله احساس می کند مانند یک پیروزی آشکار برای مایکروسافت Azure و همچنین متقابل مشتریان که در حال حاضر استفاده از Citrix برای دسترسی از راه دور به دسکتاپ ویندوز میزبانی در مراکز داده و یا ابر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن