مایکروسافت برای راه اندازی xCloud جریان رایگان با ایکس باکس بازی تصویب نهایی در ماه سپتامبر

مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی آن بازی جریان خدمات در حال حاضر شناخته شده به عنوان پروژه xCloud

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی آن بازی جریان خدمات در حال حاضر شناخته شده به عنوان پروژه xCloud رایگان برای آن پرداخت ایکس باکس بازی تصویب نهایی مشترکین در ماه سپتامبر. این xCloud خدمات اجازه خواهد داد که بازیکنان ایکس باکس به بازی بازی بر روی دستگاه های تلفن همراه و یا حتی شروع یک بازی در کنسول خود را و از سر آن بر روی تلفن خود و یا قرص. ایکس باکس بازی تصویب نهایی ترکیبی از Xbox Live دسترسی به یک ایکس باکس بازی عبور اشتراک و شروع در ماه سپتامبر xCloud جریان بازی به تنها $14.99 اشتراک ماهانه.

مایکروسافت امیدوار است که بیش از 100 بازی های ایکس باکس تصویب عناوین خواهد شد قابل پخش بر روی تلفن و یا قرص خود را هنگامی که جریان راه اندازی خدمات. مایکروسافت نیست جزئیات آن کشور پشتیبانی خواهد شد در راه اندازی فقط رتبهدهی نشده است ، این شرکت شده است ساختمان آن لاجوردی مراکز داده در سراسر ایالات متحده و در بخش هایی از اروپا با Xbox One S تیغه به جریان های ایکس باکس از طریق xCloud. مایکروسافت را ارتقا این سرور برای ایکس باکس سری X سخت افزار در 2021.

ایکس باکس بازی تصویب نهایی خواهد بود که تنها راه برای دسترسی به xCloud جریان در, راه اندازی, اما آن را نمی خواهد همیشه محدود به مایکروسافت بالا اشتراک ردیف.

"در طول زمان ما ادامه خواهد داد به گسترش ما چگونه معرفی جریان به عنوان بخشی از پلت فرم بازی است که شما خود هستند که بخشی از اشتراک خود می گوید:" مایکروسافت ایکس باکس رئیس Phil Spencer در مصاحبه با شرف. "برای راه اندازی ما در حال قرار دادن آن در نهایی برای بدون هیچ هزینه اضافی. ما فکر می کنم آن را خوب مخاطبان برای ما برای شروع با و این مخاطب است که نقش بسیاری از بازی ها است."

در حالی که همه دسترسی به xCloud جریان بازی در ماه سپتامبر انجام خواهد داد تا از طریق یک تلفن و یا قرص خود مایکروسافت نیست که جزئیات دستگاه های پشتیبانی خواهد شد فقط رتبهدهی نشده است. نرم افزار ساز درگیر شده است در حال انجام بحث و مذاکره با اپل بیش از App Store سیاست هایی که مانع مایکروسافت از تست xCloud با همان ویژگی های نسخه های اندروید. مایکروسافت شروع به تست xCloud بر روی دستگاه های iOS در اوایل این سال, اما تست شده است محدود به یک Halo بازی.

"ما می خواهیم به xCloud در نهایت برای هر صفحه نمایش است که کسی می تواند جریان بازی را به. در حال حاضر ما فقط گفت: تلفن همراه می گوید:" اسپنسر. "وجود دارد بحث در جریان است و ما در حال کار را از طریق همه چیز. ما بحث خواهیم کرد به طور خاص در مورد که دستگاه های تلفن همراه از طریق اوت و سپتامبر راه اندازی."

آن را برای تلفن های موبایل مانند ما در حال رفتن به دریافت اطلاعات بیشتر در xCloud راه اندازی به طور کلی در ماه اوت است. من هم خواسته اسپنسر در مورد وعده PS4 controller پشتیبانی و جریان xCloud بازی برای PC و او قول داد وضوح بیشتر بر روی این شرکت قصد دارد در ماه آینده.

پروژه xCloud حتی نمی توان نهایی نام برای مایکروسافت بازی جریان خدمات. "این نیست, با نام رسمی اما شما باید در مورد فکر می کنم آن را به عنوان بازی عبور جریان و یا ایکس باکس جریان چیزی شبیه به آن" توضیح می دهد که اسپنسر. "ما در واقع اصلا final نام فقط رتبهدهی نشده است, اما آن را نمی خواهد پروژه xCloud."

فراتر از راه اندازی برنامه های مایکروسافت بیشتر جاه طلبی با xCloud که فراتر از فقط جریان به دستگاه های تلفن همراه. "وجود دارد یک سهولت مرور و خرید قابلیت در xCloud که برای من فوق العاده ارزشمند امروز می گوید:" اسپنسر. "بسیاری از بار, اولین بار من یک بازی واقع خواهد شد در xCloud بنابراین من می توانید بروید و استفاده از آن به عنوان snackable آزمایشی را تجربه کنند."

مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای استفاده از xCloud به عنوان یک وسیله نقلیه برای قادر ساختن مردم به سرعت سعی کنید از بازی های ایکس باکس. که می تواند شامل شما با ورود به یک ایکس باکس کنسول و دیدن یک دوست و یک بازی و به سرعت پیوستن به در خود را قبل از دانلود کامل تکمیل کرده است, برای مثال, و یا به سادگی با کلیک کردن بر روی یک لینک از Facebook بازی در آینده است.

"ما می خواهیم که دادگاه به عنوان آسان به عنوان آن را در موسیقی و ویدیو امروز که در آن من می تواند به شما ارسال آهنگ در Spotify در امروز و شما می توانید جریان آن را فورا می گوید:" اسپنسر. "در طول زمان در هر نقطه من دیدن بازی من باید قادر به آن را امتحان کنید." ایده این است که هر زمان شما را به یک بازی بر روی هر دستگاه و یا مرورگر وب شما باید قادر به شروع جریان آن از طریق xCloud در آینده است.

برخی از این xCloud جاه طلبی های صدا شبیه به آنچه که گوگل وعده داده است با استادیوم. گوگل بزرگ طرح به اهرم یوتیوب اجازه می دهد تا مردم را به پرش مستقیم به بازی. که محقق نشده فقط رتبهدهی نشده است, اما سهولت دسترسی به بازی احساس می کند مانند آن خواهد بود و بخش مهمی از هر دو xCloud و Stadia در آینده است.

برخی از رقیب جریان خدمات مانند کارت گرافیک Nvidia GeForce حال اجرا به مشکل با ناشران با ارائه بازی های خود را به جریان بدون اجازه آنها. مایکروسافت هنوز اجرا نمی شود و به هر گونه مشکلات مشابه با ناشران نشده است. "بیش از 100 بازی وجود خواهد داشت می گوید:" اسپنسر. "ما باید یک رابطه موجود با بسیاری از ناشران در حال حاضر, بنابراین برای ما این گفتگو این است که چگونه ما را به کسب و کار بزرگ است که ما ساخته ایم با هم به عنوان یک پلت فرم به عنوان یک استودیو یا ناشر و گسترش آن است."

که تضمین نمی کند که هر ایکس باکس بازی پاس بازی را لزوما در دسترس خواهد بود در xCloud بازی آنلاين, اما قطعا آن را برای تلفن های موبایل مانند اکثریت قریب به اتفاق خواهد بود. بسیاری از توسعه دهندگان بازی های بهره مند از افزایش فروش به لطف ایکس باکس بازی پاس به خصوص توسعه دهندگان خبرگزاری مستقل که سود فوری دسترسی به بیش از 10 میلیون مشترک.

مایکروسافت در حال حاضر برنامه ریزی برای نشان دادن بازی های بیشتر در آینده به xCloud طی ایکس باکس سری X, بازی, رویداد در هفته آینده و ما باید بیشتر جامد و راه اندازی جزئیات بیشتر در مورد این سرویس در ماه اوت است.

مایکروسافت ساختمان شده است نسبت به این xCloud راه اندازی برای بهترین بخشی از یک دهه از زمانی که این شرکت برای اولین بار نشان داده Halo 4 در حال اجرا بر روی ویندوز تلفن در سال 2013 است. پس از نزدیک به یک سال از علنی تست xCloud سپتامبر را اولین گام بزرگ به سوی مایکروسافت طرح بلند پروازانه برای رسیدن به میلیاردها علاقهمندان به بازی در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب